نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
واکنش خانواده علی انصاریان به پخش آخرین مصاحبه با شهاب حسینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز پنج‌شنبه قرار است برنامه همرفیق با حضور زنده یاد علی انصاریان پخش شود و خانواده او هم با پخش این برنامه موافق هستند.

خبرورزشی/ رسانه؛ جدیدترین قسمت برنامه «همرفیق» با حضور زنده‌یاد علی انصاریان و رضا صادقی پخش می‌شود. این برنامه که حدود یک ماه پیش ضبط شده است آخرین حضور علی انصاریان در یک برنامه گفت‌وگو محور است.

انصاریان در آن مقطع به تازگی بازی در فیلم «بانک‌زده‌ها» به کارگردانی علی رویین‌تن را به اتمام رسانده بود و به عنوان رفیق صمیمی رضا صادقی در برنامه شهاب حسینی حضور پیدا کرد. شرکت نماوا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این برنامه با رضایت خانواده مرحوم انصاریان پخش می‌شود. قرار است پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ساعت ۲۱ از طریق پلتفرم نماوا این برنامه به صورت اختصاصی پخش شود.

در پی انتشار خبر پخش برنامه «همرفیق» با حضور رضا صادقی و علی انصاریان، نماوا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: درخواستِ پخش این برنامه از سوی خانواده علی عزیز مطرح و خبر پخش آن با اجازه و هماهنگی قبلی اعلام شده است. بدون‌شک پخش این قسمت از «همرفیق» در فقدانِ علی انصاریان برای ما هم بسیار سخت و اندوهناک است اما با همه تلخی‌ها تصمیم گرفتیم به درخواست خانواده علی عزیز احترام‌ بگذاریم و برنامه «همرفیق» را هفته آینده به یادِ این ستاره دوست‌داشتنی پخش کنیم.

زنده‌یاد علی انصاریان پس از تحمل یک هفته بیماری کرونا از دنیا رفت. او در جشنواره فیلم فجر امسال نیز با فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» حضور داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • همرفیق IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    فقط به احترام علی انصاریان تو این زمان میخواستن پخش کنن!!!! بزرگوار حرفهایی که علی تو این برنامه زد برنامه را آرشیوی کرده بود و اگر فوت نمیکرد امکان نداشت برنامه را کامل پخش کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی