نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یاری، یزدانی و امامی، مغضوبان کشتی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وساطت و پادرمیانی‌ها هم افاقه ندارد و مسئولان ‌کشتی باشگاه‌ استقلال، از جریمه مغضوبان نخواهند گذشت.

خبرورزشی/ کشتی؛ کمیته ‌انضباطی فدراسیون ‌کشتی پیرامون بررسی شکایت باشگاه استقلال از ۷ کشتی‌گیر و ۲ مربی خود و متقابلاً شکایت این نفرات از باشگاه، تشکیل جلسه داد. ضمن درخواست ارائه مدارک و مستندات، به طرفین ۱۰ روز مهلت داد تا موضوع را مصالحه و حل کنند.  

درخلال این ایام و قبل از خاتمه مهلت کمیته ‌انضباطی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان ‌لیگ فدراسیون ‌کشتی، به دیدار مسعود نصیری حامی مالی و مسئول ‌کشتی باشگاه استقلال رفته و خواستار حل موضوع شکایت و حضور مجدد این تیم در لیگ ‌برتر سال آینده شده است. گویا در خاتمه این مذاکرات و رایزنی‌ها، نصیری پذیرفته در لیگ سال ‌آینده هم تیم‌داری کند، مبلغ باقیمانده قرارداد و طلب گروهی از نفرات جریمه شده را بپردازد ولی جرایم ۳ نفر از مغضوبین را نخواهد بخشید. شنیده‌ها حاکیست اگر تلاش‌هایی که برای حل کدخدامنشانه موضوع انجام گرفته به نتیجه نرسد، استقلالی‌ها حتی اگر جریمه تعدادی از نفرات اعلام شده در لیست قبلی خود را نادیده بگیرند و آنها را ببخشند، اما بر اجرای تصمیم قبلی مبنی براعمال جریمه یک‌ مربی و دو کشتی‌گیر خود اصرار دارند.  

بر این اساس اگر پادرمیانی‌ها و وساطت‌ها برای حل مشکل و حذف جرایم نقدی همه نفرات افاقه نکند، گویا استقلالی‌ها می‌خواهند جرایمی که برای یک مربی و دو کشتی‌گیر خود درنظر گرفته‌اند، حتماً اعمال شود. به‌ این‌ ترتیب با توجه به لیست اعلام شده قبلی باشگاه استقلال، بهروز یاری (مربی)، یونس امامی و امیرمحمد یزدانی (کشتی‌گیران) به ترتیب ۷۰، ۶۵ و ۳۵ درصد کسر از مبلغ قراردادشان جریمه خواهند شد.  

برهمین اساس گویا قرار است باشگاه استقلال، جرایم درنظر گرفته شده برای محمد طلایی (مربی) و نادر حاج‌آقانیا، محمدرضا سرگو، سجاد غلامی، عباس فروتن و علی موجرلو (کشتی‌گیران) که هرکدام به دلایلی، شامل جریمه ۳۵ درصدی از مبلغ قراردادشان شده بودند، را به آنها پرداخت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی