نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
۱ |
۵
عکس| احترام ویژه هنرمندان به علی انصاریان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رمانتیسم عماد و طوبا فیلم علی انصاریان در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود اما تقدیر اجازه نداد او این فیلم را از نزدیک به تماشا بنشیند.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ با شروع سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اهالی هنر برای شفای علی انصاریان دست به دعا برداشتند و امیدوار بودند او با روحیه ای خندان و سختکوشی که دارد کرونا را شکست خواهد داد اما اینبار متاسفانه برنده علی انصاریان نبود و او در روز مادر؛ مادرش را تنها گذاشت و علاوه بر دل مادر جامعه فوتبال و اهالی هنر را دغدار کرد.

در جریان برگزاری آیین پایانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که ساعاتی پیش در برج میلاد برگزار شد کلیپی از همبازی او یعنی پژمان جمشیدی پخش شد که از حاضرین خواست به بهانه اولین حضور علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر بایستند و علی را تشویق کنند و حاضرین هم به نشانه احترام به حرف پژمان جمشیدی و روح علی انصاریان این کار را انجام دادند و برای بازیکن فقید پرسپولیس و استقلال دست زدند.

هنرمندان به احترام انصاریان ایستادند

علی انصاریان در فیلم مورد اشاره نقش پدر طوبی را بازی می کرد. زمانی که این کلیپ پخش شد و حاضرین علی انصاریان را تشویق کردند پژمان جمشیدی گریه کرد.

در جریان تشویق حاضرین در آیین پایانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بخشی هایی از بازی علی انصاریان در فیلم رمانتیسم عماد و طوبا به نمایش در آمد. علی انصاریان در این فیلم نقش پدر طوبی را بازی می کرد. طوبی در این فیلم الناز حبیبی بود. علی انصاریان که ورودش به جرگه بازیگری سینما همانند پژمان جمشیدی به انتقادهایی همراه بود امیدوار بود با این فیلم نگاه ها را نسبت به هنر بازیگری خود تغییر دهد اما تقدیر به او اجازه نداد در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلمش را از نزدیک به تماشا بنشیند و نظرات مردم و منتقدین را برای بازی در فیلم مورد اشاره جویا شود و تنها چیزی که از خود در جریان این جشنواره به جا گذاشت اشک های مادر بود که دل خیلی ها را به درد آورد.

علی انصاریان پیش از آغاز جشنواره سی و نهم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری شد و در حالی که همه امید داشتند این بیماری را شکست دهد در نهایت تسلیم تقدیر شد و دار فانی را وداع گفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ویتوریا IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    به نظرم اسم سایت رو با کاربریش عوض کنید و بجاش بزنید سایت رفتگان .از ده تا خبر ۸ تاش مربوط به مرحوم انصاریان و میناونده .شما هم این دو مرحوم تا بودن سالی یه بار یه خبر نمیزاشتین ازشون حال بعد فوت هر ساعت دو خبر میزارین.معلوم نیس به کجا داریم میریم ما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی