توصیه عجیب و غریب به دو نامزد انتخابات/ کریمی و آجورلو ائتلاف کنند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان معتقد است که علی کریمی و مصطفی آجورلو باید در انتخابات فدراسیون فوتبال با هم ائتلاف کنند.

خبرورزشی - مسعود رضاییان مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان یک توصیه مدیریتی عجیب برای علی کریمی و مصطفی آجورلو در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال دارد. حرف‌های تازه رضاییان را بخوانید:

*نسبت به دوره‌های قبل چهره‌های جدیدی را در صحنه ریاست فدراسیون می‌بینیم و این مسئله جای خوشحالی دارد. این موضوع می‌تواند یک چالش مهم باشد اگر چه نمی‌دانم چه چیزی رقم می‌خورد و اصولا انتخاباتی با چنین شرایطی قابل پیش‌بینی نیست.

*اگر حرفی بزنم ممکن است اینطور برداشت شود که می‌خواهم از گروهی حمایت کنم اما واقعاً دوست دارم علی کریمی در انتخابات موفق شود و البته یک مدیر با سابقه هم کنار او باشد. به نظر من تیم کریمی - آجورلو یک تیم قدرتمند برای اداره فدراسیون است.

*در تیم کریمی - آجورلو هم روح فوتبالی وجود دارد و هم گروه مدیریتی قدرتمند. کریمی و آجورلو باید با هم ائتلاف کنند و به صورت تک نفره وارد انتخابات نشوند. خیلی خوب است که مثلاً رئیس فدراسیون یک نیروی جوان باشد و یکی مثل آجورلو به او کمک کند یا اینکه یکی مثل آجورلو رئیس فدراسیون شود و نیرویی مانند کریمی را کنارش داشته باشد.

*باید ببینیم چه چیزی به اعضای مجمع توصیه می‌شود  و از چه جاهایی برای رای دادن خط می‌گیرند. این مسئله بسیار مهمی در مجمع فدراسیون است. مسئله مهم این است که اعضای مجمع با هم یکدل نیستند و هر کدام رای و نظر خودش را دارد. به همین دلیل لابی کردن یک مسئله مهم و تاثیرگذار است. هر کسی تلفن دستش می‌گیرد و می‌خواهد کاندیدای مورد نظرش رئیس فدراسیون شود.

*کفاشیان خیلی دنبال منافع فردی نیست. ما ایرانی‌ها به نوعی رفیق‌باز هستیم و وقتی منتی سر ما باشد باید آن را جبران کنیم. شاید کفاشیان هم می‌خواهد چیزی از گذشته را جبران کند. او می‌خواهد با ارتباطات برای هاشمی رای جمع کند. کفاشیان آدم خوش مرامی است و بعید نیست که به خاطر همین مسئله به کمک هاشمی آمده باشد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

رئیس آینده فوتبال ایران را این افراد انتخاب می‌کنند/ علی کریمی چقدر شانس دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی