نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سوپرمن باز هم به نجات پرسپولیس آمد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر ایران موفق شد مس رفسنجان را با فرمول برد مقابل تراکتور با تک گل سیدجلال حسینی شکست دهد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در دیدار معوقه از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

سیدجلال حسینی در دقیقه ۵۱ برای پرسپولیس با ضربه سر گلزنی کرد. این تیم در دیدار هفته چهاردهم نیز که هفته گذشته مقابل تراکتور برگزار شد، با همین فرمول که ارسال توپ و ضربه سر سیدجلال حسینی بود، به برتری رسید.

مس در دقیقه ۷۶ با اخراج محمدحسین کریم‌زاده ۱۰ نفره شد.

پرسپولیس با این نتیجه ۲۴ امتیازی شد و با صعود یک پله‌ای بالاتر از صنعت نفت ۲۳ امتیازی و بعد از استقلال و سپاهان ۲۶ و ۲۵ امتیازی با یک بازی کمتر در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (۴+۹۰ مهدی عبدی)، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه (۸۸ - مهدی مهدی‌خانی).

ترکیب مس: داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، هومن ربیع‌زاده (۶۱ - امید خالدی)، محسن طرحانی، میثم نقی‌زاده (۶۱ - محمدحسین کریم‌زاده)، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌خواه (۸۲ - علیرضا نقی‌زاده)، مهرداد رضایی، فراز امامعلی و مهرداد آوخ.

داور: حمید حاج‌ملک

نیمه اول

دقیقه ۷: سیامک نعمتی حرکتی در یک سوم دفاعی مس رفسنجان انجام داد و پاس مناسبی را به دهانه دروازه برای امید عالیشاه فرستاد، اما او نتوانست از این موقعیت بهره‌ای ببرد.

دقیقه ۱۹: نعمتی که یک بار برای عالیشاه موقعیت ایجاد کرده بود، این بار خودش اقدام به شوتزنی کرد که البته ضربه او جایی در چهارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۲۴: این بار نوبت به بازیکنان مس و عقیل کعبی رسید تا برای باز کردن دروازه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کند، هرچند ضربه او هم دور از قفس توری رادوشوویچ به بالای دروازه رفت.

دقیقه ۳۳: امید عالیشاه با نفوذ از سمت چپ توپی را داخل محوطه جریمه به وحید امیری سپرد که البته جاگیری نامناسب باعث شد او نتواند این موقعیت را به سمت دروازه مس شلیک کند. امیری توپ را بار دیگر به عالیشاه برگرداند که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۹: عالیشاه بار دیگر در دهانه دروازه مس صاحب موقعیت گلزنی شد که این بار نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۳: حمله دیگری برای پرسپولیسی‌ها این بار از سمت راست شکل گرفت که البته توپ در سمت چپ به سعید آقایی رسید، اما ضربه او با برخورد به مدافعان برگشت داده شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: شوت از پشت محوطه جریمه سیامک نعمتی به سمت دروازه نوشی‌صوفیانی، واکنش این دروازه‌بان را به دنبال داشت و ضربه کرنری نصیب پرسپولیسی‌ها شد. ارسال این کرنر و توپی که در محوطه جریمه به احسان پهلوان رسید، بار دیگر با دخالت مدافعان مس تبدیل به کرنر دیگری شد.

دقیقه ۵۱: پرسپولیسی‌ها از روی نقطه کرنر و با ارسال توپ روی تیر دوم توسط امید عالیشاه با ضربه سر سیدجلال حسینی به گل رسیدند. (اینجا ببینید)

دقیقه ۵۴: مهرداد رضایی از سوی داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۶: سعید آقایی از سمت چپ توپی را برای وحید امیری ارسال کرد که این بازیکن در موقعیت تک به تک نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و توپ از کناره دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۸: محمدحسین کریم‌زاده با خطایی در میانه زمین با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۷۶: این بار خطای شدید محمدحسین کریم‌زاده روی امید عالیشاه کارت زرد دوم را برای او به دنبال داشت تا مس با اخراج این بازیکن ۱۰ نفره شود.

دقیقه ۸۵: عقیل کعبی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۱+۹۰: مهدی مهدی‌خانی در مقابل دروازه مس صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما نتوانست به توپ ضربه بزند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۲+۹۰: بار دیگر حمله برای پرسپولیسی‌ها به همان شکل قبلی انجام شد که این بار ضربه احمد نوراللهی با برخورد به مدافعان مس به چهارچوب دروازه نرسید.

ویدیو| خلاصه بازی پرسپولیس ۱-۰ مس رفسنجان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    یک برد عالی پرسپولیس این برد را به آقا یحیی و‌ هواداران تبریک‌ میگم .
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      برد خوبی بود . امیدوارم قهرمان نمی نیم فصل بشویم و بعدش هم گلات قهرمانی را جشن بگیریم . به هوادارا ن تبریک میگم این برد خیلی خوب را
    • ضدمافیا IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      مدیونید اگه فکر کنید بازیهای پرسپولیس مثل فصل قبل تعمدا عقب میفته و مهندسی شده س الکی پشت سر دیگران حرف نزنید بخدا گناه داره !!!!!!
    • مانی IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      فقط یک نفر رو میشناسم که قابل مقایسه با سوپرمن پرسپولیسه، فرانکو باره سی مدافع افسانه ای ایتالیا
  • بدون نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    برد پرسپولیس مبارکشون باشه..حالا وقتی ما به نساجی باختیم یه بی هویت هرچی نثار شخصیت خودش بود اومد به استقلالی ها گفت.. فرق ما اینه
    • حمید علوی CA ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      داداشم ما به نساجی نباختیم.
    • دانیال IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      اقای حمید علوی مهم نیست استقلال به نساجی نباخت مهم اینه بعًضیها از خودشون حرف و خبر تولید میکنند و خودشونم باور میکنن
    • حمید علوی CA ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      دانیال جان صد در صد با فرمایشت موافقم. ببخشید اگر در مورد قسمتی از فرمایشت یه توضیح‌کوجواو نوشتم که انصافن ربطی به کلیت نورد بحث شنا هم نداشت. درست میفرمایید، انصافن جوری هجمه علیه استقلال درست میکنن که انگار نیم ده تا بازی پشت سر هم سه هیچ باخته. الان دو‌تا بازی پرسپولیس، آقا سید جلال گل زده، تیتر زدن سوپر من گل زد (دمشون هم گرم) اما اگر این اتفاق بزای استقلال میفتاد تیم و کادر فنی رو بهرقلیب میکشیدن که چرا انقدر بی تاکتیک هستین که مهاجما گل نمبزنن و یک مدافع روی ضربات ایستگاهی گل میزنه. البته بازم به نظر بنده مشکل فقط بعضی رسانه ایها نیستن، اصل مشکل بعضی باصطلاح هواداران استقلال هستن که در واقع هوادار استقلال نیستن، خاطرخواه این و اون هستن. اینا از خدا میخوان جو و فضای تیمی استقلال به هم بریزه تا شاید کسانی که دوستشون دارن بیان.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    داور مثل همیشه ضد پرسپولیس بود . داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت . تنها مانع پرسپولیس برای گلات قهرمانی داوران هستند .داوران علیه پرسپولیس هستند و یار سیزدهم کیسه هم هستند
    • رفیق لنگی امیر لنگی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      یعنی واقعا ازت ناامید شدم... فوتبال یازده نفره.. چجوری 13=11+1؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ریاضیت واقعا افتضاحه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      هواداران ییار دوازدهم هستند . باید این را بدانی کاجی . داوران یار سیزدهم کیسه هستند . هواداران هم یار دوازدهم هستند
  • محمدم IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    عالی سوپر من . . .کاپیتان یعنی این . .نه اون
    • علی IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      بهتره بگی سوپر سلطان دوپینگ. طرف تا دیروز چسبیده بود به نیمکت یه دفعه انگار جوان ۱۸ ساله شده. بالاخره تا نیم فصل باید تیم لنگ رو یه جور برسونن تا امداد های غیبی برسه.
    • کیسه همیشه کیسه IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      همه که مثل فرهاد پودری نیستن
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    بازم با سبک کثیف برانکو بردن... دست به لنگیا میزدن داور خطا میگرفت..آفساید نیمه اول اشتباه بود و موقعیت تک به تک بود
    • Red army IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      یه پرتا اوتم به نفع مس نگرفت که خیلی مهم بود. خخخخخخخخ جمع کنید خودتون رو
  • ❤❤پرسپولیس شیردال❤❤ IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    سید جلال عشقه . سید سوپر من بهترین مدافع تاریخ ایران
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    اسنوبرد تقدیم به علی عبده . مهرداد میناوند. علی انصاریان. هادی نوروزی و مهرداد اولادی
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    این برد خیلی برای رقابت نایـب قهرمانی به کارتون میاد خخخخخخخخخخخخ
    • چگوارو لوبیا IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      کیسه کش جوک قرن گفتی خخخخخخخخخخ
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      خخخخ سوختی از حرفم؟
    • {...} IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      کیسه کش از توهمات تو خنده ام گرفت آرزو بر کودکان عیب نیست خخخخ
  • ❤❤پرسپولیس شیردال❤❤ IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    برد خیلی خوبی بود . پرسپولیس یک گام نزدیک تر به گلات قهرمانی شد
  • مولر از برلین DE ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    تبریک. حیف این تیم که مهاجم کلاسیک ندارد. این بازی را هم مثل بازی تراکتور سازی تبریز باید 5 هیچ می بردیم.! اقای گل محمدی هنگام حمله محوطه جریمه حریف را بیشتر شلوغ نکن! بازیکنان پرسپولیس در ضربات اخر تعارف می کنند!! خدا از باعث بانی ال کثیر نگذرد.!!
    • حسین IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      چی میزنی داداش؟ مگه تراکتورو 5-0 بردین؟ عقده برد پرگل تو تبریز مونده بر دلتون اما ما تو تهران چهارتاییتون کردیم.
    • مولر از برلین DE ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      اقا حسین می دانم حال روز تراکتورسازی تبریز خوب نیست. مدیریت خوبی ندارد. داداش منظور من موقعیت هایی هست که در بازی تراکتور و مس از دست دادیم . ان بازی را اگه مهاجم داشتیم. 5 بر صفر می بردیم. جمله مرا کامل بخوان. من هیچی نزدم داداش. در المان پیدا نمی شود!!
    • عبده IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      خب باعث و بانی آل کثیر که خودش بود که با اون حرکت کودکانه خودشو و تیمشو به فنا داد و حسرت لنگیا رو واسه قهرمانی آسیا به بیش از نیم قرن رسوند نفرینش نکن که دامنگیرش میشه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    پرسپولیس سرور کیسه است . پرسپولیس سرور عشقه
  • لیگ تشریفاتی ایران(لنگ سوگلی) IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    بنظرم لیگ‌ایران باید از سوی سایر تیمها تحریم بشه..چون دیگه کم مونده داور برای لنگ بازی کنه..!!
  • صامت IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    جاااااااااااااااااااااااااانم.چه تیمی داریم.چه سوپرمنی داریم.فقط عیسی راکم داریم که اگرداشتیم به هرتیمی 4-5تامیزدیم.تیمم ان قطعادوسروگردن ازاقی تیم هاسرتره .فقط گلزن تخصصی نداریم
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    تبریک به پرسپولیسی ها عزیز فکر کنم خوب بودیم ان شا الله نیم فصل صدرنشین می شیم درمورد مس رفسنجان هم بگم‌انصافا تیم خوبیه ولی امروز خوب نبودن از این تیم بیشتر خواهید شنید چون واقعا خوب بازی می کنن ولی امروز خیلی خوب نبودن
  • محمود IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    دمتون گرم و خسته نباشید.درسته خیلی موقعیت خراب میکنیم ولی دوتا نکته را فراموش نکنیم.اول کاربلدی و بازیخونی کادر فنی نسبت به تیم حریف.اگر دقت کنید پرسپولیس نیمه دوم عالی میشه و موقعیت های خیلی خوبی ایجاد میکنه.حالا اینکه چرا این موقعیت ها گل نمیشه مهمترین دلیلش بازی بازیکنا تو پست های غیرتخصصی است.دوم اینکه یادمون نره ما مهاجم تخصصی نداریم.فکرشو بکنید این موقعیت ها زمانی ایجاد بشه که یه مهاجم مثل عیسی تو ترکیب باشه.دیگه خودتون حدس بزنید چی میشه.به امید خدا این دو سه بازی هم به همین شکل میگذرونیم تا نیم فصل تیم تقویت بشه و عیسی و ترابی هم به تیم اضافه بشن.انشالله بریم برای گلات
  • Amir perspolisi IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    خدایا شکرت ❤ وای که چه لذتی بردم از این بازی پرسپولیس که قسم میخورم از سطح فوتبال آسیا بالاتر بود ❤❤❤❤ تیکی تاکا، حفظ توپ عالی، ایجاد موقعیت عالی... ❤ الان دیگه پرسپولیس داره میشه همون تیمه لیگ قهرمانان آسیا که لذتبخش بود بازیش ❤ سیدجلال ایشالله خیر از زندگیت ببینی کاپیتان بینظیر ما، دوس داشتنی، بهترین کاپیتان دنیا عاشقتم ❤ در آخرم بگم خبرورزشی عزیز این تیترت اصلا مناسب بازی فوق العاده زیبا و چشم نواز پرسپولیس نبود
  • {...} IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    یحیی مو مصنوعی دیگه بهونه نداری که؟؟؟!! بدستور تو بابا مسعود داره باز استقلال رو بهم میریزه..راه رو هموار میکنه برای تیم پیروزی...!! باز گریه زاری نکنی؟؟؟ واقعا خنده داره یه تیم مثل استقلال که از هر نظر اصالت و تمدن و افتخار از تیم پیروزی بالاتر باشه ولی زمین تمرین نداشته باشی...!! با اتوبوس بری به شهرستان.. سه فصله استقلالی ها نمی تونن یه مدیر عوض کنن ولی یحیی مومصنوعی سه سوته رسول پناهی که پته یحیی رو ریخته بود رو آب برکنارش کرد...!!.یحیی جون تقویم لیگ چطور خوبه؟؟ یحیی جون بنظرت موج چهارم کرونا چی بازی برگزار کنیم؟؟..یحیی جون چند تا ستاره دیگه میخای بابا مسعود برات بگیره؟؟؟
    • شاهین DE ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      افتخاری فتحی سعادتمند مددی... فقط توی این 6 ماه دو مدیر عوض کردید.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    ❤❤سید جلال زلاتان ابراهییموویچ ایران❤❤
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      اسم تیم پرسپولیس. کار تیم پیروزی
    • کیسه آل دربار IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      الان همه جمع شدن تو اتاق فکر فکری یه وقت کرونا نگیرن کیسه ها
    • Blue Love IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      لنگی واقعا بردن تیم تازه لیگ برتری شده اونم ده نفره انقد خوشحالی داره؟
    • ❤❤پرسپولیس شیردال❤❤ IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      صدر و آب و جارو کنید . پرسپولیس با برو در بازی لا پیکان و گل گهر صدرنشین نیم فصل خواهد بود . صدر خانه پرسپولیس هست
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      طبق معمول تیم ده نفره رو با یه شیوه کثیف بردین
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      تیم ما با کمک وزیر و داوران امتیاز میگیرد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      وضعیت جوریه که ما استقلالو رو به خاطر حضورش توی دسته 3 مسخره میکنیم اونا هم مارو به خاطر بازی نکردن با بایرن مونیخ زیبا نیست؟ پرسپولیس سرور کیسه هست
    • ❤❤پرسپولیس شیردال❤❤ IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      تنها بازیکنی که حقوق ۱۴ میلیاردی برایش کم هست در ایران . سید جلال حسینی هست
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      بازم سید سرت سلامت کاپیتان ❤️❤️❤️❤️❤️ ولی نمیدونم چرا اینقدر فرصت سوزی میکنیم
    • شنبه های سیاه لنگ IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      ما اصلا بازی برامون مهم نبود... فکرمون شده درگیر بازی اس اس_ سپاهان شنبه.. شما هم به. همین بردای اقتصادی خوش باشد.. گودبای
    • {...} IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      یه نکته ای رو امروز فهمیدم برام عجیب بود..... لنگیا گفتن اگه قهرمان آسیا بشیم ستاره دوم رو میزنیم... بعد یه سوال.. اگه قرار بود بعد قهرمانی آسیا اینکارو کنن، پس ستاره اولشون رو واسه چی زدن؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • {...} IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      لذتی که در سوزش کیسه کش ها وجود داره اون لذت در برد پرسپولیس نیست
  • با افتخار استقلالی ام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    سازمانی که برنامه لیگ رو بنفع تیم سوگلی لنگ تنظیم میکنه.. سازمانی که داوران رو توجیه میکنه بنفع لنگ بگیرن... سازمانی که شاکله اش از لنگ باشن(فتاحی و بیژن ذولفقار نسب، ناظمی و بابا مسعود و مسران) سازمانی که پروتکل ها ی کرونا براش مهم نباشه حتی در اوج کرونا بلید بخاطر سوگلی باید تقویم لیگ برگزار میشد.!! سازمانی که همه امکانات و فراهم و کمیته انضبلطی رو توجیه میکنه.. فقط باید گفت لیگ تشریفاتی....و لیگ به یک سیرک تشبیه کرد..
  • ❤❤پرسپولیس شیردال❤❤ IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    تو تاریخ بنویسین وزیر ورزش تا هفته۱۴ام پرسپولیسی نبود اما یهو بعد هفته۱۴ام پرسپولیسی شد
    • لنگی سوز شدید IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      دیگه میخاستی چیکار بکنه؟ پنجره ما رو بست.. ترابی رو آورد
    • مولر از برلین DE ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      اونی گفت وزیر ورزش پرسپولیسی هست می خواست ذهن هوادار را ببرد. به سمت پرسپولیس. با قاطعیت می گویم وزیر بیشتر به استقلال رسیده تا پرسپولیس!! ولی با ان شعار بزرگترین خدمت را به پرسپولیس کردند. چون استقلالی ها به حقیقتی باور داشتند که بی اساس بود. و برای خود صخره ساختند . و پشت ان صخره ایستادند. به نوعی خودشان ترمز کشیدند. که نمی شود . از لحاظ ذهنی خود را باختند.!!
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      تو تاریخ بنویسید وزیر ورزش تا هفته 14 استقلالی بود و الان دیگه نیست
    • شنبه های سیاه لنگ IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      چیشد؟ وزیر دیگه استقلالی نیست؟؟
    • 44444444444444444 IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      وزیر تا موقعی که پرسپولیس نتیجه میگیره پرسپولیسیه تمام
    • لوبیا ۱۴ میلیاردی IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      کیسه کش ها خطر قدرت پرسپولیس احساس کردند ناگهان وزیر پرسپولیس شد خخخخخخ
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    تنها بازیکنی که 14میلیارد می ارزه تو ایران، سوپر من تمام نشدنی
    • مولر از برلین DE ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      قرارداد صخره زیر 3 میلیارد هست. انوقت قرارداد غفوری با اپشن 15 میلیارد هست. و استقلالی عنوان می کنند ما پول نداریم. امروز هیت مدیره اش عنوان می کند پرسپولیس از اسپانسر پول گرفته استقلال نه!! اقای ریس مال شما پیش خور شده چرا عنوان نمی کنی!! حتی با ان اسپانسر یکطرفه فسخ کردید . رفتید سراغ یکی دیگر. شفاف حرف بزن.. همین قراردادهای کهکشانی باعث می شود امثال هم پیشخور شود. پول نهار نباشد!!
    • {...} IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      بودیمیر و استوکس و بشار و.....چقدر تیغ زدن لنگ رو...؟؟ راستی چرا قرادادهای لنگ منتشر نمیشه...میثاقی چرا از لنگ نمیگه..چون ترس دارن...خودت هم میدونی چون حکومتی هستید..مافیای رسانه پشت تونه...با اختلاف و تفرقه انداختن در سایر تیمها و ضعیف کردن توسط مافیای آل مسعود و آل لنگ...تیم تون رو میکشن بالا...!! راستی چرا تو آسیا جام نمی گیرید..با اینکه برا آبروی کشور هم وزیر خارجه مذاکره میکنه و در کنفدراسیون براتون مذاکره میکنن تا جعل و تخلفات تون رو ماس مالی کنن..
  • ❤❤پرسپولیس شیردال❤❤ IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    ترجیح میدم همه‌ی بازی‌ها رو یک هیچ ببریم و قهرمان بشیم، تا اینکه دو تا سه تا بزنیم و اما آخرش با ۱۴ امتیاز اختلاف دوم بشیم! خخخخخخخخخخخخ
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    متاسفانه مس رفسجان تیم ته جدولی بخاطر مرحومین میناوند و انصاریان بازی احساسی کرد و تیم پیروزی هم‌نهایت استفاده رو برد.!!.چون تیم پیروزی قشنگ بلده چجوری مهمان نوازی کنه...!!در ضمن صوفیانی دروازبان مس که سابقه خوش خدمتب به تیم محبوبش پیروزی رو داره وقبلا عرض ارادت داشته به این تیم...!!
    • Red army IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      بسه دیگه تا کی هوچیگری هفته بعد که اوندیم صدر قیافه هاتون دیدنیه
  • ناشناس IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    برچشم بد لعنت
  • مافیای لنگ IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    یک ضربه سر و دیگر هیچ... مثلا تاکتیک شانسپولیس چیه؟؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      خب تاکتیک کیسه چیست . فقط با یک شوت برنده شد بازی ها قبلی هم بخاطر کمک و هدایای داوران برنده تاکتیک استقلال با دو جین بازیکن چیست .
    • {...} IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      شنبه تاکتیک رو نشونت میدیم.. کیسه مافیا
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      شنبه نه سپاهان می برد نه کیسه . بهترین نتیجه برای پرسپولیس مساوی . این بار اصلا دوست ندارم کاج ببازه. بازی سپاهان و کاج باید مساوی بشه
    • Amir perspolisi IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      یا حضرت عباس!!! کل موقعیت های استقلال مقابل ذوب آهن، صنعت نفت،فولاد،پیکان،ماشین سازی به اندازه ی موقعیت های این یک بازی پرسپولیس مقابل مس نبود!!! لامصب مگه میشه آدم با خودشم دروغ بگه؟؟؟؟ من استقلال زمان شفر خوب بازی میکرد خیلی راحت همین سایت خبرورزشی اعتراف میکردم و میگفتم حق استقلال با این نوع بازی بالای جدوله، اما شما استقلالیا حتی به شعور خودتونم توهین میکنین، پرسپولیس این بازی حتی یکبار بازیکناش پاس اشتباه ندادن
  • کیسه السعودی IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    لطفا همونطوری که بدون اجازه رفتین صدر جدول. تمیز وپاکیزه بدون حرف اضافه تحویل صاحبش بدین ودیگه هم. بدون اجازه نزدیکش نشید. که سرورتون اومده دنبال جایگاه اصلیش. زودتر جمع کنید وبه جای اصلیتون برگردید.
    • لنگ حکومتی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      حالا دو تا تیم ضعیف رو بردین زیاد جوگیر نشو لنگی
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    لنگ شانسی برد .اگه عدالت بازی برقرار میشد مس باید ۳ تا میزد ولی امان از شانس لنگی ها ...
    • Red army IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      حرف که مالیات نمیندازه.. چرا سه تا اصلا باید 6 تا میزد.. چطوره؟؟
  • لنگ سوخته IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    با رمزهای فکری استقلال قهرمان میشه
  • پیروزی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    سوپرمن کیلوئی چند؟! یکی نیست از این پیرمرد یه تست دوپینگ بگیره؟؟
    • Red army IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      هر وقت جواب تست دوپینگ میلیچ اومد، سید هم تست میده
  • 444444444444444444 IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    یه گل الکی زدن به خودشون افتخار میکنن اگه سید جلال نبود خبری از برد نبود
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    سال های سال طول میکشه تا یکی مثل ستون تیم ما پیدا شه.یادتونه زمانی که جلال حسینی رو نیمکت بود چقدر موقعیت گل میدادیم ؟یادتونه وقتی سم تیم رفت گفتم با برگشت کاپیتان دیگه موقعیت به هیچ تیمی نمیدیم؟ ببینین چطور به تنهایی داره جور خط دفاع رو میکشه ،نه سیامک و نه کمال هیچ کام مدافع نیستن شیری هم که اصلا قابل اعتماد نیست. پس اینجاست که ارزش ستون بیشتر مشخص میشه. باید مجسمه جلال حسینی رو ساخت....
  • نیاران IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    با استرس بردیم.به لحظات ملکوتی وزیر پرسپولیسی نزدیک و نزدیکتر میشویم.
  • آقامجیدپرسپولیسی❤❤ IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    چرا تیممون نمیتونه گل دوم رو بزنه .سکته کردیم به خدا ....خدایا شکر که بردیم چون نمیبردیم خودم رو میزدم.سیدجلال عشقه
  • اکبر IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    دمتون همتون گرم ارتش سرخمون . تورو خدا فقط اینقدر فرصت ازدست ندین . صدر جدول خالی کنید صاحبش داره میاد
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    داور خیلی باحال بود کلا با لنگیها بود.مس فکر نمیکرد لنگ ۱۲ نفره بود...وزیر لنگی
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    مردیم ولی بردیم.تبریک به سرخ دلان
  • مجید از صالحیه بهارستان IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    قلب بچه های صالحیه به عشق پرسپولیس می تپد.
  • جاعل و متقلبین لُنگی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    عالم و آدم دیگه میدونن که لنگ چهل ساله کانون توجهات سوگلیه کشوره تابحال زمین تمرین لنگی ها رو دربداغان دیدید؟ یه بار دیدید مشکلی در زمین تمرین و اردوها و جذب بازیکن و..پیش بیاد براشون؟؟! بودجه لنگ و استقلال را در سال ۱۴۰۰ دیدید؟؟ بازی لیگ رو بخاطر لنگ عقب انداختن سوپر جام رو عقب انداخت.. دو تا بازیکن شون رفت عوضش ۷ تا بازیکن تاپ گرفتن.. جعل و تقلب کردن ولی وزیر خارجه و مسولین در چین و مالزی براشون رایزنی کردن و محرومیت ماس مالی شد.. جعل طارمی با ریزه اسپر ماس مالی شد.. یحیی در وسط لیگ با پدیده قرار داد داشت و فراری ش دادن.. لنگی ها همه جوره حمایت میشن و با این حمایت ها قهرمان شون بعد میگن باید به این تیم توجه بشه..!! بعد با رسانه هاشون چنان مظلوم نمایی میکنن برای این تیم.. به نظرتون این فوتباله ؟ باید تیمها ی دیگه بخاطر این تبعیض و ناعدالتی از لیگ کناره گیری کنن خیلی خیلی جالبه...آقای رسول پناه پته یحیی گل ممدی رو ریخته رو آب و گفته ایشون دلال بودن به تریج قبای گل ممدی برخورده و بلافاصله بابا مسعود و معاونش دستور دادن هیت مدیره رو تغییر بدهند..! حالا استقلال چند ساله درگیر
    • مولر از برلین DE ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      فقط در تایید بی اساس بودن حرف شما . یک بند را می گویم. واقعا دو بازیکن امسال از پرسپولیس رفت!!!!!!!!
  • مینا از لندن IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    اجازه بدید سرم رو بکوبم به میز محل کارم .چقدر تابلو نتایج مهندسی شده..حتی تو لندن هم همه همین رو میگن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      معلوم داری دورغ میگی . اگر از لندن باشی ‌. بالای کامنتت باید پرچم انگلیس باشد نه ایران
  • بلال دوپینگی IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    خخخخخخخخخخخخ بعد از برد تیمی که ما همون اول بردیم چه ذوق کردن! شما که واسه سهمیه میجنگید
  • علی IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    دم سید جلال گرم بقیه که یک بغل پای دقیق هم نمیتونن بزنن
  • 66666666666666666 IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    سید جلال چی ساخته به تیمه ملی ساخته ❤️❤️❤️
  • نیما تاجی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    من میگم پرسپولیس یازم قهرمانه چون تیم ما تاکتیک نداره
  • وزیر استقلالی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    میگم یه وقت بد نباشه مثل نیم فصل قبل فقط بازیهای پرسپولیس عقب افتاده و با فراغ بال و سر فرصت بازیهاش انجام میشه واقعا میبینی چطور خدا (ببخشید کدخدا ) کار آدم رو راست و ریس میکنه !!!
  • javad US ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    bazykoneh jadideh perspolis aslan khoub bazy nemikonad, hamintour Alishah, ba in hameh tajrobeh bayad behtar az inha bazy konad, perspolis bayad 1 bazykon defaeh chap, rast va vastah begirad va hamintour 1 forwardeh khoub va yek hafbackeh toup pakshkon
  • 6 IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    فعلا کیسه کیسه ایرین پلاست...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی