نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
گواردیولا پای مسی را به تبریک به بایرنی‌ها باز کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا بعد از تبریک به بایرن‌مونیخ برای کسب ۶ جام در یک سال، گفت بارسایی‌ها آماده رویارویی با تیم قدرتمندشان هستند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ پپ گواردیولا تنها سرمربی تاریخ بود که توانست تیمش را به ۶ جام در یک سال برساند و این افتخار برای او سال ۲۰۰۹ همراه بارسلونا رقم خورد.

بعد از این که هانسی فلیک رکورد پپ را تکرار کرد، سرمربی فعلی منچسترسیتی پیام تبریکی ارسال کرد و گفت: «سلام به همه، تبریک ویژه به تمامی خانواده بایرن مونیخ بابت این موفقیت فوق‌العاده. تبریک بابت قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و کسب ششمین جام در سال ۲۰۲۰. ما به این دستاورد خیلی افتخار می‌کنیم، من هم به این موفقیت افتخار می‌کنم. تبریک ویژه به همه به خصوص هانسی فلیک، بازیکنان و کادر فنی بایرن مونیخ برای این اتفاق فوق‌العاده، اما مایلم بگویم که شما دومین تیمی هستید که شش قهرمانی متوالی را به‌دست آوردید. پیش از این تیمی دیگر یعنی بارسلونا به این دستاورد رسیده بود و شاید بتوانم بگویم مسی و رفقایش دست به انجام این کار زده بودند. ما می‌توانیم برای کسب هفتمین جام با هم بازی کنیم، فقط بگویید کجا و چه زمانی، ما آنجا خواهیم بود. تبریک به خانواده بایرن مونیخ.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی