نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
شنیده‌ام کفاشیان به هیئت‌های فوتبال زنگ می‌زند؛ باندبازی را تمام کنید/ سیاسیون در انتخابات دخالت نکنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق باشگاه‌های تراکتور و استقلال می‌گوید: اداره فوتبال کار آسانی نیست و وضعیت موجود حاصل بی توجهی به اهمیت و جایگاه فدراسیون فوتبال است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ کاظم محمودی سرپرست سابق تراکتور در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال که دهم اسفند برگزار می شود گفت: ما نباید فکر کنیم اداره فدراسیون فوتبال کار آسانی است. من فکر می کنم رییس بعدی فدراسیون فوتبال علاوه بر اینکه باید فوتبالی باشد لازم است از توانایی لازم برای مدیریت برخوردار باشد. رئیس فدراسیون باید بتواند با بخش های دیگر کشور هم ارتباط بگیرد و مشکلات فوتبال را حل کند. اداره فدراسیون فوتبال کمتر از مدیریت یک وزارتخانه نیست و شاید خیلی هم مهمتری است.

بازیکن سابق باشگاههای استقلال، تراکتور و صباباتری اضافه کرد: زمان ما فوتبال دولتی بود اما حالا باشگاههای خصوصی هم فعال شده اند و می خواهند با تیم های دولتی رقابت کنند. در این شرایط باید بتوان درآمدزایی کرد تا فوتبال به حق خودش برسد. در این سال ها همیشه باشگاههای ما گرفتار مشکلات اقتصادی و بدهی ها بوده اند، تیم ملی در شرایط بدی قرار گرفته و فدراسیون به عنوان یک مجموعه همیشه بدهکار شناخته شده. رئیس فدراسیون باید مدیری باشد که بتواند از این مشکلات عبور کند و البته سابقه کار کردن در فوتبال را هم داشته باشد. امیدوارم اینبار انتخابات فوتبال در مسیر درستی قرار داشته باشد و دولت هم دخالت نکند چون وقتی دخالت می کنند فدراسیون و رئیس آن ضعیف می شوند و اراده ای از خودشان ندارند. بگذارند یک بار انتخابات بدون دخالت دولتی و سیاسی برگزار شود تا فردی را انتخاب کنند که می تواند به فوتبال کمک کند.

محمودی در پایان گفت: من شنیده ام آقای کفاشیان به بعضی از هیئت ها زنگ می زند و می گوید به فلان گزینه رای بدهید. این کارها خوب نیست و امیدوارم صحت نداشته نباشد. بگذارند خود اعضای مجمع تصمیم بگیرند. این باند بازی ها باید یک جایی تمام شود تا فوتبال نفس بکشد. هر عضو مجمع باید خودش عاقل و بالغ باشد و منتظر نمی ماند که دولت یا روسای سابق فدراسیون بگویند به چه کسی رای بدهید. امیدوارم این اتفاقات تمام بشود و فوتبال ما هم در بخش باشگاهها و هم تیم ملی از این شرایط خارج شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    کفایشان 16 سال فوتبال ایران را قرق کرده!! خود اش هم با انتصاب ریس شد. زمان علی ابادی!!
  • ناشناس IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    فقط علی کریمی لایق واقعی هست اگر واقعا دلسوز فوتبال هستید باید فقط به آقای کریمی رای دهند چون در همه ابعاد فوتبال ما رشد چشمگیری خواهد کرد.
  • Nima GB ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    معلومه دیگه اگر هر کس دیگه ای خارج ازباند مافیایی فوتبال رای بیاره پته خیلی ها ازجمله همین آقای خندان رو آب میفته و کار جوری بیخ پیدا می کنن که نمیشه جمعش کرد
  • علی غریبی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    اکثر فوتبالیها وبطبع اکثر مردم دوست دارند علی کریمی که خودش فوتبالی بوده ودر تیم‌های معروفی چون بایرن مونیخ وشالکه 04بازی کرده و وجهه بین المللی داره رئیس فدراسیون فوتبال بشه ولی مسؤلین ما همیشه بر خلاف نظر ورای مردم عمل کرده وهر کدوم که خودشون تشخیص بدهند که همسو با تفکرات خودشان وگوش بفرمان هست از طریق لابی به کرسی ریاست می نشانند در این بین انتخاباتی صوری نیز جهت بستن دهان مخالفان وارگانهای مرتبط همچو فیفا وAFCبرگزار می‌کنند غافل از اینکه با این انتخاب فوتبال ما روز به روز منزوی تر از گذشته شده ودر همه زمینه ها حتی از کشورهای چندین هزار نفری عربی نیز عقب می ماند ودود این انتخاب ناشایسته به چشم تموم فوتبالیها چه بازیکن وچه مجموعه باشگاهها می‌رود ومشکلات سابق پیش می آید وباز هم دلال ودلالی در آن حرف اول واخر می‌زند به امید روزی که مجموعه فوتبال ما دست اهلش بیفته ودراین مورد ما هیچ غم و غصه ونگرانی نداشته باشیم.
    • فوتبالی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      فوتبالی که علی کریمی بخواد رئیس فدراسیونش باشه به قول فرمایشتان همینطور منزوی بمونه بهتره !
    • پاسخ به فوتبالی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      خداوکیلی از بین این افرادی که کاندید شدن بجز کریمی حتی یک نفر اینا بعید میدونم در جوانی حتی از کنار استادیوم هم رد شده باشن. شما با چه منطقی کریمی رو رد میکنی؟ در خیلی از کشورهای دنیا رئیس فدراسیون یه بازیکن فوتبال هست نمونه اش همین عراق مگه قراره چه فرمولی حل بشه که کریمی از پس اون بر نمیاد! از بس رنگی به مسائل نگاه میکنید یه نفر که هیچ پستی بهش نرسیده میاد میشه رئیس فدراسیون و در نهایت همین بلایی سر فوتبال میاد که میبینی شده ممکلت حسینقلی خانی و هر روز یک افتضاح بالا میارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی