دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
۰ |
۰
امامی: همه بیایند، از طرف فدراسیون دعوت هستید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی فدراسیون ‌کشتی گفت: رئیس فدراسیون برای بررسی مشکلات کشتی به استان‌ها سفر می‌کند و این ‌حرکت برای اولین‌ بار است که با این کیفیت و تداوم اتفاق می‌افتد.

خبرورزشیکشتی؛ همه مربیان و پیشکسوتان استانها به جلسه با رییس فدراسیون ‌کشتی دعوت هستند. محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون ‌کشتی بابیان این ‌مطلب پیرامون سفرهای هفتگی علیرضا دبیر به استانهای سراسر کشور گفت: یکی ‌از اهداف رئیس فدراسیون برای حضور در استان‌ها دیدار با جامعه کشتی از جمله پیشکسوتان، مربیان و داوران استان است. برای رئیس فدراسیون‌ کشتی بسیار اهمیت دارد از تمام مشکلات کشتی استان‌ها باخبر شود. بنابراین روسای هیأت های کشتی استانها نسبت به‌ دعوت از تمامی جامعه ‌کشتی برای جلسه با رئیس فدراسیون اقدام کنند تا همه نظرات، پیشنهادات و انتقادات در این سفرها به رئیس فدراسیون منتقل شود.

سخنگوی فدراسیون ‌کشتی همچنین گفت: رئیس فدراسیون برای بررسی مشکلات کشتی به استان‌ها سفر می‌کند و این ‌حرکت برای اولین‌ بار است که با این کیفیت و تداوم اتفاق می‌افتد. یکی از اهداف اصلی او علاوه بر جلسه با مسئولان ارشد استانی، شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کشتی استان و ایجاد همدلی بین آن‌هاست. اگر مربی یا پیشکسوتی نیز در جلسه‌ای از طرف هیأت ‌کشتی استان دعوت نشد، در همین‌ جا اعلام می‌کنم از طرف فدراسیون دعوت است و حق حضور در جلسات را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی