نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی عبدیان: وریا یک میلیارد طلب دارد/ منصوریان مدتی بعد تمرین به بازیکنان جوجه کباب می‌داد/ اندازه پرسپولیس پول می‌گرفتیم حسابمان پر بود
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در مدتی که به استقلال آمدم ۱.۵ میلیون دلار ۳۱ هزار تومانی پرداخت کردیم تا پنجره نقل و انتقالالی باز شود باز هم از ما انتقاد می کنند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مصاحبه‌های تند بازیکنان استقلال پس از پایان دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران و انتقاداتی که نسبت به وضعیت مالی و زمین تمرینات خود داشتند هیئت مدیره و البته مدیرعامل این باشگاه را به شدت زیر سؤال برد و موجب شد تا در روزهای پس از آن خیلی ها در این باره به نحوه مدیریت باشگاه استقلال ایراداتی را وارد کنند.

مهدی عبدیان در گفت‌وگو با سایت خبرورزشی، درباره اتفاقات اخیر و مسایلی که طی این مدت در باشگاه استقلال در جریان بوده حرف زد و برخی ابهامات را برطرف کرد.

گزیده صحبتهای عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال:
*فقط ارسلان مطهری و فرشید باقری دریافتی کمی داشتند
*بازیکنی نیست که از فصل قبل طلبی از باشگاه داشته باشد
*وریا از ۴ فصل پیش یک میلیارد طلبکار است
*۲ بازیکن برای خرید خانه دریافتی بیشتری داشتند
*هزینه ها ۳ برابر شده ولی درآمدمان ثابت مانده است
*۱.۵ میلیون دلار بدهی خارجی پرداخته ایم!
* کسی می داند ۲ میلیارد پول لباس دادیم؟
*بدهی مالیاتی مهدی رحمتی از سال ۹۱ را ما دادیم!
*از جوان هوادار گله نداریم ولی از مدیران قبلی چرا!
*ریختن شیشه و سرامیک در زمین تمرین عمدی نبوده است
*مدیریت قبلی اقدامی برای تهیه زمین نکرده بود
*بدهی دلار ۳هزاری را با دلار ۳۱هزاری دادیم!
*طلب میلیچ در جیب سعادتمند نبود مشکلی نداشتیم!
*۱۰۰هزار یورو از شفر برگشت که بابت قرضمان دادیم
*هیچ پولی بابت کمک را از باشگاه پس نگرفتیم
*اندازه پرسپولیس پول گرفته بودیم الان حسابمان پر بود

متن صحبتهای وی در ادامه می‌آید:

از ماجرای وریا غفوری شروع کنیم! بحث کمیته اخلاق و نامه باشگاه به این کمیته چه بود؟
ما هیچ شکایتی از وریا غفوری یا وضعیت قراردادش با مدیریت قبلی باشگاه نداشتیم و طبق گفته مدیرعامل باشگاه کمیته اخلاق درباره وریا غفوری و محمدرشید مظاهری تحقیقاتی را شروع کرده بود که از باشگاه خواست قراردادش را به کمیته اخلاق ارسال کنیم وگرنه ما بحثی در این باره نداشتیم.  

ولی عنوان شده بود که بازیکن و باشگاه بابت این قرارداد بازخواست شده اند؟
این موضوع نه ربطی به وریا غفوری دارد و نه به باشگاه! بلکه مدیریت وقت باید در ارتباط با چرایی این موضوع پاسخگو باشد که این قرارداد را بسته است.

گلایه بازیکنان نسبت به وضعیت قراردادها و دریافتی شان پس از پایان بازی با نساجی تا چه اندازه به حق بود؟
بین همه بازیکنانی که حرف زدند ارسلان مطهری و فرشید باقری حق داشتند بابت دریافتی شان گله مند باشد وگرنه سایر بازیکنان به اندازه لازم دریافتی داشته اند. قرار است آقای مددی بعد از بازی با سپاهان در این باره هم صحبت کند.

اما دانشگر، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان هم خیلی گله مند بودند؟
نمی خواهم در این روزهای حساس اسمی از بازیکنان برده شود ولی این را بگویم که ما در این مدت طلب سال گذشته خیلی از بازیکنان را داده ایم و یکی دو نفرشان را خود من شخصا پرداخت کرده ام و از این بابت مطمئن هستم. البته جا دارد در همین باره از علی نامداری هم تشکر کنم که ظرف این مدت خیلی جاها کمک حال باشگاه بوده است.

ناراحتی وریا هم به مسایل مالی ربط دارد؟
بله! او یک میلیارد از باشگاه طلب دارد که البته به آپشن ها و پاداش هایی مربوط می شود که از زمان مدیران قبلی مانده و هنوز پرداخت نشده است. داریوش شجاعیان هم از سه سال قبل طلب داشت که تسویه کردیم.  

پس مشکل بازیکنان با مدیریت باشگاه به چه موضوعاتی مربوط است؟
ظاهرا بازیکنان از آقای مددی ناراحت بودند ولی کلی گویی کردند. البته یک عده از بازیکنان ما هنوز قراردادشان پایین است و ما خودمان هم این را قبول داریم.

گفته شد برخی بیش از همه پول گرفته اند؟ این موضوع صحت دارد؟
بله! یکی دو نفر چون قصد داشت خانه بخرند کمی بیشتر از قراردادشان به آنها دادیم. ولی سئوال من از بازیکنان خودمان این است که باقی باشگاه ها تا الان چقدر به بازیکنانش پول داده اند؟ برخی تیم ها تازه ۲۰ درصد پرداختی داشته اند. قبول دارم که از برخی باشگاه ها عقب هستیم ولی نسبت به تعدادی هم شرایط بهتری داریم در حالی که هنوز نیم فصل اول تمام نشده است. همین فصل قبل را به یاد دارید که بازیکنان چند هفته مانده به پایان لیگ در فروردین استوری دستجمعی گذاشتند که دریافتی شان تنها ۴۰ درصد بوده است؟ امسال چقدر است؟ آن هم هنوز قبل از نیم فصل! تازه در دوره ما نه تنها درآمد باشگاه اضافه نشده بلکه همه هزینه ها سه، چهار برابر هم شده است.

میلیچ چه شد؟
در رسانه ها دیدم که نوشتند میلیچ چهارشنبه به تهران برمی گردد! می خواستم بپرسم که کدامیک از اعضای هیئت مدیره در این باره خبر دادند؟ ما در تلاشیم که میلیچ برگردد ولی روز و تاریخ معین نکردیم.  

پولش را دادید؟
او ۵۰ هزار دلار از طلبش باقی مانده که مربوط به ۹ ماه پیش است وگرنه بابت این فصل ما همه پرداختی هایمان را به موقع انجام دادیم. قرار بود ۵۰ هزار دلار در دوحه به او پرداخت شود که آقای سعادتمند آن را در جیبش گذاشت تا از فرودگاه ببرد و آن ماجراها بوجود آمد وگرنه مشکلی از این بابت نداشتیم! الان هم درصدد تهیه این مبلغ هستیم تا مشکل میلیچ را هم حل کنیم.

در این یکی دو روز عنوان شد که بخشی از پولهای برگشت خورده به باشگاه توسط مدیران استقلال به عنوان مطالباتشان برداشت شده است! این موضوع را تأیید می کنید؟
به هیچ وجه! ما کمک های مالی که به باشگاه کردیم را پس نگرفته ایم و اینها دروغ محض است. در این مدت فقط یک مبلغ از سوی وکیل شفر به باشگاه عودت داده شد که ۱۰۰هزار یورو بود. پولی که بیش از حد مطالبات شفر پرداخته بودیم و وکیلش آن را برگرداند. ولی چون آقای خلیل زاده برای رفع مشکل باشگاه در آن برهه این مبلغ را از دوستش در ترکیه قرض گرفته بود عین همان ۱۰۰هزار یورو را به دوست آقای خلیل زاده برگرداندیم. البته آقای خلیل زاده غیر از این ۵۰۰هزار دلار دیگر هم طلب دارد و ۷ میلیارد هم از جیبش به شرکت آریابرتر پرداخت کرده است. می دانید ما در همین مدت چه هزینه هایی کردیم.

برای باشگاه؟
بله! یکسری از هزینه ها غیر از بدهی های معوقه از دوران مدیران قبلی هستند که سرسام آور بالا رفته اند. باشگاه سال قبل با ۶۰، ۷۰ میلیون تومان پرواز چارتر می کرد ولی الان این رقم به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به نسبت شهرهای دور و نزدیک تفاوت کرده است! یک مسافرت تیم تا مسجد سلیمان با هزینه ۳۰۰ میلیونی چارتر هواپیما و ۲۰۰ میلیون تومانی هتل و اتوبوس رفت و برگشت به اضافه محل تمرین و غیره ۵۰۰ میلیون تومان برایمان آب خورد. حضور تیم در CIP فرودگاه و غیره همه هزینه بر است. شما فقط یک تیم ۱۱ نفره را درون زمین می بینید ولی در واقع تیم در هر بازی با یک کاروان ۴۵ نفره به اردو می رود. خدا می داند در این مدت چقدر برای تست های کرونا هزینه کرده ایم. فقط ۲ میلیارد تومان در این فصل پول لباس داده ایم. علاوه بر این هزینه ها هر روز طلبکارانی از سالهای گذشته می آیند و چکهایی را می آورند که از باشگاه گرفته بودند. فقط تا همین الان که با شما حرف می زنم نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان بدهی اتوبوسی داده ایم. اینها جزو بدهی های ریالی جدا از بدهی های ارزی باشگاه است. این هزینه ها را کسی نمی بیند و بعد دوستان می گویند که یک وعده غذا به آنها داده شده است!

ماجرای غذای بعد تمرین چیست؟
در همه این سالها به غیر از مدت زمان کوتاهی که علیرضا منصوریان بعد تمرین به بازیکنان جوجه کباب می داد در کدام دوره بعد از تمرین به بازیکنان غذا داده شده است؟ ما در این فصل به خواسته کادر بدنسازی و پزشکی تیم به بازیکنان غذا دادیم و حالا بابت همین موضوع هم زیر سئوال رفته ایم.

از اسپانسر باشگاه رضایت دارید؟
ما یک سال و نیم اسپانسر نداشتیم. تا برج ۷ که با شرکت "های وب" قرارداد بستیم و کارگزار ما شد ما هیچ دریافتی از اسپانسرینگ نداشتیم. در حالی که رقیب ما پرسپولیس تا همان برهه ۶۰، تا ۷۰ میلیارد تومان دریافتی از اسپانسرش داشته که اگر ما این مقدار پول از اسپانسر داشتیم نه تنها مشکلی بابت مسایل مالی نداشتیم بلکه الان توی حساب باشگاه هم کلی پول بود.  

اما آریابرتر و یکی دو اسپانسر...؟
همه قراردادها لغو شد و همین آریابرتر که ۷ میلیارد آورده داشت کل پولش را پس گرفت! باقی پولی هم که از اسپانسر جدید باشگاه گرفته ایم همه را بابت هزینه های جاری و بدهی ها پرداخت کرده ایم و حساب باشگاه خالی است.

بازیکنان گله داشتند که چرا مدیران باشگاه قبل و بعد بازی به اردو نمی روند؟
آقای مددی که همین چند وقت پیش در تمرین حضور داشت و با همه اعضای تیم دیدار کرد، عکس هایش در کانال باشگاه موجود است. خود من قبل از دربی به اردوی تیم رفتم و روز دربی هم در استادیوم بودم. اینطور نیست و بازیکنان در این باره کم لطفی کردند. ولی مهم نیست امروز مهمترین چیز این است که استقلال با همه این مشکلات در صدر جدول است و شاید خیلی از دوستانی که تحمل این موضوع را ندارند به ما ایراد می گیرند.

درست است که بیشتر مدیران قبلی باشگاه از نحوه مدیریت شما انتقاد دارند؟
آنها بزرگتر از ما هستند و احترام شان واجب است ولی ما نباید دنبال خراب کردن یکدیگر باشیم. ما بابت همه این سالها بدهی هایی داریم که کمابیش خیلی هایشان را پرداخت کرده ایم یا با مذاکراتی که با دوستان داشتیم سعی کردیم ارقام را پایین بیاوریم و برخی هم لطف کردند و طلبشان را بخشیدند. یک نمونه اش را بگویم که بدهی های مالیاتی سید مهدی رحمتی از سال ۱۳۹۱ مانده بود که باشگاه تعهد داشت پرداخت کند ولی این اتفاق رخ نداد و در نهایت ما آن را دادیم! ۸ سال!  

چه توقعی از همین مدیران دارید؟
ما از گلایه های هواداران اصلا ناراحت نیستیم چون آنها خیلی از این مسایلی که من خلاصه با شما در میان گذاشتم را نمی دانند ولی از مدیران قبلی که حتی ۲ ماه در این مجموعه کار کرده و از ریز مشکلات باشگاه خبر دارند توقع داریم با درک وضعیت اقتصادی در دوران کرونا و اطلاعاتی که از بدهی های انبوه گذشته دارند طوری رفتار نکنند که ما هیچ کاری نمی کنیم! قطعا یک جوان هوادار نمی داند این مشکلات چیست، ولی مدیری که در این باشگاه کار کرده وضعیت این فضا رامی شناسد و می داند من چه می گویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    ما هم برین تا فینال واقعی آسیا تا جیبتون پر پول باشه . . . درضمن شما این همه خرج کردی یه دو تومن دست بکن تو جیبت به بازیکناتون غذا بده تا سر صف غذا و ته دیگ باهم دعوا یوفتن
    • شکارچی تاریکی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      چندین میلیارد به باشگاه کمک کرده.... کلا استقلال از اسپانسر های قبلیش هم طلب داره رفیق
    • آبی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      لنگی دهها ساله از جیب استقلال دارین میخورین کدوم آسیا ؟ مگه پولی به شما دادن ؟
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      بگفته خودت اینهمه پول طلب کارها رو، از کجا آوردی دادی ؟ شما کیسه کشای حکومتی هم به ابهت اسم پرسپولیس کبیر پی بردین و دائم پرسپولیس پرسپولیس میکنید برگردین تو غارتون و اینقدر هوچیگری نکنید و فاز توهم نگیرید
    • دامون IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      خبر جان چرا نظرات مارو پاک کردی پس؟؟؟؟ نظرات ما کو؟؟؟؟
    • مانی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      قرارداد وریا ، 4 سال پیش چقدر بوده که هنوز 1 میایاردش باقی مونده . 4 سال پیش یعنی سال 95 قرارداد بهترین بازیکنان بین 500 تا 800 میلیون بود
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    از نظر کییه کشا کاجی حساب کیسه خالی هست . اما حساب پرسپولیس پر پول هست .حالا من سوال دارم چطور پرسپولیس حسابش پر هست اما نمی تواند نادری و بشار رسن و شجاع خلیل زاده را حفظ کند . محمد نادری با ۱۲ میلیارد خرج رفت کیسه .حساب کیسه خالی هست اما بازیکن پرسپولیس را با ۱۲ میلیارد خرج می گیرند . حساب کیسه خالی هست اما کیسه ۱۰ میلیارد به مرادمند می داد و ۱۴ میلیارد به وریا غفوری . کیسه چطور با حساب خالی میلیچ و شیخ دیاباته را حفظ کرد . حساب کیسه خالی هست اما به سیامک نعمتی پیشنهاد ۱۴ میلیاردی می داد. استقلال به چاه نفت وصل هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      آره من پماد خوب میخوام... ایندفعه تحلیلم اشتباه دراومد...
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      بسوز دوچرخه سوار کاجی از کامنت های من
    • بابا مسعود IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      خود گویی خود خندی
  • محمود IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    جالبه خودش اعتراف میکنه 1.5 میلیون دلار پول دادن تا پنجره نقل انتقالاتشون باز بشه.سوال اول.ما همین مقدار پولو به برانکویی بدهکار بودیم که هفتا جام برامون آورد و یه فینال آسیا هم باهاش رفتیم.شما این پولو به کی دادین که براتون تخم دوزرده کرده؟سوال دوم پرسپولیس تو این پنج ساله چهاربار قهرمان لیگ شده.یک بار قهرمان حذفی شده.سه بار قهرمان سوپرجام شده.دوبار فینا آسیا رفته.بازیکنای بزرگی مثل بیرانوند و طارمی و رسن و علیپور و بقیرو فروخته که مسلما کلی براش درآمد داشته.حالا چرا شما خودتونو با ما مقایسه میکنید.در صورتی که هرجای دنبا غیر ایران اگر تیمی اینهمه افتخار کسب میکرد باید باشگاهش مولتی میلیارد میشد.چرا پرسپولیس همچنان به لطف مدیریت وزارت پولاش ناپدید بشه؟سوال سوم.چطور تیمی که پول داره بازیکنی مثل نادریرو که البته کادر فنی هیچ اصراری به نگه داشتنشنداشت ولی خوب اگر میموند بدشم نمیاومد.ولی همین بازیکن میره تو کیسه یازده میلیارد دستمزد و رضایت نامه اش براشون آب میخوره؟چرا نمیتونه ستاره هاشو حفظ کنه؟چرا نمیتونه بازیکن خارجی گرون قیمت بگیره؟
    • محمدم IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      با این حجم از داستان سرایی حتما یه کتاب چاپ کن
  • محسن IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    سوال روز از عبدیان نزول ۱۰۰ چتد حساب میکنی این همه ادم بدبخت کردی
  • ارسطو IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    آدم جوگیر که میگن این بابا هست،درسته بازار یه تکونی خورده دوزارم اومده ته جیب امثال تو،ولی دلیل نمیشه پرت و پلا بگی،در مورد تیم خودت صحبت کن تیمت دو بار بره فینال آسیا،۴ سال قهرمانی بیاره اونوقت مدعی باشه
  • شیری IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    انقد فینال فینال نکنید اصلا مبلغی که به حساب لنگ بابت فینال واریز میشه رو جزء درآمدتون حساب نکنید چون تا نیومده از حساب باشگاه خارج می شه علت اصلی اش هم آپشن های بازیکنان و مربیانه! همین یحیی لنگ محمدی بابت حضورش تو فینال کلی میره رو قراردادشه! بازیکناتون! حتی دروازه بان خارجی که رو نیمکت نشسته فینال رو تماشا کرده بابت حضور تیم تو فینال آپشن جدید تو قراردادش فعال میشه! مضافا اینکه تمام درآمد فینال نیموده میره بابت حساب بدهی برانکو و کالدرون! اصل درآمد تیم های در ایران فقط مبالغی که اسپانسر می ده بقیه خیلی چیز خاصی به حساب نمیاد! شما چهار ساله با قرارداد نجومی مهره هایی مثل بیرانوند، شجاع زاده، سید جلال، شیری، کنعانی زادگان، امیری و... رو حفظ کرده بودید هر سال هم قراردادشون رو تقویت می کردید. امسال عمو مسعود کفگیرش خورد ته دیگه! نداشته که به خلیل زاده هشت صد هزار دلار بده به ترابی یه میلیون دلار بده به بشار رسن هشتصد هزارتا بده چون اگه می داد باید به بقیه هم می داد! رسول پناه رو آورد هم چیز رو انداخت گردنش بعد هم رئیس حراست وزارتخونه شو که سمیعی بود آورد تا صدا ها رو خفه کنه!
    • مهدی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      ما راضی هستیم پاداش اسیای بیاد خرج اپشن قرارداد گل محمدی و بازیکنان و بدهیها پرسپولیس بشه مثل دفعه قبل نشه که پاداش اسیای پرسپولیس را دزدیدن دادن به تیم ال کیسه
  • شمسعلی. US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    حسین هدایتی مرد بود که اسطوره های شما را با خرج خودش از بیمارستان ترخیص کرد راستی چرا هیچوقت این کار هدایتی را نمی گویید؟؟؟؟؟؟
    • فوتبالی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      با پول مردم نمیشه آبرو بخری فقط مونده بود تو از هدایتی حمایت کنی شنل قرمزی با پول مردم چه قمپزی در میکرده
    • محسن IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      الان عبدیان با ارث پدرش داره قمپز درمیکنه عموی عبدیان کلی ادم بدبخت کرده حالا برا معروف شدن داره برا تیم تو خرج میکنه این ادم اصلا نمیدونست فوتبال چی هست
    • مافیای کیسه IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      خدا رحمت کنه همه ی رفتگان از جمله ناصرخان حجازی رو
  • شمسعلی. US ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    حالا کیسه کشا به ما بابا مسعود پول میده به شما کی کمک میکنه؟؟؟؟؟ نکنه از اون ور آب پول به خزانه ی شما وارد میشه بلاخره شما تیم دربار و سپهبد ها بودیید نکنه آلانم همانها خرجتان را میدهند چون هر تیمی باید از یک جایی تامین بشود
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    عالم و آدم دیگه میدونن که لنگ چهل ساله کانون توجهات کشوره تا بحال زمین تمرین لنگی ها رو دربداغان دیدید؟؟؟ یه بار دیدید مشکلی در زمین تمرین و اردوها و جذب بازیکن و..پیش بیاد براشون؟؟! بودجه لنگ و استقلال را در سال ۱۴۰۰ دیدید؟؟ بازی لیگ رو بخاطر لنگ عقب انداختن سوپر جام رو عقب انداخت.. دو تا بازیکن شون رفت عوضش ۷ تا بازیکن تاپ گرفتن.. جعل و تقلب کردن ولی وزیر خارجه و مسولین در چین و مالزی براشون رایزنی کردن و محرومیت ماس مالی شد.. جعل طارمی با ریزه اسپر ماس مالی شد.. یحیی در وسط لیگ با پدیده قرار داد داشت و فراری ش دادن.. لنگی ها همه جوره حمایت میشن و با این حمایت ها قهرمان شون بعد میگن باید به این تیم توجه بشه..!! بعد با رسانه هاشون چنان مظلوم نمایی میکنن برای این تیم.. به نظرتون این فوتباله ؟ باید تیمها ی دیگه بخاطر این تبعیض و ناعدالتی از لیگ کناره گیری کنن خیلی خیلی جالبه...آقای رسول پناه پته یحیی گل ممدی رو ریخته رو آب و گفته ایشون دلال بودن به تریج قبای گل ممدی برخورده و بلافاصله بابا مسعود و معاونش دستور دادن هیت مدیره رو تغییر بدهند..! حالا استقلال چند ساله درگیره...
  • Rezaya IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    یه طوری فینال فینال میکنن انگار قهرمان شدن {...} اونوقتی که شما هنوز به دنیا نیومده بودین استقلال تو آسیا قهرمان میشد حالا با یک تیم بازی میکرد یا با صدتا اگرم زیاد میسوزی بپرس ببین چرا اونموقعه حتی فینال ویک چهارم ندیدین شمایی که ادعاتون میشه خیلی اسطوره دارین این اسطورها کجا بودن برن اونام یه جام بیارن؟شما هنوز پول شهر خودروروندادین وسط فصل سرمربی تیم روتو کورس قهرمانی گرفتین کسی جرات نکردحرف بزنه حتی پولشم ندادین چون پشتتون پره وگرنه مدیر عامل پدیده خودشو میکشت ولی کاری بهش کردن وممنوع المصاحبش کردن کسبم جیک نزدچون پشتتون پره و فکر نمیکردن استقلال موفق بشه برای همین کاری به امدن فکری نداشتن ولی تادیدن تیم داره نتیجه میگیره شروع کردن خالی کردن موجودی باشگاه که مثل ۵سال گذشته سر تیمو ببرن استقلال۲بازی نتیجه ۱گل برتری داشت رسانه ها داشتن منفجر میشدن و کارشناسا حالا لنگی بعد ۱۶ مساوی دوتا برد ۱ - ۰ گرفتن بازیشون خوبه ؟ خخخخخخ۶۰سال بااسطوره هات بزرگترین افتخارت یه چهارم نهایی بود۳سال وزیرامد ۲تافینال خخخخ رادو۱۴ تومنی۱بازی کرده بازیی۷میلیاردخخخخخ
    • بهبودی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      «Rezaya» هلاکتیم دربه درتیم تو مگه اون موقع خودت بودی داری بقیه رو می بری زیر سوال. تو می دونی تیم ملی برای اولین بار کی رفت جام جهانی؟...1978. می دونی کی کاپیتان تیم ملی بود؟ سلطان علی پروین. می دونی وسط کیا؟ناصر حجازی، آندرانیک اسکندریان، حسن نظری، ایرج دانایی‌فرد، حسن روشن، جواد الله وردی. اکثر کاپیتان های تیم ملی پرسپولیسی بودن اسطوره های ما این ریختی هستند. خیلی حال می کنیم وقتی می بینیم پرسپولیس این همه خواهان داره. مستر «Rezaya» می دونی چرا ما برای شماها هلاکیم چون تیمتون از جای دیگه نشتی داره منتها یه جور وانمود می کنن که مقصر پرسپولیسه تا افکار شما طرفداراشون رو منحرف کنن. هر چه قدر دوست دارید از تیم ما یاد کنید.
  • Omid US ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    in hey darad khodash ra ba perspolis moghayeseh mikonad? yadetan naravad perspolis yek teameh khase hast? pas khodetan ra dar har mosahebeye ba perspolis moghayeseh nakonid? {...}
  • سعید IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    توفقط حرف تیم خودتو بزن چکار به نایب قهرمان وقهرمان چهاردوره لیگ برتر داری
  • بهبودی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    اول اینکه می گی از کسی اسم نبر بعد خودت اسم پرسپولیس رو می کشی وسط دوم اینکه با این صورت هزینه هاتون چطور بازیکناتون میان میگن هتل یه مدل غذا سرو می کنه سوم اینکه همونطور که کسی مشکلات شما رو نمی تونه ببینه پول از کجا میاد و به کجا میره رو هم کسی نمی بینه.
  • انصاف IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    آقا از توی توهم بیاین بیرون میگین داورها، دولتی ها، وزیرها، فدراسیون، مجری ها، ای اف سی، سازمان لیگ حتی تمام مدیرهاتون هم میگین پرسپولیسی هستندبعد توی مصاحبه مربیاتون یا پیشکسوتاتون میگین استقلال 30الی 40 میلیون هوادار داره خب اگه همه پرسپولیسی هستن دقیقا هوادارا تون کجان؟ بعدش اگه همه‌ی پول ها به پرسپولیس میرسه وبه استقلال چیزی نمیرسه چرا شجاع، بشار، نادری، ترابی رو نتونستن نگه دارن
  • کیترینگ کاج عابی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    غذای گرم به نرخ 4200 بدو بدو که حراج شد
  • سعید IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    این چهار سال هوادارای استقلال میگفتن تیم پیروزی حمایت میشه از همه جا همه میگفتن اینا رقیبن دارن واسه رقیب میزنن اما امسال هوادار و مربی مدیران بقیه تیم ها متوجه شدند که چهار سال گذشته چی گذشته
  • علی IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    ازیک طرف بازیکنان ناله میکنند غذا نداریم ازآن طرف عبدیان حساب میلیون دلاری ردیف میکنه درهر پست سه بازیکن میلیاردی دارند تازه به فکر جذب بازیکن هستند مدیرعامل و هیت مدیره و سرپرست. مربی و بازیکن وهوادار همشان فکرشان شده پرسپولیس داور و کمک داور انواع و اقسام کمک را کردند آنوقت آدم بده ماییم شماها حالا حالا باید بدوید تا به پرسپولیس برسیدامسال شاهکار شمارا در آسیا می ببینم که واقعا چند مرده حلاجیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی