نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
۰ |
۵
کاش «بزرگان» همیشه کنار هم باشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز حال همه فوتبال‌دوستان ایران خوب بود چون به اندازه یک کهکشان زیبا، ستاره‌های پرنور در چمن آزادی دیدند. کاش همیشه همین‌طور کنار هم باشید و بدانید ایران و ایرانی به شما افتخار می‌کند.

خبرورزشی - اگرچه همه بزرگان فوتبال ایران در بازی یادبود مهرداد میناوند عزیز و علی انصاریان نازنین حضور نداشتند اما بیشترشان بودند و حال‌مان را خوب کردند. بزرگانی که حرفشان در جامعه برش دارد و همه برای آنها احترام قائلند. این احترام نه از سر ترس است و نه نیاز. مردم ستاره‌های‌شان را دوست دارند. ستاره‌هایی که برخلاف برخی‌ ستاره‌های شبکه‌ اجتماعی، کاغذی نیستند. اجتماعی و مردمی هستند و نفس‌شان به نفس مردم گره خورده است.

این جماعت و این بزرگان، قدرت دارند چون تمام اعتبارشان را از مردم می‌گیرند. کاش آنها این قدرت عظیم را دریابند و به واسطه این قدرت، کاری برای فوتبال زمین‌خورده ما بکنند. کاش بزرگان فوتبال ما که دیروز کنار هم بودند، همیشه کنار هم باشند. کاش هیچ وقت رودرروی هم قرار نگیرند و به غریبه‌ها اجازه بازی و میدانداری ندهند. کاش بزرگان ما همواره انرژی‌شان را کنار هم می‌گذاشتند و یک قدرت برتر به وجود می‌آوردند. دیروز حال همه فوتبال‌دوستان ایران خوب بود چون به اندازه یک کهکشان زیبا، ستاره‌های پرنور در چمن آزادی دیدند. کاش همیشه همین‌طور کنار هم باشید و بدانید ایران و ایرانی به شما افتخار می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی