نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
محمود فکری: از هفته دوم به دنبال زدن من بودند/ می‌مانم و برای نیم فصل دوم برنامه دارم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمود فکری، سرمربی استقلال می‌گوید شکست مقابل سپاهان همان آتش زیر خاکستری بود که خیلی‌ها منتظرش بودند.

خبرورزشی - شکست مقابل سپاهان همان آتش زیر خاکستری بود که خیلی‌ها منتظرش بودند به‌گونه‌ای که اوضاع و احوال استقلال را ملتهب کرد و شایعات زیادی درخصوص تغییر کادر فنی استقلال ایجاد کرد و حتی سبب شد عده‌ای از هواداران این تیم مقابل محل تمرین و دفتر باشگاه استقلال تجمع کرده و خواهان تغییراتی در کادر فنی شوند.
در همین زمینه گفت‌وگویی با محمود فکری، سرمربی تیم استقلال، انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

آقای فکری در ابتدا از بازی مقابل سپاهان و شکست آبی‌پوشان که باعث از دست رفتن صدر جدول شد بگویید.
بازی به سپاهان روز بد استقلال بود و اتفاقاتی در جریان بازی افتاد که در نهایت به شکست ما انجامید. ما در روزهای قبل از بازی سعی کردیم نقاط ضعف و قوت حریف را برای بازیکنان تشریح کنیم و براساس توانایی‌ها و ضعف حریف برنامه‌های خود را پیاده کنیم اما بروز برخی اتفاقات سبب شد که به هدف خود نرسیم. برخی از این موارد و مشکلات را هواداران استقلال در روزهای اخیر متوجه شدند و برخی دیگر را طی روزهای آتی بیان خواهیم کرد تا مردم در جریان قرار بگیرند.

معتقدید مسئل غیر فنی در این شکست دخیل بود.
اجازه بدهید موضوع را باز نکنم ولی حتما در روزهای آتی به موارد و مشکلات موجود اشاره خواهم کرد.

به نظر می‌رسید برخی منتظر شکست شما و از دست رفتن صدر جدول بودند تا هجمه علیه شما را زیاد کرده و خواهان برکناری شما شوند.
جا دارد از این فرصت استفاده کنم و از همه هواداران واقعی استقلال بابت شکست مقابل سپاهان و از دست رفتن صدر جدول عذرخواهی کنم. به هر حال مسئولیت این شکست با من است و باید این مسئولیت را بپذیرم و برای رفع مشکلات بیشتر تلاش کنیم. استقلال و شخص من این فراز و نشیب‌ها را زیاد به چشم دیده‌ایم و من اولین مربی نیستم که در استقلال با این اعتراضات مواجه می‌شوم و احتمالا آخرین آن هم نخواهم بود و اصلا هم نمی‌خواهم نتایجی که از نظر برخی خوب و از نظر برخی ضعیف بوده را توجیه کنم اما شخصا به قولی که روز اول به هواداران استقلال دادم پایبندم و قول می‌دهم با برخی تغییرات در تیم و تقویت آن فقط و فقط برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنیم.

خیلی‌ها معتقدند کادر فنی استقلال نیازمند تقویت است، در این زمینه آیا قرار نیست تصمیمات تازه‌ای اتخاذ کنید؟
والله روز اول که ما به استقلال آمدیم دوستان معتقد بودند استقلالی‌ترین و کاربلدترین کادر فنی به این تیم آمده اما از هفته دوم که به فولاد در یک شرایط نابرابر باختیم عده‌ای گفتند این کادر ضعیف است و باید تغییر کند! هیچ انسان بدون ضعفی وجود ندارد و قبول دارم ما هم ضعف‌هایی داریم که باید تلاش کنیم تا آنها را رفع کنیم اما واقعا چگونه کادری که از هفته دوم برخی به دنبال زدنش بودند باید آرامش داشته و به کار خود را دنبال کند؟ 

خیلی از منتقدان می‌گوید محمود فکری چرا از روز اول مشکلات را بیان نکرد و سعی داشت همه چیز را گل و بلبل جلوه دهد و اکنون که وضع تیم به خطر افتاده و انتقادات زیاد شده برای رفع مسئولیت می‌گوید مشکل داریم؟
شاید خیلی‌ها درست بگویند ولی من محمود فکری، فرزند استقلال هستم و نباید آرامش تیم را با دست خودم بهم بزنم. من 14 سال در این تیم بازی کردم و چندین سال هم به عنوان مربی در این تیم فعالیت کردم. در همه این سال‌ها هم استقلال کم و بیش مشکلاتی نظیر زمین تمرین داشته و مربوط به امسال و پارسال نیست. من سعی کردم سیاستی در پیش بگیرم که کمک حال باشگاه باشم نه این‌که باری بر شانه‌های باشگاه و هواداران اضافه کنم. نمی‌دانم دیگران در این مواقع چه سیاستی در پیش می‌گیرند ولی من برای این‌که برخی مسائل و مشکلات برای استقلال دردسر مضاعف ایجاد نکند، آنها را تجمل کردم با این امید که روند رو به رشدی را شاهد باشیم و اکنون هم امیدوارم اگر دست به دست هم بدهیم و متحد باشیم خیلی از این مشکلات از پیش رو برداشته می‌شود. این‌که من از اتاق فکر تخریب استقلال حرف زدم بیش از همه اردوگاه دشمنان استقلال را مدنظر داشتم نه هواداران تیم را اما باید بپذیریم برخی از هواداران خودمان و کانال‌ها و پیج‌هایی که ادعای استقلالی بودند یا از روی سادگی و یا با قصد و غرض در اردوگاه دشمن بازی کرده و می‌کنند. مشکلات همیشه در استقلال بوده و امروز هم این مشکلات هست ولی باید کمک کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

حرف پایانی.
جا دارد یک بار دیگر از هواداران واقعی استقلال عذرخواهی کنم که نتوانستیم سپاهان را شکست دهیم و صدر جدول را حفظ کنیم. از پیشکسوتان و دوستانی هم که از روز اول تا امروز از تیم استقلال و همین‌طور بنده حمایت کردند و کمک حال ما بودند تشکر کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهشید IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    حاج محمود اولین کاری باید بکنه با بازیکن سالاری مبارزه کنه وریا موجب دو دستگی در تیم شده اخراج کنه فکری با اخراج وریا اقتدارش نشون بده بازیکن کم کار استقلال دیگه جرات کم کاری و باندبازی نخواهند داشت حمایت هواداران واقعی از فکری وظیفه هر تاجی هست فکری تنها نیست
    • حمید علوی CA ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      مهشیدجان، دوست آگاه من، صددرصد موافقم. اما یه مانعی برای برخورد با بازیکن سالاری در استقلال هست: هوادارای نا آگاه و یا بدخواه. اگر بازیکن‌هایی رو بذاره بیرون و تیم به هر دلیل نتیجه نگیره بعضی باصطلاح هوادرا همون رو‌ میکنن دستاویز برای توطئه ی بعدی. مبارزه با بازیکن سالاری مهم‌ترین چیزی که لازم داره “فرهنگ هواداری بالا” هست. وقتی کاپیتان تیم‌ با بی ادبی تمام نسبت به تیم و مربی و هوادار وسط بازی ول میکنه میره خونه، فرداش یه عده آقا و خانم با بنر و عکس ایشون میرن جلو باشگاه، و بقیه ی هوادارها هم ساده لوحانه از این حرکت حمایت میکنن، مبارزه با بازیکن سالاری عملن غیر ممکن میشه. علاوه بر این، الان ظاهرن تیغ مدیربرنامه های بعضی بازیکنا خیلی قویتر از مربی و مدیر هست.
    • Tag fan boy IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      در بین ایرانی ها فقط مجیدی حق داره مربی باشگاه بشه... ما به هیچ عنوان از فکری حمایت نمیکنیم.... چه بخاید چه نه طرفداران مجیدی چه در این سایت چه در ایران از حامیان فکری بیشتره....
    • شکارچی تاریکی IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      15هفته حمایت کردیم و هر هفته بدتر شدیم... این کادر فنی باید بره. فکری همون منصوریانه فقط فرقشون اینه که منصوریان استعفا داد ولی فکری نمیره!!!! باور کن استرا از ایتالیا تلفنی بازیکن ها رو تمرین میداد بهتر بودن!!
    • به نام فرش و پورسانت IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      اصلا حمایت نمیکنیم... فقط فکری ادعای باندبازی داره.. مربیان قبل این حرفارو نمیزدن
    • کوهیار IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      خدایا شکرت.بهترین خبر ممکن برای پرسپولیسی‌ها ابقا محمود فکری هست...حالا در کورس قهرمانی تنها تیم مزاحم برای ما،سپاهانه
    • مهشید IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      شماها استقلالی نیستن لنگی هستید دارید فکری تخریب می کنین این آقا شکارچی تاریکی هر روز کارش تو این سایت تخریب فکری بود مجیدی چه گل سری به تیم زده فصل قبل قهرمان جام حذفی به تراکتور داد در لیگ هم اگه اون پنالتی های داوران به نفع استقلال نمی گرفت استقلال سهمیه آسیا نمی .گرفت الان استقلال سوم هست فاصله امتیازی تیم فکری با لنگ وشله زرد یک یا دو امتیاز هست این بدون هواداران واقعی فکری بیشتر از شما هوادرانما لنگی هستن هدف شما فقط نابودی تاج هست این بدونید کور خوندید مجیدی خواب مربیگری استقلال ببینه
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      فکری حیا کن استقلال رو رها کن
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      مجیدی مدرک مربیگری از خارج داره و مربی بروز هست برعکس فکری!
    • حمید علوی CA ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      شکارچی جان دوست عزیز، من همیشه علاقمند بودم پستهای شما رو بخونم. الان هم هنوز همینطوره. داداش گلم، مطمئن باش این که میفرمایی ۱۵ هفته از فکری حمایت کردی، واقعن اینطور نبوده. بنده از قدیمیهای این سایت هستم. واقعیت اینه که شما همیشه منفی میگفتی دوست من. نمیگم حسن نیت نداشتی به استقلال، ولی واقعیت اینه که عملأ فضا رو بر علیه کادر فنی فعلی- شاید ناخواسته- مسموم میکردی. بازم تاکید میکنم که نمیگم عمدن بر علیه استقلال بودی، ولی واقعیت اینه که مسموم کردن فضا ضررش به تیم میخوره. بنده و هم سن و سال‌های بنده، ده سال دیکه چه بسا نباشیم، دلمون میخواد جوونایی مثل شما اونروز آگاهانه برخورد کنن و جلوی خیانت و باندبازی و نوچه پروری و فن محوری رو بگیرن.
    • مهشید IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      آقای علوی هوادار آگاه ‌استقلال از چند جا ضربه می خوره اولا هواداران جاهل و نادان کم سن سال دار و کودک ضربه می خوره مربی برای نتیجه گرفتن زمان می خواد همین استراما اوایل هفته ها بدترین نتایج گرفت چون خارجی بود حمایت کردن استقلال نتیجه گرفت برانکو سال اول نتایج آن ضعیف بود حتی پرسپولیس انتهای جدول بود با صبر و حمایت هواداران پرسپولیس شخصیت قهرمانی پیدا کرد دومین ضربه استقلال بازیکن سالاری مثل وریا باعث این نتایج ضعیف وریا باند اون هست وقتی دانشگر در بازی سپاهان اون شوت از داخل محوطه استقلال محکم بیرون کرد فهمیدم یه عده باندباز دوست ندارن فکری و استقلال نتیجه بگیره وریا بزرگتر از رضاییان نبود برانکو به خاطر بی انظباطی با یه لگد از پرسپولیس بیرون کرد یا وریا بزرگتر از عقیلی و رحمتی نبود به خاطر بی انظباطی کیروش از تیم ملی اخراج کرد اگه هواداران شلوغ کاری نکنند بذارند فکری وریا دانشگر از تیم اخراج کنه بقیه حساب به دستشان میاد استقلال دوباره مثل سابقه شخصیت قهرمانی پیدا می کنه پیچ ها و کانال ها فضای مجازی دست یه عده دلال و جیره خوارها مجیدی وریا هست می خوان از آب گل آلود ماهی بگیرن
    • شکارچی تاریکی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      آقای علوی! شما لطف دارید ولی استقلال فکری با تیم منصوریان فرقی نداره... آقا هر کی بیاد میتونه ما رو نجات بده ـــ چرا ما نمیتونیم استرا رو بیاریم؟ نوری چطور! اینا همه از فکری بهترن... استقلالی بودن صرفا ملاک نیست... دانش فنی مهم تره.. استرا اصلا استقلال رو نمیشناخت ولی وقتی مربی شد از خیلیا بهتر و متعصب تر بود..... شما لطفا به من بگو اگه ما فکری رو اخراج کردیم گزینه تون کیه؟ مجیدی.. قلعه نویی ـــ منصوریان.. نکونام.. تقوی!؟ لطفا این سوالو جواب بدین
    • شکارچی تاریکی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      آقای علوی بر فرض که باندبازی باشه.... شما بگو چرا زمان استرا از این خبرا نبود؟؟ بازیکن ها بدون اجازه استرا آب نمیخوردن! جرات سرپیچی نداشتن... یا زمان همین مجیدی هم حداقل باهاش رفیق بودن.... اگه قائدی افت کرده مقصر فکری هست چون سیستم اشتباه چیده! اگه مرحوم حجازی زنده بود و در کنار تیم به عنوان سرپرست یا مشاور حضور داشت خیلی از مشکلات رو نداشتیم
    • Taj fan boy IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      جناب علوی متاسفم که به من طعنه میزنی! نظر اکثر هواداران اخراج فکری هست درضمن شما با هرکسی مشکل داری همون آدم اسطوره و پیشکسوت ماست... میگی قلعه نویی مافیا داره یعنی حرفی که لنگیا میزنن! کدوم مافیا؟ اگه داشت تو این 7سال کمکش میکردن.. آخرین مربی که قهرمانمون کرد همین بود.. اگر چه صددرصد نباید مربی استقلال بشه... میگی فرهاد ایراد داره همون حرف لنگیا.. آره فرهاد ایراد داره.. ایرادش اینه متعصبه. ایرادش اینه که تو تیم ملی حقش خورده شد و دعوت نمیشد.. ایرادش محبوبیت هست. شما با این آدم مشکل شخصی داری... میگی شوالیه مدیر بدی هست درحالی که بهترین و محبوب ترین مدیر تاریخ استقلال خودشه! یه مدیر سالم و بافکر.. اژ نکونام انتقاد کردی درحالی که جواد لالیگایی افتخار استقلاله و در لالیگا بوده و به خاطر استقلال پیشنهاد پرسپولیس رو رد کرد!! از منصوریان بد گفتی یعنی از کسی که 2 میلیارد طلبش رو به استقلال بخشید و اتفاقا خیلی محبوبه... بعد مثلا از مرفاوی و برهانی دفاع میکنی که ما رو سر طلبشون تا لب کسر امتیاز بردن! از سعادتمند حمایت میکنی که فاجعه ترین مدیر تاریخه..یه بارم گفتی ناصرخان اسطوره استقلال نیست!!!
    • حمید علوی DE ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      شکارچی تو صدرصد یه پرسپولیسی هستی متاسفم ک نطراتت میخوندم از امروز ضدد شکارچی هستم
  • تاجی IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    کاش یه ذره برای خودت ارزش قائل بودی هوادار واقعی استقلال منظورت لیدرا و مفت خورای باشگاهه؟؟؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      گناه داره چقدر بنده خدا رو اذیت میکنین تحت فشار هسنت محمود خان ، محمود خان زحمت کشیده تیم را برده سوم جدول رو باید ازش حمایت شود
    • لنگی سوز شدید IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      فک کنم منظورش مرفاوی و برهانی بود
  • امیر GB ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    اگه واقعا فرزند استقلال هستی برو کنار وقتی میبینی هوادار نمیخوادت... بزار هموم محبوبیتت باقی بمونه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      سلطان حاج محمود باید بماند . حاج محمود برو جلو ما هواداران پرسپولیس پشتت هستیم
    • Tag fan boy IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      دوای ما فرهاده..... بزارید فرهاد بیاد شک نکنید بهترین نتایج رو میگیره.. تقریبا همه داریم به نتیجه میرسیم مجیدی باید بیاد... چون استرا که نمیتونه بیاد
    • آبی IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      بیشتر این کامنتهایی که با انشا گوناگون در مورد رفتن فکری و بهم ریختن استقلاله کار مافیای لنگ تهرونه مراقب باشید اینایی که الان دم از اومدن فرهاد میزنن فصل پیش که فرهاد بود میگفتن زودشه و فکری باید مربی بشه هوادار حواست رو جمع کن منافق زمانه ات رو بشناس
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    آقای فکری باور کن رفتنت بهتر از موندنت هست..حالا باز بعضیا جوگیر میشن از فکری حمایت میکنن!!!!!
    • مهشید IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      شما چی کار هستید برای حاج محمود تصمیم گیری می کنین!!!حاج محمود از حمایت هواداران واقعی برخورد هست
  • خایدالو IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    به نظرم فکری باید به کارش ادامه بده با قدرت بازیکنی هم که باندبازی می‌کنه براش فرقی نمیکنه مربی کی باشه بایستی با لگد وتش کنن بیرون همین
    • شکارچی تاریکی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      بر فرض محال که باندبازی باشه... شما بگو چرا زمان استرا از این خبرا نبود؟ بازیکن ها بدون اجازه استرا آب نمیخوردن! فکری نمیتونه اینارو کنترل کنه
  • محمود آرپی جی زن IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    آقای محمودخان بنده حداقل پنجاه ساله که هوادارتاج کبیر استقلال ایران هستم برد و باخت اشک و لبخند داد و بیداد و هیاهو شعار و جنجال و رقص و پایکوبی زیادی در این مدت دیدم و همانطور احترام و عزت و بی احترامی ، بی احترامی حتی به منصورخان و حتی به ناصر از همین جماعت از همین خودمان که خود را هوادار میدانیم اما یک ذره تاب و تحمل سختی را نداریم تاب و تحمل درست کردن و اصلاح کردن را نداریم فکر میکنیم فقط باید خراب کنیم از ریشه بزنیم تا درست شود حالا چه کسی میخواهد درست کند؟ هیچ کسی نیست !به امیر دهها هزار نفر در استادیوم آزادی اهانت کردن به علیمنصور هم همینطور حالا هی امیر امیر میکنند همانها که به او اهانت کردن از او طلب یاری میکنند با پرویز مظلومی بارها به آسمان هفتم رفتیم آن وقتهایی که چپ و راست دربی را میبردیم حالا او شده کار نابلد !! به فرهاد بچه میگفتیم و ناز نازو حالا اورا علیه تو عَلَم میکنیم آقای فکری بمان و بجنگ بازی دیگر تمام شده هم مدیریت هم هواداران با انصاف و با فرهنگ باید مثل کوه پشت تو باشند بمان و تیم را درست کن حتی با امیدهای استقلال به زمین برو اما بجنگ ..................
    • حمید IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      شمایی که میایی و از فکری دفاع میکنی ۱۵ هفته از مسابقات گذشته و تیم هیچ برنامه و تاکتیک نداره ، انتقادات را قبول نمی کنه خود این آقایون گفته بودند که تیم بعد از ۷ یا ۸ هفته خوب میشه ولی هیچ فرقی نکرده از ابتدای فصل و اینکه هیچ کدام از بازیکنان هم ازش حمایت نکردن و اینکه توهم دارند و می گند که اتاق فکره
    • حمید علوی CA ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      درود بر کاربر محمود آردی جی زن. دقت کردین بعد از بازی با سپاهان یه عده یهو با اسمای کاربری جدید اومدن و فکری رو میکوبن و مجیدی مجیدی میکنن؟ یکیشون (Tag fan boy) نوشته بود من به نمایندگی از ۸۰ درصد استقلالیا اعلام میکنم که مربی مورد نظر ما مجیدی هست!!. هر جی فکر کردم یادم نیمد من کی در رای گیری انتخاب نماینده شرکت کردم و به این بچه رأی دادم!!
    • Tag fan boy IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      آقای علوی شما خودت جزو اون 20 درصد مخالف مجیدی هستی.. من منظورم در این سایته نه در ایران!!!!! ببخشید ولی واقعا با این سن و سال توهین میکنید درست نیست
  • رفیق رسول پناه IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    حاج محمود برو.. نزار به سرنوشت علی منصوریان دچار بشی... نزار احتراممون بهت از بین بره.. قبول کن اینکاره نیستی!
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      بابا به خدا صد رحمت به داش علی... تا فهمید نمیتونه رفت! منصوریان از این منطقی تر بود... خدایا
  • دامون IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    یه مصاحبه کاملا سفارشی... کلا این دشمن فرضی همه مارو نابود کرده... ما میگیم طرف تاکتیک نداره و بلد نیست وظایف بازیکناشون توی زمین تعریف کنه ایشون میگه دشمن دارم... بابا بخدا تو استقلالی نیستی و بیشتر از استقلال به فکر خودتی... اگر بغیر از این بود وقتی میدیدی اینهمه طرفدار تجمع کردن و نمیخوانت یک ثانیه نمیموندی!!! همن کاری که علی منصور کرد و استعفا داد چون استقلالی بود و وقتی دید به هر دلیلی نمیخوانش خودش رفت!!! ولی تو فقط به فکر خودتی و شدی ... سربالا آقای فکری!! فقط باید اخراجت کنن تا به پولت برسی!! به نظرت چند نفر دیگه باید جونشونو از دست بدن یا سکته کنن و یا چند نفر به سفارش شما هوادارارو کتک بزنن تا شما بیخیال بشین؟ضمنا اون لفظ آبی ترین کادر رو هم خودتون به خودتون دادین نه کسی دیگه که الان مدعیش هستین!! بابا بخدا خجالت داره...
  • مهدی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    با رفتنت تیم استقلال رو به آرامش برسون لطفاً
  • دامون IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    یه مصاحبه کاملا سفارشی... کلا این دشمن فرضی همه مارو نابود کرده... ما میگیم طرف تاکتیک نداره و بلد نیست وظایف بازیکناشون توی زمین تعریف کنه ایشون میگه دشمن دارم... بابا بخدا تو استقلالی نیستی و بیشتر از استقلال به فکر خودتی... اگر بغیر از این بود وقتی میدیدی اینهمه طرفدار تجمع کردن و نمیخوانت یک ثانیه نمیموندی!!! همن کاری که علی منصور کرد و استعفا داد چون استقلالی بود و وقتی دید به هر دلیلی نمیخوانش خودش رفت!!! ولی تو فقط به فکر خودتی و شدی ... سربالا آقای فکری!! فقط باید اخراجت کنن تا به پولت برسی!! به نظرت چند نفر دیگه باید جونشونو از دست بدن یا سکته کنن و یا چند نفر به سفارش شما هوادارارو کتک بزنن تا شما بیخیال بشین؟ضمنا اون لفظ آبی ترین کادر رو هم خودتون به خودتون دادین نه کسی دیگه که الان مدعیش هستین!! بابا بخدا خجالت داره...
  • سعید IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    آقای فکری آرامش استقلال در نبود خودته
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    چند تا بازیکن توی استقلال هستن که اگه اخراج شن به نظرم استقلال فکری نتیجه می گیره مهم ترین عامل موفقیت یک تیم آرامشه عجیبه برام وقتی می دونیم کانال هواداری زیر نظر دلال ها اداره میشه چرا بعضی ها فریب می خورن بعضی از بازیکنان استقلال بی خیالن اصلا انگار نه انگار بعد گیر دادن به آقای فکری اگه می خواین به آقای فکری و استقلال کمک کنین بگین یک دستیار خارجی بیارن برای استقلال تا اوضاع استقلال بهتر شه والا با تعویض مربی و.... هیچ اتفاقی رخ نمی ده
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      یک نکته باید به یک مربی حداقل دوسال زمان داد لمپارد و سولشایر مشهورترین نمونه ها هستن که علی رغم اینکه زیاد موفق نبودن دوسال حداقل کار کردن والا لمپارد و سولشایر اصلا کهکشانی هم بازی نمی کنن و خیلی انتقاد هم ازشون میشه ولی سولشایر هنوز هم مربی یونایتد
    • مظاهر IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      جان مادرت برو،بازی به بازی داریم زمان از دست میدیم،نزار اه و ناله دنبال خودت و خانواده آن باشه ،به خدا هوادار استقلال دیگه توان بی کفایتی شماها رو ندارم دلش شکسته ،اخه تو ۱۵ هفته چی دیدیم از تیم تو،الان بازیکن تو رو قبول ندارن ،برو فقط برو بزار با دل و جون با سر مربی بعدی کار کنند به خدا نه هوادار نه بازیکن به فکری دل خوش نیست و فکری رو قبول ندارن به پیغمبر من سوپر مارکت دارم از ۱۰۰ تا استقلالی ی نفر نمیگه فکری بمونه،اخه چرا دارید با جون هوادار بازی میکنید من دیگه موندم چطور به فکری حالی کنیم کار تو نیست،به خدا هیئت مدیرها استقلال تو زندگیمون خیر نمیبینند،همه دارن لعنت میفرستم ۱۵ بازی مانده به خدا خیلی زود دیر میشه فکری برو ،جان عزیزت برو
    • حمید علوی CA ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      وقتی طرز فکر ‌‌این جناب ستارگان رو میبینم و‌مقایسه ش میکنم با هوچیگریهای بعضی از باصطلاح هوادارای استقلال که حتی مطمئن نیستم ده بار رفته باشن که تمرین ‌‌مسابقه ی استقلال رو از نزدیک ببینن، حق میدم که پرسپولیس از رده ی چهاردهم جدول بیاد بالا و پشت سر هم قهرمان بشه و دو بار بره فینال آسیا و حق میدم که استقلال ما نتونه نفس بکشه. طرف نوچه ی فلانیه خجالت نمیکشه مینویسه من به نمایندگی از ۸۰ درصد هواداران استقلال میگم فرهاد باید بشه مربی. آخه بچه جون، تو نماینده ی خودتم نیستی، خجالت بکش.
    • Tag fan boy IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      آقای علوی واقعا براتون متاسفم که غیر مستقیم طعنه میزنید و هرچی دلتون میخاد میگید..! من بارها گفتم فقط نماینده هواداران مجیدی هستم و از این گزینه حمایت میکنم. چون میتونه ما رو نجات بده... شما هم با فکری بمون
  • توفان DK ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    نخیر دست بردار این اتاق فکر نیست. من که اصلن نمی تونم قبول کنم فکری شخصیتی خاص بوده که این اتاق ادعایی برای تخریب او اماده شده، پس باید علیه باشگاه بوده باشد. حال این پرسش پیش میاد اگر مربی ای مانند استراماچونی بود و تیم خوب بازی می کرد نقش این اتاق چه می شد؟ ایا فکری مدعی می شد که این اتاق فکر در برابر این مربی حارجی خاموش شده ؟...ولی گویا قرار بود اتاق فکر علیه باشگاه باشه پس .. عجب شیر تو شیری شد فکر جان بی حیال این اتاق فکر بشو اصلن جور در نمیاد
    • اس اس IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      توفان جانفراری دادن استراماچونی ماحصل فعالیتهای همون اتاق فکربود داداچ
  • حمید علوی CA ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    بنده فضای مجازی رو‌ که رصد میکنم غیراز درصدی که واقعن فن بعضیا هستن و هوادار واقعی تیم نیستن بقیه اگر هم نقدی دارن از روی دلسوزی هست و نیتشون کمک به برنامه های کمین گردگان نیست (دوستانی مثل آبی بیکران و دامون و شکارچی و..) امامدیران ومسئولان تیم به چند موردحواسشون باشه: ۱) چند بازیکن بطرز خیلی مشکوک و غیرعادی بد بازی میکنن و دل به کارنمیدن(بویژه کاپیتان تیم) ۲) شکل اتفاقاتی که داره میفته مشابه اتفاقاتب هست که قبلن هم افتاده (زمان شادروان حجازی و پرویزخان مظلومی ۳) حتمن بایست ارتباط احتمالی دو سه بازیکن با کسانی که در صورت کنار رفتن آقای فکری شانس نشستن جای ایشون رو دارن چک بشه (دم تکون دادن قواعدی برای آقای مجیدی پریروز در فضای مجازی بی حساب نیست).اردشیر هم که دیگه در این مورد معروفه.۴)هوادارای واقعی استقلال براشون نامها خیلی مهم نیست،بنابراین اگرکسانی نام فرد یا افرادی رو زیاد میبرن قطعن بایست بقیه هوادارا به نیا خیر این آدما شک‌کنن(ینجور مواقع چجوری در فضای مجازی با اکانتهای متعدد جعلی شلوغ و فضا رو مسموم میکنن) ۵)بنده شخصن تا روز آخر که کادرفنی حضور دارن از یا علی که زدم برنمیگردم
    • آبی بیکران NL ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      جناب علوی با تشکر ازجنابعالی ذکر نکاتی درباره کاپیتان واجبه و اونم اتاق فکریه که از پارسال با وریا سر قضیه نوشته پیراهن و مسائل سیاسی که نمیشه گفت احصارش کردند تا نابودش کنند ولی بنده خدا مقاومت کرد تا اینکه امسال با افشای عمدی قراردادش و پرداخت نکردن مطالبات قبلیش و یه سری مسائل دیگه قصدشون رو اجرا کردن تا با یه تیر چندتا نشون بزنن ولی در مورد کم کاری برخی بازیکنان دیگه مشکل از مدیریت و مربی تیمه که نفوذیهای وزیر هستند حتی خود شخص فکری نباید بعد از منصوریان و مجیدی با تجربه کمتر خودشو تو این بازی وزیر وارد میکرد چون سرمایه سالهای بعد باشگاه بود ولی قدر خودشو ندونست
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      جناب علوی! رفتن فکری از هر نظر به نفع باشگاهه... باید به فدراسیون فشار بیاریم که بزاره استرا بیاد
    • Tag fan boy IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      آقای علوی تابلو هست که منظورت منم ولی اینو بدونید خیلی شبیه لنگی ها حرف میزنی و این لایک ها هم همون لنگیا بهت میدن.... درضمن من اگه طرفدار مجیدی باشم شما چرا ناراحت میشی؟
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    خب آقای فکری با یه تصمیم اشتباه هم تیم نساجی رو بیچاره کرد تیم الان ته جدول قرار داره هم استقلال شرایط خوبی ندارد، حالا که تصمیم بر بقای فکری رو نیمکت استقلال شد بنظرم صد درصد باید یه خانه تکانی اساسی تو کادرش بکند تیم به یه مربی خوب مثل صالح و یه آنالیزور خوب مثل مصطفوی نیاز دارد چرا که به طور واضح آنالیز نقاط ضعف و قوت استقلال و حریفان توسط آنالیزورهای تیم به خوبی انجام نمیشود..
  • حمید علوی CA ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    کاربر تاجی با احترام، بنظر بنده منظور آقای فکری از هواداری واقعی استقلال کسانی هستن که: ۱) حرمت کسانی که برای تیم صادقانه و بی ریا زحمت کشیدن رو نگه میدارن و اینطور مثل جنابعالی نامودبانه عقده گشایی نمیکنن. ۲) براشون تیمشون مهمه، نه فلانی و بهمانی ۳) از شکست تیم ناراحت میشن نه مثل بعضیا خوشحال (که آخ جون تیم شکست بخوره شلوغش میکنیم فکری میزه فلانی که ما فنش هستیم میاد جاش ۴) برای تیمشون اعتبار و شخصیت قائلن، طوریکه براشون مهمه افرادی که خوش نام نیستن (مثلن افرادی که در دوبی نشستن کیف میکنن تما ۹ بار دست بردن برای دلار دولتی که قاعدتأ بایست هزینه ی گندم و آرد مردم بشه) ۵) کمک میکنن ریشه ی بدکاری و خیانت و بازیکن سالاری و مدیربرنامه محوری از تیم برچیده بشه. ۶) با ده تا آی دی فیک نمیریزن در فضای مجازی تا جو رو به ضرر تیم و کادرفعلی و به نفع فرد موردعلاقشون مسموم کنن
  • Omid US ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    modiriateh Esteghlal bayad hadeaghal 1 sale be fekhery vaghat dahad, va harfhayeh yeksery havadareh javan ra goosh nakonad, moshgeleh Fekhery in hast ke khodash hey hashieh ra bishtar mikonad, saket karash ra anjam dahad va hey bishtar tamreen konad va bazykonany ke bedardash nemikhorand ra biroun konad, avalish hamin Mazahery darvazeban hast, man perspolisy hastam valey doust daram har 2 team yeky az yeky hey pishraft konand va behtar shavand, perspolis ham khoub bazy nemikonand, bazykon nadashtan bahaneh hast, hichvaghat Beranco ra faramoush nakonid ba 9 bazykon hamekar kard
  • تاجی ام با افتخار IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    اخه حاج محمود شما یه دون بازی با برنامه و با تاکتیک مشخصی بازی میکردی تا ما هوادار ازت دفاع میکردیم.شما تو این ۱۵ تا بازی یه بازی زیبا و تماشاگر پسند که به دل هوادار بشینه و امیدوارمون بکنه انجام ندادی .تو اون بازیها که مساوی کردی درخشش رشید مظاهری باعث شد تو اون بازیها هم که بردی باز درخشش دروازبان و بازیکن خط حمله ی تیم که با حرکت انفرادی نه کار تاکتیکی بثمر رسوندن و پیروز شدی و اینکه هیچ پلن و برنامه ای برای موقعیکه تیم جلو افتاد و یا عقب افتاد نداشتی داداش .از چیت حمایت بکنیم .مثل روز روشنه تو بعد انجام سه بازی پیش رو که صددر صد نتیجه نخواهی گرفت .برکنار میشی و اونوقت دیگه برای مربی بعد فرصت جمع کردن تیم نخواهد بود رقبا فاصلشونو از ما بیشتر و بیشتر خواهن کرد و یک فصل دیگه حصرت تو دل هوادار با این تیم کامل از نطر بازیکن خواهند موند.باز اونموقع شما بدجوری از چشم هوادا ر خواهی افتاد و تورو نخواهن بخشید .پس تا دیر نشده خودت استعفا بده برو .تا این هییت مدیره ی بی خاصیت تو یه عمل انجام شده قرار بگیره و علیرغم میل وزارت ورزش و خود وزیر یه سرمربی بهتر برای تیم بیار .بس خواهشن برو فقط برو
    • حمید علوی CA ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      کاربر تاجی ام با افتخار، داداش ما م باعث افتخارمونه شما تاجی هستی. دل بده داداش، دل بده. آقای فکری ۱۴ سال برای استقلال با عشق بازی کرده، شاگردی پدر استقلال رو در کارنامه داره. شاگرد شادروان حجازی و پرویزخان مظلومی بوده. سالها کاپیتان ما بود و یک بار یکی از اداهای وریا غفوری رو درنیاورد. داداش، حرمت این انسان برای ما واجبه. ما که نمبخوایم دوباره مثل شادروان حجازی بعدها شرمنده باشیم. خدامیدونه خیلیا رو از نزدیک میشناختم به حجازی گفتن حیا کن، رها کن اما الان و بعد از رفتنش میگن مکتب حجازی!، به این جماعت کوفه دل نبند. پای دل خودت وایسا داداش. دل بده و تشویق کن حتی اگر ده تا باخت پشت سر هم آوردیم.
  • علی غریبی IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    بازیکنانی نظیر سیاوش یزدانی وریا غفوری فرشید باقری و اسماعیلی وداریوش شجاعیان همچنین شیخ دیاباته فقط پول یا مفت میگیرن اینها رو باید بندازه بیرون سلطان بی غل و غش فکری کارکشته، اونوقت تیم، تیم میشه باند بازی پدر استقلال رو در آورده بخدا، ما هواداران میلیونی ارتش سرخ تمام قد از حاج محمود حمایت می‌کنیم میدونیم که ایشون کارکشته است آخه ١۴سال بازیکن تیم وکاپیتان استقلال بوده وحواشی رو خوب جمع میکنه درضمن تاکتیک‌های نوین حاج محمود توسط پرویز خان مظلومی وصمد آقای مرفاوی رصد میشه حنیف وبرهانی هم گوشه ای از تمرینات دردست گرفتن امیدوارم حاج محمود با همین فرمون بره جلو بدون شک هیچ کس جلودارش نیست
    • علی غریبی کارکشته IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      دوغتو بنوش
  • آبی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    اگر محمود فکری و کادر فنی بمانند و بجنگند میتوانند استقلال را سروسامان بدهند در غیر اینصورت با رفتن فکری و سایر کادرفنی استقلال دیگر کمر راست نخواهد کرد استقلال دشمنانی غدار و دشنه به دست همچون وزارت و فدراسیون و سازمان لیگ دارد استقلال را با تیم عزیز دردانه وزارت و رفقا اشتباه نگیرید
  • علیمحمد GB ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    تمام این حرفا بیخوده تمام کامنت های مخالف" لنگی هستند یا هوادار ساده دل آبی وریا حرف نداره تو پست خودش تو ایران شماره یکه و حرفای بعضی از پیشکسوت ها هم فرار رو به جلو هستش آقای فکری فعلا بماند مهیچ لیست مازادی هم لازم نیست حتی فرشید باقری هم بمونه واقها حیفه این سرمایه و ملیچ هم برگرده غیر این فکری هم بره ایرادی نداره
  • فکری IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    برنامه نابود کردن استقلال فقط همین بی فکر ترین مربی استقلال
  • علیمحمد GB ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    خب فکری بره کی بیاد قلعه نویی : تیم و قرار داد داره مجیدی : امتحان پس داده میمونه پاشازاده که فکر کنم فکری بهتره ویا الکس نوری که شناختی فعلا از فوتبال ما نداره ولی از بقیه گزینه ها بهتره
  • کیسه 6+6 IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    فکری در حد استقلال نیست.همانطور ک مظلومی و قلعه نوئی و مجیدی و صمد مرفای و استرا نبودن فقط خوزه مورینیو
  • استقلال قهرمان IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    آقای فکری حالا که سلیقه ای نگهت داشتن امیدوارم واقعا همینطوری که میگی باشه برای نیم فصل دوم برنامه خوب داشته باشی خودت و تیمت رو از حاشیه دور کنی که بتونی با بازی تاکتیکی زیبا نتیجه بگیری! چون هوادارن استقلال بعداز سالها دوری از قهرمانی دیگه خیلی صبر و تحمل ندارن...
  • ویتوریا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    محمود جان بمون و برنامه هاتو عملی کن، من از همون اول میدونستم تو مربی با دانش و خوبی هستی، وقتی هم که گفتی گروه مرگ برای ما معنا نداره ، من به اوج برنامه ریزی و درایت تو پی بردم ، آفرین محمود بمون و سلطان محمود باش.
  • مولر از برلین GB ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    آقای tag fan boy دمت گرم من موافق تو هستم حمید علوی نفوذی لنگیه با اون مهشید خانم من دقیقا دنبال میکنم حمید علوی را یک دروغگو و ضد استقلال میباشد مگه میشه آبی دل باشی و مجیدی را نخواهی این پیره مرد را طردش کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی