نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
۱ |
۵
تکذیب رسمی شکایت استقلال از وریا غفوری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال به طور رسمی شکایت از وریا غفوری به کمیته اخلاق را تکذیب کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ طی روزهای گذشته موضوع نامه‌ای که باشگاه استقلال به خاطر افزایش مبلغ قرارداد وریا غفوری به کمیته اخلاق نوشته بود، در رسانه‌ها انتشار یافت و این مسئله سر و صدای زیادی به راه انداخت. از این رو تصورات برخی اینگونه بود که استقلال از کاپیتان خودش به کمیته اخلاق شکایت کرده اما احمد مددی مدیرعامل باشگاه روز گذشته این موضوع را تکذیب کرد.

با این حال امروز سایت باشگاه استقلال نیز در اطلاعیه‌ای به طور رسمی به تکذیب موضوع شکایت از وریا غفوری پرداخت و نوشت: «در روزهای اخیر اخبار و شایعات نادرستی در خصوص شکایت باشگاه استقلال در کمیته اخلاق و سایر نهادها از برخی بازیکنان این تیم در رسانه‌ها منتشر شده که به این وسیله اخبار مذکور تکذیب می‌شود.»

باشگاه استقلال در بخش دوم این اطلاعیه آورده است:‌ «باشگاه استقلال حق شکایت از رسانه‌های حاشیه پرداز را برای خود محفوظ می‌داند و از هواداران خود می‌خواهد توجه به شایعات و حواشی نداشته باشند چراکه حاشیه سازان از هیچ فرصتی جهت لطمه زدن به این باشگاه دریغ نخواهند کرد.»

گفتنی است؛ وریا غفوری امروز در محل تمرین استقلال هم حضور یافت تا شائبه ها درباره وضعیت او از بین برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    رسانه های حکومتی و امنیتی جملگی لنگی حکومتی حقیر هستند و حافظ منافع لنگ حکومتی حقیر ... این جماعت حرمله کل کشور را بلعیده اند و ورزش را با جنگ اشتباه گرفته اند و استقلال را با اسرائیل ... غافل از اینکه بالاخره آب راه خود را پیدا می کند و دوران سر بالا رفتن هم تمام میشود ... به امید عدالت و آزادی و جوانمردی و پاکی در ورزش ...البته در فرهنگ( در واقع بی فرهنگی) لنگی های حکومتی واژه ای بنام جوانمردی و فیرپلی وجود خارجی ندارد که منبعث از فرهنگ پدرخوانده های اداره کننده این تیم مخوف حکومتی " خاص" است وگرنه در بین طرفدارانش افراد فرهیخته و شریف چه بسیارند ولی در آخر منفعت خود را فقط ترجیح می دهند و خون و خوی ایرانی دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی