نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اظهارنظر دوپهلوی پوچتینو در مورد انتقال مسی به پاری‌سن‌ژرمن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بدون نام بردن از لیونل مسی، تایید کرد که بازیکنانی که قراردادشان در آستانه پایان یافتن است، بخشی از استراتزی نقل و انتقالات باشگاه‌های مختلف هستند.

خبرورزشی/ لیگ ۱ فرانسه؛ لیونل مسی که تمام دوران حرفه‌ای‌اش را در بارسلونا سپری کرد، در تابستان گذشته به دنبال جدایی از این باشگاه بود اما در نهایت در نوکمپ ماند ولی قرارداد او با بارسا در تابستان آینده به پایان می‌رسد و از ماه گذشته این امکان را داشته که با باشگاه‌های مختلف وارد مذاکره شود.

در این بین از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی او نام برده می‌شود و صحبت مدیران پی‌اس‌جی در مورد مسی، ناراحتی بارسایی‌ها را به دنبال داشت. پوچتینو ترجیح می‌دهد وارد این دعوا نشود اما اظهارنظر او می‌تواند شایعات در مورد انتقال مسی به پارک‌دوپرنس را تقویت کند.

او در گفت‌وگو با «ال ترانسیستور»، در پاسخ به سوالی در مورد شایعه انتقال مسی به پاری‌سن‌ژرمن، گفت: «درک می‌کنم که باید در مورد بازیکنی که در تیم‌تان نیست، به کمترین میزان ممکن صحبت کنید. اما همه تیم‌های استراتژی‌هایی دارند و بازیکنانی هستند که قراردادشان رو پایان است.»

بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن سه‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی