نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اظهارنظر جالب نامزد فدراسیون فوتبال/ خود را مکلف به پذیرش رای مجمع بدانیم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب الدین عزیزی خادم نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، تغییر شرایط موجود این فدراسیون را در میان اولویت‌های خود، در صورت پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال برشمرد.

خبرورزشی - شهاب‌الدین عزیزی‌خادم کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال درباره اهداف و برنامه هایش مصاحبه ای را انجام داد. هر چند این صحبت ها بیشتر شبیه شعارهای انتخاباتی است و مدیریت در فوتبال، متفاوت از آن چیزی است که در این صحبت های خشک و رسمی منعکس می شود.

*انتخابات در این دوره به چند دلیل، اهمیت بیشتری دارد. این انتخابات پس از اتفاق مبارک تصویب اساسنامه برگزار می‌شود که سال‌ها شاهد این موضوع نبودیم و صاحب اساسنامه‌ای شدیم که به‌عنوان سند راهبردی جدید، فصل نوینی برای انتخابات خواهد بود. برنامه انتخاباتی ما چندضلعی است و یکی از آن به مباحث اقتصادی بازمی‌گردد. فوتبال دچار بحران اقتصادی شده، اما ما و همکاران مدت‌هاست فوتبال ملی را مطالعه کردیم و نشست‌های زیادی با نخبگان، محققان و پیشکسوتان برگزار شده است.

*امید زیادی داریم که بازیگران اصلی، نقدهای خود را منتقل کنند. امیدوارم برنامه جدید مورد پذیرش همه واقع شود و روی آن کار شده است. ما در ۲۰،۱۵ سال گذشته، در فوتبال ملی چیزی به نام برنامه نداشتیم و این برنامه می‌تواند آرامش، رشد، توسعه، تعالی، صداقت، شفافیت، عدالت و افتخار را برگرداند.

*برنامه‌ای که در بخش‌های اقتصادی، فنی و ساختارهای مالی قابلیت اجرا دارد و شفافیت و پاسخگویی در آن انجام شده است. امیدوارم در همین روزها بتوانیم از این سند رونمایی کنیم. برنامه ما جامع و با تمامی متدها و قابلیت اجرایی است. کارهای کارشناسی در رده‌های پایه، بانوان، فوتسال و تیم‌های ملی انجام شده و به نیروی انسانی نیاز دارد.

*نیروی انسانی هم برنامه تولید می‌کند و هم می‌تواند در اجرای برنامه‌ها کمک کند. به همین دلیل خودمان را ملزم دیدیم برنامه‌ای با همین نیروی انسانی باکیفیت تولید شود. نیروی انسانی موتور محرکه هر سیستم بوده و حتی ابداع سیستم با نیروی انسانی است. امیدوارم آنها بیایند و فضایی ایجاد کنند تا وضع موجود را تغییر دهیم. دیگر اولویت ما، صعود تیم ملی به جام جهانی است که مسئولیتی خطیر و تاریخی است.

*همه نامزدهای انتخابات محترم هستند و به فال نیک می‌گیرم. ان‌شاءالله در فضای اخلاقی و انسانی، رقابت سالم و سازنده‌ای با حفظ قواعد بازی و با برنامه داشته باشیم. امیدوارم مجمع مبتنی بر انصاف و واقع‌بینی تصمیم بگیرد و مقابل انتخاب یکدیگر، خود را تسلیم و مکلف به اجرای آن بدانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    از تیپ و چهره ی این آقا فرد بهتری از کفاشیان و تاج در نمیاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی