نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
صادقی: چند تیم به جوان‌های سایپا پیشنهادهای چند میلیاردی داده‌اند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سایپا از اینکه برخی باشگاه‌ها با بازیکنان تیمش به ویژه نفرات جوان وارد مذاکره شده‌اند، ابراز نگرانی کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و تراکتور تبریز اظهار داشت: آخرین هفته نیم‌فصل اول لیگ برتر است. تراکتور تیم بسیار باتجربه‌ای است و بازیکنان بسیار خوبی دارند که هر لحظه می‌توانند نتیجه را به سود خود تعیین کنند.

وی با بیان اینکه هر هفته شرایط خودش را دارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هر هفته از تجربیات بازی‌های گذشته خود استفاده کنیم. سایپا تیمی جوان است و بازیکنان ما رو به پیشرفت هستند. تلاش می‌کنیم از تجارب هفته‌های گذشته استفاده کنیم. مسابقه در زمین خودمان برگزار می‌شود. ما بازی‌های خوبی در خانه ارائه کردیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. تلاش می‌کنیم در کنار پیشرفت فنی، نتایج خوبی بگیریم. مقابل تراکتور به خاطر بازیکنان باتجربه حریف باید کمتر اشتباه کنیم. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها از لحاظ روانی و جسمی آماده هستند. امیدوارم خدا به ما کمک کند و روز خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه مربی تراکتور، تیمش را پُرنوسان خوانده بود، بیان کرد: حریف در دیدارهای خارج از خانه نتایج خوبی گرفته و نسبت به بازی‌های خانگی، نتایج بهتری کسب کرده است. آنها در دو هفته گذشته نتوانستند به خوبی نتیجه بگیرند، اما بازیکنان حریف در هر لحظه تأثیرگذار هستند. ما کاملاً آماده هستیم. تلاش می‌کنیم کار خود را با تمرکز کامل شروع و از تجارب دیدارهای گذشته استفاده کنیم.

صادقی با بیان اینکه تیمش نتیجه دو دیدار را بعد از دقیقه ۹۰ از دست داد و دو پیروزی را با تساوی عوض کرد، گفت: اگر امتیازات کامل این دو مسابقه را می‌گرفتیم، با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌ها می‌توانستیم چهارم یا پنجم جدول باشیم. ۱۰ تیم امتیازات خیلی نزدیکی دارند و تلاش کردیم آرامش بازیکنان را حفظ کنیم. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و مطمئنم می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد داوری لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته چهاردهم خاطرنشان کرد: داوری تا اینجای کار در مجموع خوب بوده است. قضاوت‌ها برخی اوقات به ضرر ما یا سایر تیم‌ها بوده است، اما به سلامت داوران ایمان دارم و معتقدم آنها تمام تلاش خود را می‌کنند. امیدوارم با کمترین اشتباه روبه‌رو شویم و هر تیمی که عملکرد فنی بهتر و لیاقت دارد، پیروز شود.

سرمربی سایپا درباره اینکه سایپا در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر ایستاده، اما دو امتیاز با رده ششم جدول فاصله دارد،‌ اظهار داشت: ما با تیم‌های پنجم و چهارم جدول هم به ترتیب سه و چهار امتیاز فاصله داریم. امتیازات تیم‌ها به هم خیلی نزدیک است. باید آرامش خود را حفظ و نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. همانطور که گفتم، دو دیدار را پس از دقیقه ۹۰ مساوی کردیم و می‌توانستیم جایگاه خیلی بهتری داشته باشیم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که سایپا در پایان نیم‌فصل اول به دنبال کسب چه جایگاهی در جدول است، گفت: هدف ما این است که در بازی خانگی فردا (شنبه)، حداکثر امتیازات را بگیریم و از دقیقه یک برای این هدف بازی می‌کنیم. می‌دانیم کار سختی داریم، اما باید سایر دیدارها را هم ببینیم و نمی‌توانیم بگوییم چه رتبه‌ای به دست می‌آوریم. تیم‌های دیگر باید با هم بازی کنند و ما بازی به بازی کار می‌کنیم. پس از نیم‌فصل اول، بلافاصله سه دیدار در نیم‌فصل دوم به فاصله هر شش یا هفت روز یک بار انجام می‌دهیم. هدف ما این است که در چهار بازی باقیمانده، امتیازات خوبی بگیریم و رتبه خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نارنجی‌پوشان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، بازیکنی به خدمت می‌گیرند یا خیر، بیان کرد: نگرانی ما این است که برخی تیم‌ها با بازیکنان ما وارد مذاکره شده‌اند که خیلی خوب نیست. بازیکنان ما به خصوص جوان‌ترها با باشگاه سایپا قراردادهای بلندمدتی دارند که ارقام آن بسیار پایین است. مثلاً رقم قرارداد یک بازیکن ۳۰۰ میلیون تومان است، اما به او بابت یک سال و نیم پیشنهاد قرارداد چهار پنج میلیاردی می‌دهند. با این اوصاف ذهن این بازیکن دیگر پیش ما نمی‌ماند. فاصله رقم قرارداد برخی تیم‌ها با ما خیلی زیاد است.

سرمربی سایپا در ادامه انتقادات خود از ارائه پیشنهادهای نجومی به برخی از شاگردانش تصریح کرد: یک بازیکن پس از طی رده‌های پایه، دو سال است به رده بزرگسالان آمده و قراردادش به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده، اما برای یک سال و نیم به او پیشنهاد چهار، پنج میلیاردی می‌دهند. من این بازیکن را چگونه کنترل کنم و چگونه او را از لحاظ ذهنی در اختیار خودم بگیرم؟ با چند بازیکن ما وارد مذاکره شده‌اند، اما با این بازیکنان صحبت کردیم و از همه آنها راضی هستیم.

«به این بازیکنان نیاز داریم و آنها با تمام وجود تمرین می‌کنند.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: ۱۱ بازیکن در زمین بازی می‌کنند و سه یا چهار بازیکن تعویضی داریم. خدا را شکر همه چیز خوب بوده است و نسبت به فصل گذشته و ابتدای فصل، پیشرفت فنی خیلی خوبی داشتیم. اگر آن دو پیروزی را حفظ می‌کردیم، می‌توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم و خیال‌مان راحت‌تر بود. با این حال به همه بازیکنان نیاز داریم و آنها را نگه می‌داریم. تلاش می‌کنیم در کنار پیشرفت فنی، نتایج بهتری هم بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی