نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
۵ |
۴
شرط پرسپولیس برای دو بازیکن جوان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌توانند به صورت قرضی از این باشگاه جدا شوند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تیررس چند باشگاه لیگ برتری قرار گرفته‌اند. سعید حسین‌پور و آریا برزگر بازیکنانی هستند که پیشنهاداتی دارند و می‌توانند در همین مقطع از فصل، از پرسپولیس جدا شوند.

طبق شنیده‌ها، کادرفنی هم با جدایی این دو بازیکن مخالفتی ندارد اما مدیران باشگاه معتقدند این دو بازیکن نمی‌توانند به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شوند. در واقع تنها راهکار باشگاه برای راضی شدن به جدایی حسین‌پور و برزگر، عقد قرارداد قرضی تا پایان همین فصل است. یعنی مدیران پرسپولیس برای ۱۵ بازی حاضرند حسین‌پور و برزگر را به باشگاه‌های دیگر بدهند.

در همین شرایط، هر باشگاهی که پیشنهاد بهتری داشته باشد، صاحب قرارداد قرضی با این دو بازیکن می‌شود. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل نیز برای جدایی امیر روستایی چنین طرحی را در دستور کار خود قرار دادند و این بازیکن با قراردادی قرضی به پیکان پیوست. حالا همین شرایط برای این دو بازیکن مورد اشاره به وجود آمده و مدیریت باشگاه در نهایت از میان پیشنهاداتی که برای این بازیکنان به دست‌شان رسیده، فقط آن دسته را قبول می‌کند که بازیکنان را قرضی و با شرط حضور در میدان به لیست خود اضافه کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    حیف این بازیکنان؛ نمیدونم قصه چیه که آقای یحیی گل محمدی قبلتر ها متخصص میدان دادن و ساخت ستاره در تیم های مختلف بود اما امروز این ستاره های آینده دار را نمیتونه به تدریج حتی وارد تیم کنه!
    • پارسه GB ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      مهمترین دلیل برخورد بد هوادارها با اولین اشتباهه، شما توجه کن با بازیکن های باتجربه و تاثیرگذاری نظیر نوراللهی امسال و علیپور پارسال چه برخوردی شد. یک همچین برخورد نسنجیده ای میتونه تاثیر خیلی بدتری روی بازیکن های جوونتر بزاره و شاید نتونن روحیه خودشون رو بازیابی کنن و حتی فوتبالشون نابود بشه. انتقال قرضی این بازیکن ها کار خیلی خوب و پسندیده ای هست و میتونه آینده باشگاه رو تضمین کنه.
    • سعادت IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      قضیه فشاریه که هوادار میاره وقتی با همین بازیکنای با تجربه سخت نتیجه میگیریم چه نیازیه ریسک بازی به جوونا رو بده میرن و باتجربه برمیگردن
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      این جور بازیکنا رو باید زمانی به زمین بفرستی که لا اقل دو گل جلو باشی تا کم کم با جو آشنا بشن متاسفانه خوب پیش نیومده و نمیشه به آقا یحیی ایرادی گرفت
  • gaber IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    بازیکنی چون جهانبخش مدتها صبوری کرد ولی دست از مقاومت و بهتر شدن نکشید رمضانی خیلی خوب بود خودش با خودش چکار کرد نمیدانم ولی وارد زمین که میشه اصلا بیکارترین میشه تیم فعلی پرسپولیس یک اشتباه کرد که خواست از دیاباته بازیکنی را کپی کنه . رمضانی خودش را نابود کرد با فعل نخواستن .درون او چی میگذره نمیدانم ولی کافی نیست .باید سرعت و تکنیک است و بازی هوایی دیگه قدیمی شده . ریزه کاری در فوتبال مدرن و فعلی بدرد میخوره که متاسفانه ذاتی هست و با تمرین هم نمیشه بهش رسید اگر می‌تونه فکر هوایی بازی کردن را از سرش بیرون کنه پیشرفت می‌کنه وگرنه تیم و تاکتیک پرسپولیس با بازی هوایی غریبه هست . توپ باید روی زمین حرکت کنه همین و بس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی