۷
ادعای تازه مدیربرنامه‌های طارمی/ سیل پیشنهاد از سری آ
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیربرنامه مهدی طارمی در آستانه دیدار پورتو با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد این مهاجم از تیم‌های ایتالیایی پیشنهاد دارد.

خبرورزشی - تیم پورتو پرتغال از ساعت ۲۳:۳۰ امروز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس ایتالیا است. پیش بینی‌ها حاکی از این است که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته باشد. طارمی در این فصل با تیم پورتو ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

در آستانه این دیدار حساس و مهم، علیرضا نیکومنش مدیر برنامه طارمی اعلام کرد چند تیم از سری آ ایتالیا نسبت به جذب طارمی ابراز علاقه کرده‌اند. این در حالی است که طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد. نیکومنش در این خصوص به روزنامه «کالچو مرکاتو» ایتالیا گفت: ما چند تماس از سری آ ایتالیا دریافت کردیم. گرچه مستقیماً از طرف باشگاه‌ها نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طارمی دوست دارد در لیگ ایتالیا بازی کند تاکید کرد: لیگ ایتالیا بسیار جذاب است و شامل تیم‌های مهم با تاریخ بزرگ است.

ادعای تازه مدیر برنامه های طارمی/ سیل پیشنهاد از سری آ

این روزنامه ایتالیایی درباره مهاجم ایرانی پورتو نوشت؛ «طارمی تابستان گذشته و بعد از یک فصل فوق العاده با پیراهن تیم ریوآوه، ۱۸ گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین گلزن لیگ پرتغال، به تیم پورتو پیوست. او برای سومین بار این عنوان را کسب کرد و دو عنوان قبلی را در ایران با پرسپولیس به دست آورد.»

مدیر برنامه طارمی گفت: برای پیشرفت طارمی می‌خواهم از کارلوس کارواخال مربی او در تیم ریوآوه، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران و سرجیو کونسیسائو مربی کاریزما که اعتماد کامل به این بازیکن داشتند، تشکر کنم.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

هشدار جالب سایت ایتالیایی به یاران رونالدو درباره طارمی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیخ راسل IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    یکی از اون پیشنهادا آتالانتاست
  • یاغی سیاه IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    خدا وکیلی پرسپولیس همه رو ستاره میکنه تحویل میده اونوقت چی گیرش اومده جز بدهی.یه قرارداد بلندمدت نمیتونن ببندن همش دل و جون ما باید بلرزه یه عده دیگه عشق و حالشو کنن
    • .،. IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      داداش دم پرسپولیستون گرم ولی میشه زیر خبر مربوط به لژیونرها بحث آبی و قرمز راه نندازید
    • یاغی سیاه IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      نه
    • میرهاشمی IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      هیچکدومو پرسپولیس ستاره نکرده اینها ستاره های تیم ملی بودند که با فشار و رانت آمدند پرسپولیس.لطفا بگید کدومش از آکادمی پرسپولیس رشد کردند؟؟؟؟؟
  • .،. IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    فک کنم آتلانتا بخوادش فصل قبل خیلی دنبالش بود ولی اگه بره وی بشه♥️
  • Mehdi IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    من نمی‌خوام قرمز و آبی حرف بزنم چون خدا وکیلی طارمی خیلی دوست دارم نه توقع خیلی بالایی داره و نه حرف اضافی میزنه پس بیایم منطقی باشیم غیر از طارمی که از پرسپولیس رفت کی دیگه از پرسپولیس رفته خیلی خوب شده اگر از امیری حرف بزنیم که دست و پا دراز تر برگشت اگر بخوایم علیپور بگیم که اونم....اگر بخوایم العربی بگیم که اونم....حالا بیرانوند پنجاه پنجاه هست اگر هم بخوایم از شجاع بگیم که اونم خیلی زوده حرف بزنیم پس نگین که پرسپولیس همه ره ستاره می‌کنه دوست عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی