نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تحلیل پاشازاده از وضعیت فنی استقلال/ چرا فکری با ۳ مدافع بازی کرد؟
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: غیبت دیاباته به تیم ضربه زده و از توان خط حمله استقلال کم کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلالی‌ها می‌گوید آبی‌پوشان در بازی مقابل سپاهان دور از انتظار ظاهر شدند اما با از دست دادن قدرت جدول و با توجه به نزدیک بودن امتیازات همچنان شانس قهرمانی دارند و باید نواقص را برطرف کنند تا برای به دست آوردن این مهم تلاش کنند. حرف‌های تازه بازیکن اسبق استقلال را بخوانید:

*استقلال مقابل اصلا خوب نبود. تیم تمرکز نداشت و سجاد شهباززاده هم زهردار عمل کرد و در کل استقلال همیشگی را ندیدیم.

*بازی با ۳ مدافع اصلا به نفع ما نبود. مدافعان به هیچ عنوان وظایفشان را انجام ندادند و تمرکز نداشتند. مدیریت در خط دفاعی وجود نداشت

 *کادرفنی تشخیص می‌دهد کدام بازیکن بازی کند و کدام بازیکن بازی نکند ولی ریگی به نظرم جزو تاثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته ما بود و در چند بازی که این فصل انجام داد هم جزو بهترین‌ها بود. او خودش را فدای تیم می‌کند و بازیکن جنگندهای است.

*قطعا نبودن دیاباته اثرگذار است. او بازیکن تاثیرگذار ماست و نباید این اندازه از تیم دور باشد. فکر می‌کنم اگر در ترکیب اصلی بود خیلی زوج خوبی برای قایدی می‌شد. غیبت او به تیم ضربه زده و از توان خط حمله تیم کم کرده است.

*این فصل با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌ها به یکدیگر برای یک تیم پرمهره ای مثل استقلال فرصت خوبی است که بتواند قهرمان شود. امیدوارم که از این فرصت استفاده کنند چون روی ۵۵ یا ۵۶ امتیاز هم بتوانند قهرمان شوند. امیدوارم که بتوانند امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کنند. حیف است تیمی با این همه مهره قهرمان نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    درود بر پاشازاده عزیز که همیشه انتقاد های درست داره و هیچوقت دنبال جایگاه فکری نبوده.... جالبه بدونید پاشازاده جزو معدود مربیان ایرانیه که مدرک A یوفا و تجربه مربیگری در لیگ اتریش رو داره ولی جز همین‌ فصل پیش که شاهینِ در معرض سقوط رو بهش دادن، هیچوقت در دوران 15 ساله ی مربیگریش وارد لیگ برتر نشده بود..! اما در لیگ یک هم تیماش زیبا بازی میکنن.. در لیگی که رحمتی و محرم نویدکیا و شجاعی بدون مدرک مربیگری به سرمربیگری مشغولن، عدم استفاده از پاشازاده و این مدل مربی ها عجیب به نظر میرسه....حتی پاشازاده میتونه گزینه جانشینی فکری باشه! و من برای بار چهارم میگم بهترین گزینه زوج الکس نوری و فریدون زندی هستن که در اروپا کار کردن..دیروز هم درمورد محمد تقوی تحقیق کردم و دیدم ایشون نیمکت استقلال براش بزرگه.!
  • مصطفی یک استقلالی دو اتشه خیلی خفن IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    من عاجزانه خواهشمندم * سلطان تعصب و غیرت استقلال حاج محمود را انقدر اذیت نکنید و اجازه دهید افکار تاکتیکیشو با گذر زمان به اجرا بگذارد و از وجود جوانانی همچون برهانی ها ..... بیشتر استفاده شود همچنین تشکر ویزه از اسطوره تمام نشدنی استقلال صمد خان مرفاوی دارم که با فروتنی تمام در خدمته تیم هستن .
  • فری عشقی IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    بیچاره الستقلال که از بزرگانی چون حجازی و پورحیدری رسیده به امثال پاشده و فکری،مجیدی، داش علی. این الستقلال تا این آدم ها براش نسخه می پیچند صد ساله دیگه هم بلند نمیشه با این بازیکنای که از تخم مرغ شانسی در میارن حتی جون دویدن هم ندارن چه برسه به فوتبال بازی کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی