نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و مس رفسنجان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان، معوقه از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان رسید.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تیم پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس:بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه.

ترکیب مس: داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، هومن ربیع‌زاده، محسن طرحانی، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌خواه، مهرداد رضایی، فراز امامعلی و مهرداد آوخ.

داور: حمید حاج‌ملک

دقیقه ۷: سیامک نعمتی حرکتی در یک سوم دفاعی مس رفسنجان انجام داد و پاس مناسبی را به دهانه دروازه برای امید عالیشاه فرستاد، اما او نتوانست از این موقعیت بهره‌ای ببرد.

دقیقه ۱۹: نعمتی که یک بار برای عالیشاه موقعیت ایجاد کرده بود، این بار خودش اقدام به شوتزنی کرد که البته ضربه او جایی در چهارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۲۴: این بار نوبت به بازیکنان مس و عقیل کعبی رسید تا برای باز کردن دروازه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کند، هرچند ضربه او هم دور از قفس توری رادوشوویچ به بالای دروازه رفت.

دقیقه ۳۳: امید عالیشاه با نفوذ از سمت چپ توپی را داخل محوطه جریمه به وحید امیری سپرد که البته جایگیری نامناسب باعث شد او نتواند این موقعیت را به سمت دروازه مس شلیک کند. امیری توپ را بار دیگر به عالیشاه برگرداند که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۹: عالیشاه بار دیگر در دهانه دروازه مس صاحب موقعیت گلزنی شد که این بار نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۳: حمله دیگری برای پرسپولیسی‌ها این بار از سمت راست شکل گرفت که البته توپ در سمت چپ به سعید آقایی رسید، اما ضربه او با برخورد به مدافعان برگشت داده شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی