نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پرسپولیس به وعده‌اش عمل نکرد ما هم شکایت کردیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جواد وطن‌خواه سرپرست مدیر عاملی شهرخودرو گفت: گویا عزمی برای پرداخت طلب ما از سوی پرسپولیس وجود نداشت و وکیل باشگاه هم شکایت ما را به AFC ارجاع داد.

خبرورزشی - جواد وطن خواه درباره شرایط فعلی این تیم اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه مدیریت استانی و شهری پیگیر مشکلات تیم هستند. در این بین آقای فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و آقای اصولی رییس هیات فوتبال نیز هر روز مسایل مختلف و مربوط به تیم را پیگیری می کنند و جلسات مختلفی را هم با من و ‌هم با رحمتی برگزار کردند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی قرار است کمک هایی به تیم انجام شود تا وضعیت مالکیت تیم مشخص شود. باید از شهردار مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان محترم مجلس به ویزه آقای پژمانفر و قاضی زاده نیز قدردانی کنم که حمایت خوبی را از مجموعه تیم انجام دادند.

سرپرست مدیرعاملی شهرخودرو افزود: از هواداران محترم و علاقه مندان به فوتبال در مشهد و خراسان درخواست دارم تا با صبر و حوصله مسایل را پیگیری کنند. مطمئن باشند کسی در استان خراسان رضوی اجازه نخواهد داد تا این تیم خدای نکرده بدون حمایت کارش پیش برود. در همین چند روز اخیر نیز بسیاری از مشکلات تیم، با توجهی که مدیران استانی و شهری داشتند حل و فصل شده و به لطف خداوند و عنایت امام رضا (ع) اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی درباره شکایت از پرسپولیس گفت: این موضوع مربوط به گذشته است و مدیران شهرخودرو و پرسپولیس توافقاتی را بر سر انتقال یحیی گل محمدی به انجام رسانده بودند اما متاسفانه به این توافقات از سوی پرسپولیس عمل نشد. بندهایی در قرار داد وجود دارد که به آنها بی توجهی کرده و ما از طریق ارکان قضایی فدراسیون نیز این شکایت را انجام دادیم و حکم هم گرفتیم اما بازهم به این تعهدات عمل نکردند.

وطن خواه ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه شرکت شهرخودرو به وجود آمد، ما نیز تصمیم گرفتیم تا برای پس گیری مبالغی که از پرسپولیس می خواستیم به آنها مهلت بدهیم اما بازهم به این مهلت توجه نکردند. حتی زمان بیشتری را هم در نظر گرفتیم اما گویا عزمی برای پرداخت طلب ما از سوی پرسپولیس وجود نداشت و امروز نیز وکیل باشگاه شکایت ما را به afc ارجاع داد تا در آنجا در خصوص این طلب تصمییم گیری شود.

وی درباره شایعات جدایی بازیکنان تیم نیز گفت: برخی بازیکنان ما پیشنهاداتی را از تیم های مختلف داشتند و دارند اما این موضوعات را باید در حوزه فنی بررسی کنیم. همانطور که سرمربی تیم ما نیز به درستی به آن اشاره کرده، اگر باشگاهی قصد به خدمت گرفتن بازیکنی از تیم ما را دارد، حتما باید با باشگاه مکاتبه کند؛ نه اینکه در حرکتی غیر اخلاقی با بازیکن تحت قرار داد ما تماس بگیرد. 

سرپرست مدیرعاملی شهرخودرو اظهار کرد: اینکه گفته می شود ما با پرسپولیس بر سر جدایی برخی بازیکنان در قبال دریافت طلبمان مذاکره کرده ایم، اصلا صحت ندارد. این حرف بسیار خنده دار است و بازیکنی از تیم ما به پرسپولیس منتقل نخواهد شد.

وی درباره جذب نفرات جدید و تقویت تیم در نیم فصل دوم افزود: باید از مهدی رحمتی تشکر ویژه داشته باشم که با تمام توان هم در حوزه فنی و هم در بخش حل مشکلات تیم حرکت می کند. این مشخص می کند که رحمتی چقدر با این تیم و شهر همراه است. تیم ما قطعا در نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و رحمتی نیز برخی نفرات مدنظرش را به ما اعلام کرده و ما نیز در حال رایزنی هستیم تا نفراتی که او می خواهد را جذب کنیم. ما از عملکرد تیم با توجه به شرایطی که داشته است رضایت کامل داریم. هواداران ما نباید فراموش کنند که نفرات زیادی را در ابتدای فصل به دلایلی از این تیم جدا شدند و تیم امسال را نباید با تیم فصل گذشته مقایسه کنند هر چند که همین تیم با همین نفراتش عملکردشان عالی بوده است و نسبت به نیم فصل اول لیگ قبل فقط سه امتیاز کمتر کسب کردند که قطعا در نیم فصل دوم نتایج بهتری را هم کسب خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 666666 IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    حمیداوی اهل شکایت از پرسپولیس نیست تو این ۲ سال حمیداوی شکایت نکرده و تحریک این شکایت شهرخودرو علیه پرسپولیس کار رحمتی هست رحمتی کیسه کش از پرسپولیس سوزش زیادی دیده برای خوشحالی کیسه کش ها مالک شهرخودرو وادار به شکایت می کنه به پرسپولیس بازیکن نمیده
    • مافیای لنگ IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      میگم مگه اون مو مصنوعی گواردیولاست که لنگ 16 میلیارد بهش پول داده؟!
    • حقیقت تلخه IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      ای ول . گواردیولا شونزده میلیارد گرفته. یعنی گواردیولا قراردادش زیر ششصد هزار دلاره!
  • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    شانزده میلیارد فقط پول رضایت نامه ش؟؟؟؟؟؟؟ اونوقت استقلال ، پول استراماچونی رو نداشت بده توهمون ایام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی