یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۰ |
۵
دلیل محبوبیت علی انصاریان از زبان روحانی معروف
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حجت‌الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد اخلاق طی پیامی ویدئویی با تشکر از تسلیت‌گویی مردم در پی درگذشت برادرزاده‌اش علی انصاریان، دو درس به جوانان براساس زندگی او نقل کرد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ حجت‌الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد اخلاق طی پیامی ویدئویی با تشکر از تسلیت‌گویی مردم در پی درگذشت برادرزاده‌اش علی انصاریان، دو درس به جوانان براساس زندگی او نقل کرد.

این استاد اخلاق گفت: برای تمام خانواده ما حادثه سفر برادرزاده‌ام علی انصاریان به عالم بعد سخت بود، اما راه درست تسلیم بودن محضر پروردگار و ادب در محضر خدا بود. علی وابسته و عاشق اهل بیت و زیارت ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه از سراسر کشور بزرگان، علما و به خصوص جوانان به من تسلیت گفتند که این تسلیت‌ها مایه آرامش نه تنها من بلکه خانواده ما بود که تشکر می‌کنم و آرزوی خیر دنیا و آخرت برای شما دارم، تصریح کرد: به جوانان می‌گویم چرا علی محبوب همه بود؟ اول اینکه هیچ گاه چهره عبوس و تلخ نداشت. انسانی که خدا، اهل بیت و قرآن را قبول دارد، ظاهرش شاد است.

انصاریان افزود: دوم در بین امتیازهای اخلاقی‌اش خدمت به پدر و مادر سرآمد بود. برادر من نزدیک یک سال درگیر سرطان سنگین بود که علی در بیمارستان و خانه تمام کارهایش را تعطیل کرده بود و یک لحظه از کنار بسترش جدا نشد. بعد از فوت پدر نیز او اجازه نداد مادر لحظه‌ای احساس تنهایی و فراق کند.

این استاد اخلاق گفت: شما جوانان هم اگر می‌خواهید مدنظر محبت ویژه خدا قرار گیرد و چنین محبتی در میان اقوام به شما عنایت شود، تا جایی که برای شما امکان دارد، حق پدر و مادر، ادب نسبت به آن‌ها را رعایت کنید و به آن‌ها محبت داشته باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی