نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
محمد محمدی: به وریا کاری نداشته باشید/ استقلال را تخریب نکنید!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق تیم استقلال تهران می‌گوید فشارها روی کاپیتان این تیم موجب عدم تمرکز او در بازی برابر نساجی بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد محمدی دروازه بان اسبق استقلال درباره رفتار وریا غفوری و اتفاقات رخ داده در این تیم صحبت کرد. بخش کوتاهی از حرف‌های محمدی را بخوانید:

*ما همه می‌دانیم که وریا چه بازیکنی است و اینکه انتظار نمی‌رود یک کاپیتان کم طاقت باشد اما باید دید که چه چیزی او را به این اندازه عصبانی کرده. مشخص شد که بی محلی‌ها اعصاب او را تحت فشار گذاشته و انتقادات و شرایطی که تیم تجربه می‌کند که مزید بر علت است.

*کاپیتان تیم باید صبور باشد و با مشکلات مدارا کند اما هر انسانی هم یک آستانه صبر و تحملی دارد. غفوری خودش می‌داند که باید چگونه رفتار کند و نیازی نیست که برخی به او درس اخلاق بدهند چون او در شرایط بسیار سختی کنار این تیم بوده و تعصبش را هم اثبات کرده است.

*مشخص است که عده‌ای به دنبال تخریب استقلال هستند و بدشان هم نمی‌آید که از هر جریانی استفاده کنند تا بازیکنان را هم بدنام کنند. هواداران باید فقط تنها حامی تیم باشند تا افرادی که به دنبال مقاصد شوم هستند به اهدافشان نرسند.

*مدیریت باشگاه طی سال‌های اخیر روند معیوبی داشته و همیشه شکایت‌ها و بدهی‌ها برای تیم دردسرساز شده است. هواداران حق دارند به عدم فراهم بودن حتی یک زمین تمرین مناسب اعتراض داشته باشند چون همین مسأله روی روند تیم تاثیرگذار است. اگر صحبت‌های هواداران مورد توجه قرار بگیرد و شرایط مهیا باشد آنها دلیلی ندارند که معترض باشند، پس حق آنهاست که خواهان رسیدگی به شرایط تیم باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    تعارف که نداریم، هیچ بازیکن و مربی هم مهمتر و بزرگ‌تر از تیم نیست. رفتار وریا غفوری صد درصد غلط، غیر حرفه ای، زننده و شایسته ی تقبیح هست ، هیچ عذر و دفاعی هم قابل قبول نیست. هیچ حقی نمیشه به وریا داد(در مورد رفتار اخیرش). هیچ چیزی نمیتونه رفتار عجیب غریب ‌وریا در خروج ایشون از تیم قبل از پایان بازی توجیه کنه. اینکه وریا با تعصب بوده دلیل نمیشه که بهش حق بدیم اشتباهی به این چیپی مرتکب شه.
    • اســــــــــــــــــــــــــــ اســـــــــــــــــ IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      متأسفانه شماها تک بعدی به قضیه نگاه می کنید رفتار بازیکن رو با استانداردهای اروپایی قضاوت می کنید اما این طرف قضیه رو نمی بینید که مدیرت باشگاه و نحوه عمل به تعهدات و تعامل با بازیکنان، فوق العاده افتضاحه و با استانداردهای کشورهای منطقه هم فاصله داره چه برسه به اروپا. صبر و حرفه ای گری بازیکنها هم حد و حدودی داره. تو اروپا اگر اینطوری با بازیکن برخورد کنن کلا بازیکنان دسته جمعی اعتصاب می کنن و لیگشون تعطیل میشه.
    • بانام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      اینکه کارش اشتباه بود درش شکی نیست ولی اینکه در کل ساختار یک باشگاه یه مشت منصوب وزیر نشستن که کارشون سنگ انداختن جلوی تیم و بازیکنان و کادر فنی است(خلیل زاده مقصر اصلی رفتن استراماچونی بود پول استرا تو حابش در ترکیه بود نداد تا استرا رفت بعد پولو آورد ایران تا دیگه نشه استرا را برگرداند، آخرم پشت سعادتمند قایم شد که یکی بود بدتر از خودش. الانم که با مدیریت جدید بازیکنان گیر معضل ناهارشون هستن زمین تمرین و... بماند) اسپانسر استقلال چرا باید با فشار وزیر پول بودیمیر را بده در حالیکه میلیچ بخاطر پرداخت نشدن حقش رفته؟؟ قرارداد بازیکنان پرسپولیس چرا منتشر نمیشه؟ خودشون میگن چند بازیکن با قرارداد بالای 10 میلیارد دارن حتی میثاقی هم که لنگی اشاره کرد ولی ....
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    کاپیتان لقبی نیست که به هرکس که یه تکه پارچه بدستش بست بدن!کاپیتان به باتجربه وسردوگرم چشیده میگن که بتونه بزرگتری کنه وازتجربه ش استفاده کنه ودرشرایط حاد ازتنش جلوگیری کنه نه یه بچه ننه که به هرچیزی لگد بزنه وقهر واشتی کنه!یعنی دریک کلام آسید جلال باغیرت وتعصب .سوپرمنی که همه ی تیمها حسرت داشتنش رو دارن اللخصوص کیسه کشا!
    • girl Esteghglali IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      من حاضرم بدترین بازیکن کاپیتان استقلال باشه ولی یکی مثله سید بلال کاپیتان استقلال نشه
  • ناصر IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    دختر استقلال آرزو بر جوانان عیب نیست .
  • shahin IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    جواب الدوچرخه چی...حرفات همش قصه هیست من انم که رستم بود پهلوان که نشد حرف ...کاپیتان دوپینگی 38 ساله که افتخار نیست همه عناوین والقابی که میدید پفکی وابکی هست مثل 23 ثانیه قهرمانی تو اسیا جالبه 4 تا قهرمانی سید جلال با سایپا وسپاهان رو هم سندشو به نام خودتون میزنید میگید 8 قهرمانی دلتون به این حرفا خوش باشه جالبه همون سوپرمنتون یه فصل رفت باشگاههای حاشیه خلیج فارس دیپروت شد مثل مهدی ترابی ..یه سری بازیکنا فقط اینور شیرن اونور اب پیشی هم نیستن پیدا کنید پرتقال فروش را
  • امید استقلالی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    ابر مرد های تاریخ ناصرخان حجازی رحمتی عقاب اسیا پرویز برومند وحید طالب لو بهزاد غلام پور حسین حسینی رکورد دار کلین شیت در سطح ایران اسیا جهان > محمد محمدی خیانت به 40 میلیون هودار استقلال تو مرغ اسیا هم نیستی لباس استقلال مقدس هست بر تن بزرگان بود برعکس پیروزی که دروزبان درجه پنج از لیگ دسته محلات یاسوج میشه دروزبان پیروزی لایقت نداره محمد محمدی روزی که پیرزوی از منصوریان باخت چهره نارحت تو مشخص بود تو که خوبه اولیور کان هم مربی دروزبان پیروزی بشه حام لک لک دروزبان بهتری نمیشه ولی خیانت تو به هوداران استقلال مایه شرم تو شد دورد برشرف پرویز برومند که برای پول شرافت رو نفروخت لنگی نباشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی