نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
۰ |
۵
رفتار عجیب و غریب ستاره سابق انگلیس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، اعترافات شوکه‌کننده‌ای درباره واکنشی که به مرگ پدرش داشت انجام داد.

خبرورزشیچهره‌ها؛ پل گاسکوین و زندگی پرحاشیه‌اش برای فوتبال دوستانی که بازی‌های او را در دهه ۹۰ دیدند، کاملاً شناخته شده‌ است و آنها هم کم و بیش از مشکلاتی که او در زندگی شخصی‌اش به خاطر اعتیاد به مشروبات الکلی داشت مطلع هستند. این اما تنها بخش جنجالی زندگی ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و لاتزیو نبوده است.

گاسکوین ۵۳ ساله که دو سه روز پیش اعتراف کرد از ترس معتاد شدن به شبکه‌های اجتماعی از آنها خارج شده است، اکنون  با یک اظهارنظر جنجالی‌تر همه را غافلگیر کرده است.

او که در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۵ برای لاتزیو توپ می‌زد، به پادکسی «The anything goes»، فاش کرد روزی که پدرش درگذشت، با سر و مشت‌های خود به جسد بی‌جان او ضربه زده است.

گاسکوین گفت: زمانی که من بعد از مرگ پدرم، با جنازه بی‌جان او روی تخت بیمارستان تنها شدم، روی تخت پریدم و به جنازه‌اش مشت و با سرم به او ضربه زدم تا ضرباتی که در جوانی به من زده بودم را تلافی کنم. اما لحظه‌ای بعد همانجا کنارش دراز کشیدم و ۴۵ دقیقه او را در آغوش گرفتم. شنبه‌ها دلم برایش تنگ می‌شود هرچند که او برای من اخلاق خشک و زمختی داشت. او با همه صحبت می‌کرد اما با من حرفی برای گفتن نداشت.

گاسکوین افزود: دوست داشتم در دوران بازیگری او را با خودم دور دنیا ببرم. در حال حاضر مشکلی با این موضوع ندارم اما شاید در آینده به این نتیجه برسم که لحظات خوبی که در زندگی‌ام داشتم بیشتر از لحظات بد آن بوده است. من باید برای پدرم ۸۰ تا ماشین و ۱۸ تا قایق و خانه می‌خریدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی