مسعود تابش: نه، علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال رأی نمی‌آورد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سابق سپاهان می‌گوید با شناختی که از مجامع ورزشی دارد، علی کریمی در انتخابات پیروز نخواهد شد چون شایسته‌ترین‌ها انتخاب نمی‌شوند.

خبرورزشیمدیریت فوتبال؛ مسعود تابش درباره اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال و رقابت چهار نفر برای تصاحب صندلی ریاست گفت: در بین چهار نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، علی کریمی شایسته‌تر از سایرین است. بعد از علی کریمی هم کیومرث هاشمی را انتخابات می‌کنم که سال‌ها سابقه مدیریت در ورزش را دارد. بعضا می‌گویند او جوان است و یکی از از نامزدها گفته بود که بهتر است کریمی برای کارشناس هیئت رئیسه نامزد شود اما به نظرم این حرف درست نیست. اگر چه کریمی جوان است اما قطعا علی کریمی چهره ورزشی است و درک و فهم لازم را برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های ورزشی دارد. او از همه شایسته تر است و در صورت پیروزی در انتخابات، قطعا از کارشناس‌های باتجربه استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: به صراحت بگویم من بعید می‌دانم علی کریمی رای بیاورد اما از نظر من به عنوان کسی که در ورزش بودم و دوست دارم فدراسیون شرایط خوب و استاندارد و نرمالی داشته باشد، علی کریمی در همه زمینه‌ها بهترین گزینه است. امیدوارم که در مجمع این دوره به حق و حقیقت و به شایستگی رای داده شود.

تابش در ارزیابی خود از کارنامه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پنج سال گذشته و نامزد شدن برخی از چهره‌ها در انتخابات این دوره گفت: من به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پنج سال گذشته صفر می‌دهم. این افراد بر مبنای کارنامه خود نامزد نمی‌شوند بلکه به آن‌ها می‌گویند که نامزد شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Nima GB ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    سیاست اصفهانی ها اینه یکی به میخ و یکی به نعل بزن حرف اول را آخر بزن که در نهایت تبلیغ به نفع کاندیدای منتخب وزارت ورزش یعنی کیومرث هاشمی است فحوای کلام جناب تابش اینکه نمیخاد محبوبیت کریمی را نادیده بگیرد ازش خوب میگه اما جمله (بعد از علی کریمی هم کیومرث هاشمی را انتخابات می‌کنم ) اصل کلام و منظور ایشان است
    • سی بی1300 IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      حسابی همجابه نفع لنگیاهس ازوزیربگیرتابقیه اگه یه پرسپولیسیم رئیس فدراسیون بشه دیگه.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی