نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مهدی علی‌نژاد: مدیرعامل استقلال را من انتخاب نکردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: هیچ دستگاه دیگری نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت کند و اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش حتما دخالت می‌کند واقعیت ندارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای مددی توسط هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد؛ نه من. البته ما هم دیدگاه‌هایی داریم؛ اما نهایتاً هیئت مدیره باشگاه، مدیرعامل را انتخاب می‌کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: سال گذشته و زمانی که فیفا اساسنامه فدراسیون فوتبال را دارای ایراد دانست تلاش کردیم اساسنامه‌ای تدوین شود که با قوانین داخلی کشور مغایرت نداشته باشد و هم‌راستا با قواعد بین‌المللی هم باشد. پیاده کردن این دو موضوع کار سختی بود؛ اما انجام شد. در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال فضایی ایجاد کردیم تا اهالی فوتبال بتوانند حضور پررنگ‌تری در انتخابات داشته باشند. تعداد اعضای مجمع بیشتر شد و همه اعضایی که اضافه شدند جزو اهالی فوتبال هستند. جالب اینکه این موضوع جزو الزامات فیفا نبود و تصمیم مشترک وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود. ضمن اینکه افراد بیشتری توانستند کاندیدا شوند که ثمره این موضوع را در تنوع کاندیداها می‌بینید.

اینکه چه کسی رییس فدراسیون می‌شود را مجمع این فدراسیون باید تصمیم بگیرد و همه اعضای مجمع استقلال رای دارند. هیچ دستگاه دیگری هم نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت کند و اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش حتما دخالت می‌کند واقعیت ندارد. چنین صحبت‌هایی توهین به اعضای مجمع است. جایگاه ما جایگاه حاکمیتی است و در چنین شرایطی برای ما تفاوتی ندارد چه کسی رییس فدراسیون باشد. از اعضای مجمع هم خواهش می‌کنم اگر هر کدام از کاندیداها عنوان کرد که کاندیدای مورد حمایت وزارت ورزش است به او رای ندهند. اگر هم کسی برعکس این موضوع را هم گفت باز هم به او رای ندهید.

یعنی عده‌ای می‌گویند وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت می‌کند. این صحبت‌ها را برای این انجام می‌دهند که خودشان را بزرگ کنند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به رای مجمع فدراسیون فوتبال احترام می‌گذارند؛ ضمن اینکه بعد از انتخابات بازنده‌ها دنبال جرزنی نباشند. انتخابات فدراسیون فوتبال انتخابات دموکراتیک است و قابل پیش‌بینی نیست و من هر روز که رصد می‌کنم شرایط کاندیداها مدام تغییر می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... US ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    هیات مدیره استقلال را چه کسی انتخاب کرده است ؟ آیا از کره مریخ آمده اند ؟ آیا خودشان خودشان را انتخاب کرده اند ؟ خوب جنین هم میداند که هیات مدیره را وزارت ورزش لنگ پرست انتخاب می کند که هیات مدیره بدون اجازه وزیر نفس هم نمی کشند
  • Nima GB ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    مستقیم که نمیتونید در انتخابات دخالت بکنید چون سه میشه و فیفا یقه تون را میگیره .ولی دخالت میکنید همه هیئت های فوتبال و مدیرعامل های باشگاه ها منصوب وزارت ورزش هستند مگه میشه وزارت دخالت نکنه اصلأ نمی تونید دخالت نکنید چون اقتدارتون خدشه دار میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی