نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
۴ |
۴
مشکل «قراردادها» در استقلال هیچ‌وقت حل نمی‌شود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئله قراردادها در استقلال هیچ موقع حل نمی‌شود چون از ریشه و از سال‌ها قبل خراب است.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ بازیکنان استقلال بعد از بازی با نساجی همگی علیه مدیریت مصاحبه کردند. یعنی آن قانون ممنوع‌المصاحبه شدن برای بقیه ایام سال است و به وقتش که می‌شود، استقلالی‌ها از پرسپولیسی‌ها هم خوش‌مصاحبه‌تر می‌شوند اما مسئله قراردادها در استقلال هیچ موقع حل نمی‌شود چون از ریشه و از سال‌ها قبل خراب است. توجه کنید؛

در استقلال هر مدیری هر مدل قراردادی دلش خواسته، با بازیکنان بسته و بازیکنان هم هر مدل آپشنی که دوست داشته‌اند، در قراردادشان گنجانده‌اند. البته نه اینکه در پرسپولیس یا تیم‌های دیگر این مدلی نباشد اما در استقلال غلظت ماجرا خیلی بیشتر است.

۲- در استقلال قراردادها را طوری بسته‌اند که مدیران فعلی هر کاری بکنند، صدای ۵ نفر درمی‌آید. به میلیچ و دیاباته پول بدهند، دانشگر می‌گوید چرا فقط به خارجی‌ها پول می‌دهند؟! به جوان‌ها پول بدهند، صدای قدیمی‌ها درمی‌آید. به قدیمی‌ها بدهند، صدای جدیدها و  جوان‌ها درمی‌آید. تازه قراردادها عوض هم شده است. حالا وریا به کنار، او به هر حال کاپیتان است و از نظر فنی هم خوب است اما نفرات متوسط هم قراردادشان چند برابر شده و حالا باشگاه پول ندارد حتی ۱۰ درصد دیگر به بازیکنان بدهد.

۳- مدیران جوگیر می‌شوند و چون می‌دانند خیلی ماندنی نیستند، قراردادها را چند برابر می‌کنند. در واقع خودشان نمی‌خواهند از جیب پول بدهند و به همین دلیل نگران پول باشگاه نیستند. به هر حال مدیران و مربیان بعدی خودشان می‌دانند و مشکلات‌شان. اصلاً می‌خواستند نیایند!

۴- این مدیران هم که بروند، میراث بدی برای آیندگان می‌ماند. البته مددی مثل سعادتمند قرارداد نبسته اما به هر حال او هم می‌رود ولی مشکلات قراردادهای بازیکنان استقلال باقی می‌ماند. حالا چرا؟ پارسال ۱۰ درصد قرارداد یک بازیکن معمولی می‌شد ۲۰۰ میلیون اما امسال ۱۰ درصد قرارداد همان بازیکن شده ۸۰۰ میلیون! در واقع شما اگر بانک مرکزی را هم بزنید، نمی‌توانید پول همه بازیکنان را بدهید و همه را هم راضی کنید و دود این مسئله هم مستقیماً به چشم تیم استقلال و کادر فنی‌اش می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    نصف بازیکنانی که در استقلال الان بازی می کنند پرسپولیسی هستند. برای انها فرصت نشده در پرسپولیس بازی کنند. پس با پول زیاد به رقیب می روند. اولین دلیل گران بودن بازیکنان استقلال همین هست!! قایدی یک پرسپولیسی دو اتشه هست. ولی با پول خوب رفت در زمان منصوریان!! هاشمی نسبی که الان توجیه گر شده.. دیوانه پرسپولیس بود .ولی با پول هنگف رفت استقلال.!! در کل اکثر بازیکنان پرسپولیسی هستند . برای همین جذب بازیکن برای استقلال گران تمام می شود!!
    • مانی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      ماجرای چمی و کاوه رضایی که دیگه صدای همه رو در آورد . منصوریان با همدستی کیروش بازیکنان زیادی گرفت .
  • اس اسی IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    فقط یک دلیل داره مدیران بی خاصیت و حتی دشمن فوتبال و تیم استقلال !! اگرنه که یک مدیر لایق و فهمیده مدیر کارشناس و دلسوز مجموعه این را میداند که اولین اصل حفظ کیان و مایملک و منافع سازمان است نه چوب حراج زدن بر آن پس اول به مقاماتی که این مدیران را نصب میکنند باید شک کرد بعد به این آقایان
  • shahin IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    اره قراردادهای پرسپولیس عالیه 550 هزاردلار بودیمیر دو گل 150 هزاردلار استوکس سه بازی وبعد کاباره های دبی از ماجراهای مربیان رنگارنگ خارجی سوبل و ژوزه وبزیکنهای بی کیفیفیتی مثل دی کارمو سلطان گل نزدن وماما دوتال و براندائو و...که دیگه نگو نگاه به تهداد مربیا وبازیکنهای بی کیفیت خارجی که پول بی حساب کتاب گرفتن بکنید از مان رویانیان تا الان استقلا دو تا مربی خوب شفر واسترا رو اورد جباروف تیام جانواریو همه بازیکنهایبا کیفیتی بودن که به کیفیت لیگ کمک کردن الانم دیابات ومیلیچ هستن...نه عزیزانم گند کاری تو پرسپولیس خیلی بیستر بوده ولی بالادستیا هنرمندانه لاپوشونیش میکنن ولی سال دیگه که سلطان مسعود بره همه چی از پشت ابر بیرون میاد نگران نباشید ظلمی که این سلطان مسعود تو این چند سال به کل ورزش کشور کرد بی سابقه هست علتشم فرار ورزشکارای کشورمونبه اونور ابه یه جستجوی ساده کنید میفهمید تو این 4 سال ریاست این چند تا ورزشکار فراری شدن ..منظورم همه ورزشهاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی