پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
۴ |
۵
مثلث دفاعی استقلال مقابل سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با بازگشت محمدحسین مرادمند به قلب دفاع استقلال حالا خیال محمود فکری در این پست تا حدی راحت تر است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمدحسین مرادمند شرایط بازی مقابل سپاهان را پیدا کرده وبا این حساب احتمالاً عارف‌غلامی نیمکت‌نشین می‌شود تا استقلال با مثلث دفاعی مرادمند ، دانشگر و سیاوش یزدانی مقابل سپاهان و خط حمله قدرتمندش قرار بگیرد. در این دیدار مسلماً تقابل سجاد شهباززاده که سابقه حضور در استقلال را دارد با مدافعان این تیم جذاب و تعیین کننده خواهد بود. جالب اینکه سیاوش یزدانی هم سابقه بازی در سپاهان را دارد و شاید فکری او را مامور مهار شهباززاده کند .از طرفی گفته می شود کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان به این بازی نمی رسد که در آن صورت باید او و دیاباته را بزرگترین غایبان بازی حساس شنبه قلمداد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    بازی شنبه بازی اثبات کادر فنی به هواداران است..واقعا بازی سختیه و با توجه به شرایط جدول سه امتیاز بازی خیلی مهمه، اگر خط دفاعیمون هوشیار بازی کنند با خط دفاعی تقریبا ضعیفی که سپاهان داره شاید بتونیم بازی رو ببریم..ولی در عوض سپاهان خط حمله خوبی داره، مدافعان کناری و هافبک های شوتزنی داره..بنظرم ریگی باید فیکس بازی کنه که هم وسط زمین جنگندگی کنه هم ریتم مناسبی به خط حمله تیم بده..تو بازیهای قبلی هافبک های ما با عدم جایگیری مناسب فرصت شوتزنی خیلی به حریف می دادند..
    • حمید علوی CA ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      محمدطاها جان داداش گلم هوادار با کلاس تیم، صمن احترام به نظر جنابعالی، به نظر بنده، کیفیت کادر فنی تیم‌های فوتبال با یک بازی قابل اثبات نیست. ممکنه یه کادر فنی که در مجموع و طی یک فصل خوب نبوده، یک بازی عالی باشه و بر عکس. بویژه در فوتبال ما که استرس و فشار روانی و روحی از بیرون روی تیم زیاد هست (بویژه از طرف هوادارا)، تیم ممکنه با یه گل اتفاقی که میخوره تحت فشار روانی بی محابا حمله کنه و بازم بیشتر کل بخوره و بازی از دست کادر خارج بشه. بنظرم یه تک بازی چه برد و چه باخت، معیار کامی برای سنجش کار ‌‌و‌ کیفیت مربیان نیست. حتمن یادمون هست که پرسپولیس برانکو، فصل اول حضورش در پرسپولیس نه تنها در یک بازی، بلکه در چندین بازی باخت و مساوی کرد و در رتبه ی ۱۳ و ۱۴ بود اما چند سال پشت سر هم قهرمان شد.
  • علی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    سیستم سه دفاعه به درد استقلال نمیخوره چون در صورت سرعت دادن حریف به بازی خط دفاع از کناره ها و عمق اتوبان میشه
    • زهرا IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      خیلی عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی