نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
۷ |
۵
یادداشت| فکری پشت چراغ قرمز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری گویا مدت‌هاست خلاف نظر همه ما فکر می‌کند، اما او و استقلال فعلا در میان مایگی غوطه ورند و دست پا می‌زنند. فکری می‌داند تا زمانی همه پذیرای او و همفکرانش هستند، که خطاهایش، لطمه ای به استقلال وارد نکند!

خبرورزشیمجید ابونوری؛ عرضم به حضورتان بعد از سوت پایان نیم فصل اول برای استقلال، ناگزیرم بگویم؛ نظرم نسبت به محمود فکری عوض نشد! سرگذشت محمود فکری با استقلال هیچ نکته خارق العاده‌ای ندارد! حالا که اصرار به دانستن چرایی‌اش دارید، خواهم گفت چرا!

فکری هرگاه لب به سخن گشود، ثابت کرد که جمله‌ها درست بر زبانش نمی‌چرخند! چون نمی‌توانند منظور را درست برسانند، کلام نامطمئن جلوه می‌کند، بی‌شک از حواس پرتی است! هوای حواشی به قدری سنگین است که بر افکارش فشار می‌آورد! و او هم فردی نیست که افکارش را تغییر دهد!

فکری منفعل است، اما مشتاق نیست! می‌خواهد باشد، اما تلاطمی در وجودش برانگیخته شده که او را از اشتیاق دور ساخته ومنفعل کرده است! همه چیز، آن طور که او انتظار داشت پیش نرفت! نه نتایج، و نه بازی‌ها! گو اینکه او مدت‌هاست خلاف نظر همه ما فکر می‌کند، اما او و استقلال فعلا در میان مایگی غوطه‌ورند و دست پا می‌زنند!

چیزی که مسلم است این است؛ نیت فکری برای خودش آشکار نیست! او به هر شکلی خود و دیگران را می‌رنجاند و باعث خودآزاری خودش می‌شود! رفتار او در همه عرصه‌ها به قدری زمخت و ناهنجار است که هیچکس وابسته او نمی‌شود!

فکری ابدا با حسابگری - البته تا به اینجا - میانه ندارد و اغلب متوسل به راههای پر پیچ خم می‌شود! رفتار و سکنات فکری، هرگز از حمایت واقعیت برخوردار نیست! این تلاش‌های بی‌حاصل همچنان او را پشت چراغ قرمز نگاه داشته است!

فکری می‌داند تا زمانی همه پذیرای او و همفکرانش هستند، که خطاهایش، لطمه ای به استقلال وارد نکند! آیا افکار او تا به امروز، در جهت شکوفایی وپیشبرد اهداف استقلال بوده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی دل IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    فکری باید تا آخر فصل بمونه وستاره سوم و قهرمانی لیگ و حذفی رو بگیره با کمک دکتر برهانی و مهندس حنیف بهترین کادر فنی ایران و داریم فقط فکری#
  • مولر از برلین DE ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    یکی از مشکلات عمده فکری اطرافیان این مربی هستند. سر نخی هایی از گفتمان ارش و حنیف در حرفهایش جاری هست . و نقشه های صمد مرفاوی در نقشه هایش!! فکری به تجربه نیاز دارد و زمان!! انهم در تیم استقلال در حسرت جام سخته پیدا کردن اش!! فکری مثل منصوریان زود به استقلال امد.
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    یه سری به ارشیو قبل از شروع لیگ بزنید تا بفهمید کیسه و کیسه کشا چه توهمات فضایی داشتند!توخیال خودشون با فکری ودارودسته اش درفینال برزیل رو شیش تایی میکردندوجام جهانی رو به کیسه کشا هدیه میکردند وحاج فتل هم به جشن قهرمانی دعوت بود.اما به نیم فصل نرسیده مثل همیشه زیر پرسپولیس والبته اینباربا سپاهان دست وپا میزنند ودوباره صد فرقه شدند.یکی فری جک تری یکی استراپولی یکی امیرمافیا ویکی فکری ومظلومی و صمد رو میخاد !هیئت مدیره کیسه هم گیج میزنه نمیدونه چیکار کنه.همین روزهاست که دوباره کرونا پیراهن عثمان بشه وجام بی ارزش!خخخ خخخ
  • تاج سالار آسیا IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    به نظرم این استقلال و این لیگ و این جریاناتی که در لیگ میگذرد فکری رو کاملا از تصوراتی که داشته جدا کرده فکری شاید در خیالاتش اوضاعی به مراتب بهتر و آسانتر رو تصور میکرده او وقتی میدیده که فرهاد و آقا مجید خرامان خرامان (البته درظاهر ) در لیگ به جلو میرن و بازی به بازی موفق تر میشن و هواداران هم همراه تر میشن پیش خودش گفته این که کاری نداره تازه من بهتر هم میشم !! اما نکته ای هست هواداران همانطور که به فرهاد فرصت دادند حمایت کردند با او همراهی کردند با حاج محمود هم باید چنین کنند فرهاد را هواداران بزرگ کردند حاج محمود هم باید با همین هواداران بزرگ و نامی شود بالاخره یکی باید بماند و ماجراهای استقلال را ختم به خیر کند با حمایت هواداران فکری مطمئنا سرافراز خواهد شد
  • توتو IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    متأسفانه‌فکری‌بی‌ادب‌است
    • حمید علوی CA ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      اما خوشبختانه فکری از محل قراردادهای بازیکن‌ها میلیاردی به جیب نمیزند و دلالی نمیکند.
  • اکبر IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    واقعا مربیگری تو تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس جذاب و بی نهایت سخته و مربیگری استقلال برای محمودفکری با کارنامه ای در تیمهایی مثل نفت مسجد سلیمان و نساجی و شاهین بوشهر و خوشه طلایی خیلی خیلی زود بود چون تیمهای مورد اشاره اصلا قابل مقایسه نیست با تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس با میلیونها طرفدار که از تیمهاشون نه تنها بازی زیبا که نتیجه هم میخوان و تنها دو یا سه تا باخت تو هر فصل براشون قابل هضمه . حتی محبوبترین ها هم وقتی باخت هاشون زیاد میشه زیر تیغ انتقاد هواداران قرار میگیرن و فشار شدیدی بهشون میاد این کاملا میشه تو رفتارهای محمودفکری در این فصل دید (حرفهای پس از بازی فولاد و قهر کردن دیروز تو کنفرانس خبری و ...) . دلیل دوم این وضعیت استقلال عدم وجود تعصب تو بازیکناش نمیدونم چرا و کاملا مشخصه مثل بازیکنای پرسپولیس با جون و دل بازی نمیکنن انگار زورکی آوردنشون تو زمین فقط برای رفع تکلیف بازی میکنن . الان استقلال نیاز به یه مربی با اقتدار و کاربلد داره و تغییر طرز فکر و تزریق انگیزه به تیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی