نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حاتمی مأمور مهار سیدجلال حسینی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه بازی پرسپولیس و پیکان خبر می‌رسد «مهدی تارتار» و دستیارانش به‌دنبال تمهیداتی برای مهار سیدجلال حسینی و ضربات سر خطرناک او هستند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ این روزها همه‌جا صحبت از کاپیتان پرسپولیس است. کاپیتانی که نه تنها در امور دفاعی مثل همیشه زبانزد خاص و عام است که در زدن گل‌های ۳ امتیازی نیز گوی سبقت را از همبازیان خود ربوده است. 

سیدجلال حسینی مدافع باتجربه پرسپولیس بعد از گلزنی در بازی قبلی مقابل تراکتور، با انگیزه و آمادگی بالا به مصاف مس رفسنجان رفت و باز هم برای این تیم گلزنی کرد تا ارزش‌های خود را بیش از پیش در ۳۹ سالگی به نمایش بگذارد. پرسپولیس در شرایطی که برابر مس رفسنجان در اولین بازی رسمی لیگ برتر به میدان رفت، در نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند و در شروع نیمه دوم این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که روی سانتر بدون نقص امید عالیشاه از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل تیرک دوم و حضور به‌موقع سیدجلال حسینی در فاز تهاجمی باعث شد تا بالاتر از مدافعان مس با ضربه سر توپ را تبدیل به گل کند. حالا در آستانه بازی پرسپولیس و پیکان خبر می‌رسد «مهدی تارتار» و دستیارانش به‌دنبال تمهیداتی برای مهار سیدجلال حسینی و ضربات سر خطرناک او هستند. از تمرینات پیکان خبر می‌رسد مهدی تارتار تصمیم گرفته وظیفه مهار کاپیتان کارکشته پرسپولیس را به باتجربه‌ترین بازیکن تیمش بسپارد. 

فرزاد حاتمی ۳۵ ساله که در آخرین دیدار پیکان برابر ماشین‌سازی تبریز یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، قرار است مأمور مهار کاپیتان ۳۹ ساله پرسپولیس باشد. البته به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی هم در تیم مقابل همین وظیفه را مقابل فرزاد حاتمی داشته باشد. فراموش نکنید پیکانی‌ها نیز روی اوت‌های دستی و ضربات ایستگاهی برنامه‌های خاصی داشته و فوق‌العاده خطرناک هستند. بنابراین یحیی گل‌محمدی نیز حساب ویژه‌ای روی تجربه و توانایی سرزنی مدافع باتجربه تیمش باز کرده است.

به نظر شما سیدجلال حسینی برنده این جدال نفسگیر خواهد شد یا فرزاد حاتمی؟ چه‌بسا برنده این نبرد تن به تن تیم برتر دیدار پرسپولیس و پیکان را معرفی کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی