دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
۳ |
۴
قول مدیران باشگاه پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس که در چند وقت اخیر با مشکلات مالی زیادی مواجه شد با اضافه شدن صدری به عنوان رئیس هیئت مدیره و تزریق مقداری پول از مشکلات مالی اش کاسته شد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ یکی از کسانی که در دوران حضور رسول پناه در باشگاه پرسپولیس با او بدجوری به مشکل خورده بود یحیی گل محمدی سرمربی موفق سرخ پوشان بود. رسول پناه در همان کلیپ هایی که از او پخش شد صحبت های زیادی علیه یحیی کرد و او را مورد اتهام قرار داد.

از همین رو جدایی رسول پناه یکی از افرادی را که خیلی خوشحال کرد یحیی بود. اما با امدن سمیعی اوضاع تغییر کرد و ارامش نسبی در پرسپولیس در این مقطع حساس ایجاد شد. به غیر از کم شدن حاشیه ها و پرداخت مطالبات تمدید قرارداد با کادر فنی و چند بازیکن هم انجام شد تا گل محمدی از مدیرعامل جدید رضایت کامل داشته باشد موضوعی که یحیی در اکثر مصاحبه های خود مستقیم یا غیر مستقیم  به ان اشاره می کند.

پرسپولیس که در چند وقت اخیر با مشکلات مالی زیادی مواجه شد با اضافه شدن صدری به عنوان رئیس هیئت مدیره و تزریق مقداری پول از مشکلات مالی اش کاسته شد. با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات و نیاز کادر فنی به جذب بازیکن جدید مدیران باشگاه پرسپولیس به یحیی قول دادند همه تلاششان را برای جذب بازیکنان مدنظر انجام خواهند داد و مشکلی در این مورد وجود نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ ابرمافیای ورزش IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    بیچاره اون شهرخودرو که مربیشو وسط فصل غر زدین بعدشم که ادعای سالم بودن کردین مصاحبه یحیی سوتی ثابت کرد که حتی موقعی که سرمربی شهر خودرو بود بازیکنارو برای لنگ زیر نظر داشت . حالا هم که بعداز یکسال پولشونو نمیدین به مربیتون قول پاداش میدین
    • بابا مسعودجون کیسه ها IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      بیچاره اون نساجی که مربیش رو گرفتید اونم به زور ما حداقل با صحبت گرفتیم شما چی حتی باسگاه نساجی راضی نبود راستی به مربیتون بگو پول کار نکرده رو برگردونه
  • ... IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    شما برو ناهار بخر بچه هاتون گرسنه ان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی