علی انصاریان باز هم دلمان را لرزاند 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی انصاریان همراه با رضا ترانه خواند، گیتار زد و مثل همه عمرش که خوش گذرانده بود، از این برنامه لذت برد اما آنجا دل مردم را لرزاند که گفت کاش قطار دنیا می‌ایستاد تا پیاده شوم.

 خبرورزشیعلی جوادی؛ «هم‌رفیق» شهاب حسینی دهمین برنامه خود را به روح علی انصاریان هدیه کرد. برنامه‌ای که رضا صادقی، علی را به عنوان رفیقش به برنامه آورد تا تمام استودیو را در دست بگیرد. با همان شیطنت ذاتی و شیرینی‌های منحصر به فردش. آمد و مثل همیشه دل برد. و برای اولین بار حامی برنامه را مجبور کرد به جای یک نفر به سه نفر هدیه بدهد و اگر اختیار را به او می‌دادی می‌خواست به همه تماشاگران نفری یک میلیون بدهد. انگار قرار گذاشته بود این روزهای آخر خودش را در دل همه مردم جا کند.

برنامه پنج‌شنبه‌شب هم‌رفیق متفاوت‌تر از همیشه به مردم ایران تقدیم شد. برنامه‌ای که همه چیز داشت و به این دلیل که آخرین برنامه علی انصاریان بود، دیگر تکرار نمی‌شود. مردم ایران با تمام وجود از این برنامه لذت بردند. گاهی از ته دل خندیدند و گاه به پهنای صورت اشک ریختند. علی تا آنجا که دلش خواست راحت حرف زد. از هل دادن رنوی شهاب تا آن شب که مانع هجرت رضای دل‌شکسته شد. او همراه با رضا ترانه خواند، گیتار زد و مثل همه عمرش که خوش گذرانده بود، از این برنامه لذت برد اما آنجا دل مردم را لرزاند که گفت کاش قطار دنیا می‌ایستاد تا پیاده شوم. علی شاید آداب رسانه را نمی‌دانست و به همین دلیل ممنوع‌الکار می‌شد اما آداب عشق‌ورزی به مردم کشورش را خوب می‌دانست. او استاد این کار بود و رضا صادقی به خوبی می‌گفت هر بار که حالم خیلی بد بود می‌دانستم رفیقی دارم که حالم را خوب می‌کند. علی درد همه رفقایش را به جان می‌خرید. محمد علیزاده و رضا صادقی تنها دو نفر از لشکر رفقای علی بودند که بی‌منت با آنها رفاقت می‌کرد. سنگ صبور همه رفقایش بود و برای همین در کلیپ نفس رضا به جای بازی کردن فقط اشک ریخت. کلیپ که اجرا می‌شد علی تازه بار سنگین رفاقت را زمین گذاشته بود. آن شب در سعدآباد و در اولین کنسرت رضا هم دلیلی محکم برای گریه داشت. علی انصاریان نمونه آدم‌های صاف و بی‌غش و رفیق بود. آدم‌هایی که نسل‌شان در حال انقراض است. آدم‌هایی که یکی از آنها برای تمام زندگی‌ات کافی است تا همیشه خدا دل به مهربانی‌شان بسپاری.

برنامه هم‌رفیق، کامل‌ترین برنامه شهاب حسینی بود تا رفقایمان را با معیارهای علی انصاریان اندازه کنیم. روحت شاد پسر شاد ایران.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا هفتاد ساله از تهران IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    علی جانم پسر خوشرویم نمیدونم هنوز برام هضم نشده که چطور تو رفتی یا پرت دادن بالهاتو شیکوندن فک نمیکردم تو و مهردادم جای کسی رو تنگ کرده باشین اون برنامه خیلی از عزیزان بودن چرا کرونا اگر به کرونا بود باید بقیه هم درگیر میشدن نه نه باورم نمیشه
    • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      زهرا خانم حرف دل منو زدی.زنده باشی.
  • محمدطاها IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    ممنون از این متن زیبا⁦♥️⁩ واقعا چقدر خوبه آدم اینقدر اهل دل و خوب باشه که همه از رفتنش غصه دار باشند..علی انصاریان آدم پر انرژی بود خیلی خوش قلب و شوخ طبع بود..همیشه با خنده هاش و شوخیهاش لحظات شادی رو برای مردم رقم می‌زد واقعا حیف شد..مرغ آمین صداش رو شنید و دنیا رو نگه داشت تا انصاریان پیاده شد ولی کاش نمیشد هنوز زود بود برای کسی که سرشار از زندگی و خنده بود..روحش شاد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی