نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
۳ |
۵
مربیان ما از یورگن کلوپ بزرگ‌تر هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگاران خارجی مطمئن هستند در صورت ثبت هر نتیجه‌ای می‌توانند با هر دو مربی حرف بزنند اما این شرایط را با لیگ برتر خودمان مقایسه کنید تا از شدت درد اشک بریزید.

خبرورزشیعلی جوادی؛ لیورپول در چارچوب بازی‌های لیگ برتر بعد از ۱۸ سال در خانه به منچسترسیتی باخت؛ آن‌هم با یک نتیجه سنگین. چند دقیقه بعد از این شکست، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول رودرروی خبرنگاران نشست و به پرسش‌ها پاسخ داد. بدون آنکه عذر بیاورد یا در برابر سؤال خبرنگاران ترش کند. او آرام، منطقی و جنتلمنانه به پرسش‌ها پاسخ داد تا ثابت کند لیاقت قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را داشته است. 

در حقیقت خبرنگاران مطمئن هستند در صورت ثبت هر نتیجه‌ای می‌توانند با هر دو مربی حرف بزنند اما این شرایط را با لیگ برتر خودمان مقایسه کنید تا از شدت درد اشک بریزید. خبرنگاران مظلوم ما مجبورند هر فردی که برای کنفرانس می‌آید را تحمل کنند. سرمربی یک تیم تشخیص می‌دهد حرف‌هایی بزند و در بسیاری موارد هم افتخار نمی‌دهد و نمی‌آید. چون زورش زیاد است و فوتبال ما هم صاحب ندارد که آقاقلدره را سر جای خودش بنشاند. به این دلیل است که خبرنگاران باید یک روز صحبت مربی دروازه‌بان‌ها را بشنوند، یک روز آنالیزور را ببینند و یک روز هم کمک‌مربی را سرمربی جا بزنند. تحمل می‌کنیم چون مجبوریم. چون هیچ چیز در این فوتبال سر جای خودش نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • :) IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    البته آقای جوادی باید به این نکته هم اشاره شود که در ایران خبرنگاران هم سوال جنتمنانه نمیکنند که انتظار پاسخی محترمانه داشته باشند، خلاصه در و لنگه در با هم باید جور در بیان دگ، اگر فوتبال ما و کشور ما به این شکل در اومده نقش خبرنگارها هم توش کمرنگ نیست!! کم نیستن افرادی که فقط اسمشون خبرنگار و از رسالت خبرنگاری هیچ چیزی نمیدونن... صحبتهای شما دقیقا عین صحبت های سرمربی های لیگ هست و میبینم که این ویروس همه گیر شده
    • امید IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      افرین برشما واقعا ایم خبرنگارنماها خجالت نمکشن {...} هدف شما تخریب مربیان ایرانی هست !!
  • safa IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    عزیز لازم نیست تحمل کنی، اگه سرمربی نیومد، خبرنگارا میتونن پوشش ندن میتونن سالن رو ترک کنن تاباشگاه ها هم حساب کاردستشون بیاد. متاسفانه رسانه هم دوست دارن برای افزایش مخاطب مرتب خبر بزنن. این طوری خودتون شأن خودتون رو هم زیر سوال میبرین. ضمنا من یادمه فرگوسن یه بار کنفرانس بعد از بازیو نرفت نزدیک به بیست هزار پوند جریمه شد. چرا ما نباید همچین قانونیو داشته باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی