نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۷ ویدئوی دیدنی از حرف‌های انصاریان در همرفیق/ از کنایه‌های‌ سیاسی تا حرف عجیبی که اشک همه را درآورد/ انصاریان چطور مانع مهاجرت رضا صادقی شد؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی انصاریان از دنیا رفت و دست تقدیر اینگونه خواست که گفت‌وگوی ویژه‌اش با شهاب حسینی و رضا صادقی زمانی منتشر شود که او دیگر بین ما نیست. گزیده صحبت‌های علی انصاریان در برنامه همرفیق را در ادامه بخوانید و ببینید و بشنوید.

خبرورزشی / چهره‌ها؛ مرحوم علی انصاریان چندی پیش همراه با رضا صادقی در برنامه همرفیق شهاب حسینی حاضر شد. این برنامه روز گذشته با اجازه و ‌توافق خانواده علی انصاریان در هفتمین روز نبودنش پخش شد.

طبق روال برنامه، ابتدا مهمان اول با مجری گپ‌وگفتی می‌زند و از اواسط برنامه رفیق انتخاب شده مهمان به حضار و تماشاچیان معرفی و وارد جایگاه می‌شود. در قسمت دهم همرفیق نیز رضا صادقی از رفیق بیست‌ساله خود دعوت کرد تا در کنارش قرار گیرد و لحظات نابی رقم بزنند.

► در فایل زیر می‌توانید لحظه ورود علی انصاریان به برنامه و توصیفات زیبای رضا صادقی از او را ببینید و بشنوید.

ویدیو | معرفی متفاوت انصاریان در برنامه همرفیق/ توصیف و دعوت رضا صادقی

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران هفته گذشته از دنیا رفت و فوتبال‌دوستان و مردم ایران را داغدار کرد؛ دست تقدیر اینگونه خواست که این برنامه زمانی منتشر شود که او دیگر بین ما نیست.

او که مشغول بازی در فیلم «بانک‌زده‌ها» بود، با چهره‌ای متفاوت از آنچه همیشه دیده بودیم در همرفیق ظاهر شد. وی در این باره گفت: «یک فیلم در جشنواره فجر دارم که کار آقای روئین تن است. این الان گریم خوبی است که دارم، شبیه شعبان بی‌مخ شدم.»

► واکنش زنده‌یاد علی انصاریان به چهره جدیدش را در فایل زیر ببینید.

علی انصاریان در این برنامه از کرونا هم گفت و معتقد بود «شاید خیریتی در کروناست؛ ما الان قدر دست دادن، بغل کردن، صورت همدیگر را دیدن، بوسیدن همدیگر را می‌دانیم.» وی مثل همیشه با شیوه خودش کنایه‌ای هم به ممنوع‌الکار شدنش زد و به‌شوخی گفت: «کسی که ممنوع الکاری بهش نخورده باشد مرد نیست! چطور آن‌که شکم ندارد مرد نیست. من بارها ممنوع الکاری به ما خورده است. امیدوارم به شما هم بخورد خیلی حال می‌دهد، هیچ جا راهت نمی‌دهند، نه پول داری نه هیچی، هیچکی سراغت نمی‌گیرد. رکورد دار ممنوع کاری رضا صادقی است.»

► در فایل زیر می‌توانید روایت زنده‌یاد علی انصاریان را از چرایی ممنوع‌الکار شدنش بشنوید.

ویدیو | روایت انصاریان از ممنوع الکار شدنش/ گفتند سخن بزرگان نگو

انصاریان در پاسخ به سوال شهاب حسینی مبنی بر این‌که اگر مسئول بودی چگونه با مردم رفاقت می‌کردی هم با کنایه جواب داد و گویی حرف دل مردم را زده باشد، گفت: «اگر مسئول بودم با مردم رفاقت نمی‌کردم. مگر مسئولان با مردم رفاقت کرده‌اند؟ اگر من بودم می‌رفتم کانادا. بدی من این است که حرف راست می‌زنم.» و در جایی دیگر از این‌که چرا حرف راست نمی‌گوییم با انتقاد از برنامه خندوانه رامبد جوان گفت: «همه داشتند می‌مردند رامبد می‌گفت حالتان چطور است؟ همه زوری می‌گفتند عالی! دلار ۱۵ هزار تومان شده حالتان چطور است؟ عالی!. دلار ۲۰ هزار تومان شده، حالتان چطور است؟ عالی. ۵ نفر می‌مردند. بورس خورد زمین چه عالی! باید بگویند عالی نیست و راستش را بگویند. من برای چی مسئول نمیشم؟ مسئول سه تا گوسفند هم نمی‌توانم باشم بگویند ببر آن طرف خیابان. چه برسد به یک مملکت.»
  • خاطره جالب بچگی علی انصاریان

بحث داغ بود و از همه‌جا سخن گفته می‌شد؛ در جایی هم نوبت رسید به خاطره‌بازی. علی انصاریان یادی کرد از دوران کودکی‌شان و گفت: «دوره کودکی ما دوره مسخره‌ای بود. برنامه کودک یادت هست؟ سمندون! چرا؟ خونه مادربزرگه اینقدر زشت بود؛ آدم می‌ترسید. چوبین یادت هست؟ برانکارد بود چی بود؟ الستون ولستون چی بود؟ از ترس سمندون یکسال زیر زمین خودمان نمی‌رفتم. شاخ داشت.» زنده‌یاد انصاریان این خاطرات را به حدی بانمک تعریف می‌کرد که لبخند از روی لبان مخاطبان برداشته نمی‌شد.

► در ویدیو زیر این خاطره‌بازی را از زبان خود انصاریان ببینید.

ویدیو | خاطره خنده‌دار علی انصاریان از ماشین شهاب حسینی

بخشی از برنامه هم به شنیدن صدای خوش رضا صادقی و همخوانی و شیطنت‌های همیشگی علی انصاریان گذشت؛ شیطنت‌هایی که خداحافظی با این ستاره دوست‌داشتنی را سخت‌تر از پیش می‌کرد.

ویدیو | همخوانی دیدنی علی انصاریان با رضا صادقی در همرفیق

 ویدیو | واکنش شهاب حسینی و رضا صادقی به حرف عجیب علی انصاریان

برنامه به دقایق پایانی خود که نزدیک می‌شد غم از دست دادن انصاریان پررنگ‌تر و دل کندن از او سخت‌تر می‌شد. فقط کافی است بخش پایانی برنامه را ببینید. آنجایی را که حرف از رفاقت بیست‌ساله رضا صادقی و علی انصاریان به میان می‌آید و می‌گویند چطور علی با دل صاف و زبان ساده‌اش مانع رفتن رضا به دیار غربت و ترک وطن برای همیشه شد.

► در فایل زیر بخشی از صحبت‌های این دو رفیق را درباره مهاجرت رضا صادقی و رفاقتشان می‌شنوید.

ویدیو | فقط علی انصاریان گریه کرد

► همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی است. در هر قسمت از این برنامه جذاب، هنرمندان محبوب و چهره‌های سرشناسی به عنوان مهمان در استودیو همرفیق حاضر می‌شوند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    چقدر غم انگیز..چقدر پر غم و درد..آدم باورش نمیشه علی انصاریان دیگه نیست، واقعا آدم بامعرفت ، بامرام، خوش خنده و روراست بود..پر از انرژی بود و همیشه با خنده هاش و شوخیهاش بهترین لحظات را برای مردم رقم زد..واقعا عمر کوتاهی داشت ولی چقدر زیبا زندگی کرد چی بالاتر از این که مردم دوستش داشتند..دنیا براش وایساد اما بد جاییش.. خیلی باحااال بود حیف شد حیف از جوونیش..
  • افتاب IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    روحشون شاد یادشون گرامی... ای لعنت به این دنیایی بی ارزش.....لعنت به این دنیای فانی
  • محمد IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    کاش 2تا مسئول با طرز فکر انصاری داشتیم
  • علی IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    سلام بر علی عزیز . روحت شاد علی جان که همیشه دل مردم را شاد میکردی. لعنت بر کرونا . یادت همیشه در قلب مردم ایران خواهد بود . خدایا به احترام خنده های که علی بر روی لب مردم ایران نشاند به مادر عزیزش صبر عنایت فرما
  • N IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    واقعا حیف و صد حیف لعنت به کرونا لعنت به این روزگار!!!
  • غلامرضا IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    روحش شاد..حیف دوصد حیف چه جوانانی ...
  • محمود IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    روحش شاد باید از خنده اش مجسمه ساخت .از فکرش کتاب درسی نوشت. خداشناس.خدابین.بهترین مخلوق خدا. زندگیش باید فیلم بشه حتما حتما
  • Hesss IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    عاشقت میمونم تا قیامت. روحت شاد.یادتم ک گرامی خواهد بود #علی_انصاریان
  • راجا IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    اگرهم رفته بود چیزی نمیشد دانشمند مگه بوده که مانعش شدند نره حارج
  • ... IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    امان از این روزگار نه ... حیف علی حیف میناوند و حیف و هزاران حیف برا هموطنان مثل دستگلمون که پرپرشدن
  • صادق IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    علی جان بهشت برین جایگاه ابدیت باد لطفا همه برای شادی روح علی فاتحه بخونید
  • صادق جمشیدی IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    سلام واقعا اینجور شخصیتهای میمیرن؟زنده بودن وزندگی کردن یعنی نام نیک داشتن
  • سارا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    نمیتونم باور کنم،، علی و مهرداد رفتن،،حیف ،، شرم به تو دنیا
  • حسام‌الدین IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    اینکه میگن خدا خوبا زود میبره درسته،خیلی کم پیش یه ورزشکار یه هنرمند به شدت مردم از کوچیک بزرگ واقعا دلی دوستش داشته باشن چون هرچی بودی انسان بودی از مردمت میگفتی از ته دل با ناراحتی با درد از درد مردمت میگفتی میدونستی بیکار،ممنوع‌الکار،ممنوع‌التصویر میشی ولی با افتخار میگفتی برای جذب فالور نمیگفتی،کاش هیچوقت این حرف تو برنامه هم‌رفیق نمیزدی که(کاش میشد دنیا وایسته من پیاده)روحت شاد حالا همون مردمی که تو دلسوزش بودی برای از زود رفتنت دلتنگتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی