چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۵ |
۳
وعده ابراهیم شکوری به طرفداران باشگاه پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه تا تاریخ ۲ اسفند ماه که زمان شروع نقل‌وانتقالات نیم‌فصل است، باز خواهد شد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با با انتشار پستی در فضای مجازی در واکنش به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالبات ماریو بودیمیر اعلام کرد: تا روز ۲ اسفند که زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ ما است، مشکل مطالبات بودیمیر حل خواهد شد. پول بودیمیر به طور کامل تهیه شده اما به دلیل تحریم‌های بانکی امکان انتقال یک‌باره پول وجود ندارد و باید در مراحل مختلف این کار انجام شود.

وی در ادامه نوشت: بیشتر مبلغ این پول واریز شده است اما پروسه نشستن پول در حساب بودیمیر زمان‌بر است. تاکنون واریز ۶۰ هزار یورو تأیید و مابقی نیز تأیید خواهد شد. مدارک و مستندات واریز پول نیز به فیفا ارسال شده و به محض تأیید دریافت پول، پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس باز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    هواداران پرسپولیس نگران نباشند از پول بیت المال هر طوری شده تمامی بدهی ها صاف میشن تا پنجره پرسپولیس باز بمونه. تا بابا مسعود رو داریم غم نداریم.
    • مانی IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      نمیدونستم‌ درامد اسیایی و اسپانسری پرسپولیس اسمش بیت المال شده ،البته روزی که درامداسیایی و اسپانسری پرسپولیس رو خرج استقلال کردن باید اینو میفهمیدم
    • اذری IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      هزینه 14 میلیاردی وریا غفوری رو هم بابا مسعود داده دیگه مگه نه ؟ اون بیت المال نیست ؟
    • ... IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      کیسه کشه حکومتی هزینه های شما از پاداشهای دلاری پرسپولیس کبیر تو آسیا تامین میشه پس ببند...
    • بانام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      درآمد آسیاییتون که هنوز نیامده(با تحریمها حالا حالاها هم نمیاد)، از طرفی هم خود مسئولانتون گفتن درآمد آسیایی اگه بیاد پیشخور شده(ماشالله استوکس و بودیمیر و ...نجومی بگیر بودن). پول برانکو از بانک گردشگری(جهانگیری) و سازمانهای دولتی اومد تازه وزیر ارتباطات هم زوری از اسپانسر استقلال 30 میلیارد براتون گرفته درحالیکه میلیچ بخاطر پرداخت نشدن حقوقش از ایران رفته!هروقت به مشکل خوردین کل حکومت بسیج شدن تا محرومیتتون برطرف بشه و هر بازیکنی خواستید گرفتن، آخریشم ترابی پول دوست که معلوم نیست چقدر بهش دادن که عربارو بیخیال شد اومد لنگ، تجهیزات و کمپتونم جوری هست که به زمین قطر میگفتین چمنش خشکه!!! بازیهای لیگم که براتون مهندسی کردن دو هفته دوهفته و با هماهنگی دلال محمدی تعین کردن که یه وقت بهتون فشار نیاد. دپارتمان داوری هم که.... . #کالچوپولی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی