نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۸
مهدی طارمی: رویای من همیشه اروپا بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم پورتو گفت: بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ پیشنهادات زیادی داشتم ولی اجازه جدایی از تیم الغرافه قطر را ندادند.

خبرورزشیلژیونرها؛ مهدی طارمی در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره انتخاب تیم پورتو گفت: من پیشنهادهایی از بنفیکا و اسپورتینگ داشتم، اما پورتو را انتخاب کردم زیرا پورتو تیم بسیار قدرتمندی است و در ایران هم مشهورتر است.

وی افزود: بیشتر طرفداران من می‌گفتند به پورتو بروم. فصل گذشته که تمام شد و من جزو بهترین گلزنان بودم ترجیحم پورتو بود. فکر می‌کردم اگر بتوانم به پورتو بیایم می‌توانم بهتر از ریوآوه خودم را نشان بدهم چون فرصتهای بیشتری خواهم داشت.

مهاجم ایران تاکید کرد: پورتو قهرمان است، در لیگ قهرمانان حضور دارد و جامهای زیادی بدست آورده است.

طارمی افزود: همیشه به بازی در اروپا فکر می‌کردم. می‌توانستم زودتر بیایم، اما با مشکلاتی روبرو شدم. رویای من همیشه اروپا بود. وقتی در قطر بودم، بعد از جام جهانی ۲۰۱۸، پیشنهادهای زیادی داشتم اما اجازه جدایی ندادند. بعداً، وقتی بازیکن آزاد شدم، شاید می‌دانستم که دیگر بهترین زمان برای آمدن به اروپا نیست، اما می‌خواستم شانسم را امتحان کنم و ببینم آیا می‌توانم پیشرفت کنم. می‌خواستم کیفیت خودم را بسنجم.

وی تصریح کرد: برای بازیکنان ایرانی بسیار دشوار است که زودتر کشور را ترک کنند. سپس من به ریو آوه رفتم، یک فصل عالی را پشت سر گذاشتم و وقتی آنجا بودم، با خودم گفتم: اینجا می‌توانم بهترین باشم، من به خاطر می آورم که می‌توانم دورتر بروم. من همه کارها را کردم تا در ریوآوه حرفه‌ای باشم و سپس به اینجا آمدم.

مهاجم پورتو در پایان گفت: ما برخی امتیازات را از دست دادیم زیرا حضور همزمان در بسیاری از مسابقات دشوار بود، اما من معتقدم در آینده به جایگاه خود خواهیم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    بازم یه عده متوهم تشریف بیاورند بگن افتخار پرسپولیس و تو به خاطر پرسپولیس اونجایی یعد از جدایی قطر یادمون نرفته چه قدر پرسپولیس التماسش کرد که آیندشو خراب کنه ولی خدارو شکر رفت اروپا و الان افتخار ایرانه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      اگر صمد ابراهیمی مدیر برنامه اش نبود به پرسپولیس بر می گشت بعدش هم طارمی گفته برای خداحافظی از فوتبال به پرسپولیس می آید . پرسپولیس آخرین تیم طارمی هست . بعدش هم پرسپولیس طارمی را به فوتبال معرفی کرد . طارمی که همین جوری نرفت اورپا . اول داخل پرسپولیس چهره شد بعدش رفت قطر و بعد هم که اورپا
    • .،. IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      نه گلم از این خبرا نیس مگه لنگ و کیسه کی هستن که آینده یه نفرو راحت خراب کنن مدیر برنامه هر کی می خواد باشه باشه مدیر برنامه بی جا کرده آینده یه نفرو به خاطر تعصبات رنگی خراب کنه خود طارمی قبل از رفتن به اروپا گفت خودم از پرسپولیس پیشنهاد مجدد داشتم ولی رد کردم به خاطر اروپا خودش تصمیم نهایی رو میگیره نه مدیر برنامه الان تنها امید تیم ملی مصر کیه؟؟؟؟ محمد صلاح حالا دو تیم مطرح مصر کیا هستن؟ الزمالک و الاهلی به نظر خودتون مردم مصر دوست دارن صلاح بره رئال یا بارسا اونجا بازنشسته شه یا بره لیگ خودشون؟؟ خنده دار نیست بازیکن به اون خوبی برگرده لیگ مصر؟ به هر کی هم بگن صلاح از کجا چهره شد نمیگن المقاولون العرب میگن بازل و آ اس رم و فیورنتینا بودن که صلاح رو بزرگ کردن بی خود فکر نکنید شما یکیو گنده کردید ریوآوه طارمی رو بزرگ کرد نه تیم شما چیزیه که خودش گفته ولی متاسفانه مشکل شما اینه که نمی خواید حقیقت رو درک کنید و چشم بسته سرتونو کردید تو برف و توهم زدید که تیم شما خیلی تیم بزرگیه و همه جای دنیا تیمتونو می شناسن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      طارمی در پرسپولیس چهره شد . اگر پرسپولیس نبود الان طارمی در بوشهر بود نه پرتغال .طارمی خودش می خواست برگرده پرسپولیس اما صمد ابراهیمی مدیربرنامه اش بهش گفت که بر نگرده پرسپولیس و برود پرتغال .بعدش هم اشتباه منطور را فهمیدی من گفتم صمد ابرهیمی اجازه نداد که طارمی به پرسپولیس بر گردد . پرسپولیس طارمی را به فوتبال معرفی کرد . طارمی قبل از پرسپولیس در بوشهر در زمین فوتبال ساحلی بود اما بعد از اینکه آمد پرسپولیس رفت قطر و پرتغال طارمی بخاطر پرسپولیس پیشرفت کرد . بعدش هم طارمی قبل از پرسپولیس کجا بود (میشه بگی قبل از اینکه طارمی به پرسپولیس بیاید .طارمی را هیچ کس نمی شناخت)
    • .،. IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      میشه بگی سون هیون مین از کجا چهره شد؟؟؟ اگر میدونی بگو تیم کره ای بود آیا؟؟؟ یا مثلا اوبا میانگ یا همین محمد صلاح از کجا چهره شدن؟؟؟
    • شیخ راسل IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      با احترام برای کیسه مافیا ورزش و پرسپولیس باید بگم حق با .،. هست هزاران ستاره غیر اروپایی از کشورای خودشون به تیمای درجه دو اروپایی رفتن و بعد به تیمای بزرگ تر راه یافتن ولی نمیگن طرف از فلان تیم کشور خودش چهره شد مثلا سون سابقه بازی تو اف سی سئول رو داره ولی تو تیم لورکوزن بود که چهره شد اما کره ای ها نمیان بگن سون هر چی داره به خاطر اف سی سئوله اگه این طوریه طارمی هر چی داره به خاطر ایرا نجوان بوشهره نه شاهین نه پرسپولیس ضمنا خود طارمی زبون داره عقل داره اختیار خودشو داره ایجنت طارمی حرفه ایه چنتا بازیکن تو لیگ روسیه هم مدیریت میکنه اما به زور نمیتونه کسی رو ببره تیم خاصی ایجنت های لیگ ایران هستن که این مدلی هستن به تیما و هواداراشون وعده بازیکنای بزرگ رو به دروغ میدن ولی ایجنت وظیفش اینه که تیم پیشنهاد بده تصمیم نهایی با خود طارمیه (ایجنت طارمی و قائدی مشترکه به امید خدا قائدی هم لژیونر میشه)
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      الان حرف من این هست که مهدی طارمی در سن ۳۹ سالگی یا ۴۰ سالگی به پرسپولیس می آید و آخرین فصلش را می گذارند . در سن ۳۹ و ۴۰ بازیکنان ایرانی به لیگ برتر بر می گردند و طارمی هم در سن ۳۹ سالگی یا ۴۰ سالگی به پرسپولیس بر می گردد . انتظار نداری که طارمی درسن ۴۰ سالگی در اورپل بماند که
    • شیخ راسل IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      بقیه رو نمیدونم شاید خود طارمی ۴۰ سالگی بخواد بیاد ایران ولی اگه ب من باشه می مونم اروپا مربی گری رو یاد میگیریم تو همون تیم دوم کمک مربی وا میستم بعد تو کادر فنی تجربه میگیرم بعد از سر مربی شدن دست چنتا جوون با استعداد ایرانی رو تو اروپا می گیرم که نسل های بعد هم بتونن بیان به فوتبال اروپا نتیجه بازی کردن تو اروپا هم میشه تیم ملی موفق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی