نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
۶ |
۰
پایان مصدومیت وریا غفوری پس از صحبت با فکری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال زیر بارش باران و در غیاب سه بازیکن این تیم برگزار شد.

خبرورزشی - تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ در مجموعه ورزشی اکباتان در شرایطی برگزار شد که پیش از آغاز برنامه‌های تاکتیکی، ووریا غفوری با حضور در محل تمرین جلسه‌ای را سرمربی تیمش برگزار کرد. در این نشست، فکری خواسته‌های خود را به غفوری منتقل کرد و از وی خواست با جدیت بیشتر در تمرینات و بازی‌های استقلال حضور داشته باشد. غفوری نیز که روز گذشته به دلیل مصدومیت، تمرین را ترک کرده بود، امروز بدون مشکل پا به پای بازیکنان در تمرین گروهی حضور داشت. 

*سیاوش یزدنی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت. دلیل غیبت وی سرماخوردگی عنوان شده است.

* رشید مظاهری همچنان به دلیل مشکل از ناحیه کمر در تمرینات آبی‌پوشان حضور ندارد. البته ظاهرا این بازیکن امروز به کادرفنی استقلال اعلام کرده دچار سرماخوردگی شده است و برای اطمینان تست کرونا داده و مهدی قائدی نیز باز هم خود را به کادرفنی معرفی نکرد. قائدی بعد از بازی با سپاهان در تمرینات تیمش شرکت نکرده و با وجود اینکه گفته می‌شود سرما خورده است، اما ظاهراً مدت بیماری وی کمی طول کشیده است. قائدی روز گذشته تست کرونا را پست سر گذاشت که البته جواب آن منفی بوده است.

* برخلاف شایعات، محمد دانشگر در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. 

* داریوش شجاعیان که دیدار گذشته استقلال را از دست داده بود امروز بدون مشکل در برنامه گروهی آبی‌پوشان حضور داشت.

* در ابتدای تمرین، بازیکنان به گرم کردن پرداخته و سپس زیرنظر کادرفنی کار تاکتیکی انجام دادند. در ادامه فوتبال درون‌تیمی برگزار شد که این مسابقه دست‌گرمی ۷۰ دقیقه طول کشید. 

* شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که به تازگی دوران آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشته امروز در برنامه گروهی این تیم حضور داشت. 

تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه ۵ اسفند در رفسنجان به مصاف مس خواهد رفت.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

جلسه فکری با غفوری در تمرین امروز استقلال/ فکری به وریا چه گفت؟

قلعه‌نویی بعد از بازی با پرسپولیس سرمربی استقلال می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    تیتر قشنگی بود :) بگین قائدی هم بیاد شاید سرماخوردگیش خوب شد
    • حمید علوی CA ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      هوادارایی که واقعن هوادار تیمشون هستن نه خاطرخواه فلانی و بهمانی، پست تیم و‌ کادرفنی وایسن و حمایت کنن. خداوکیلی به هر کی در هر جای دنیا بگی ما از مربیمون انتظار داریم سال اول تیم رو قهرمان کنه، و بدون باخت بتازونه بهت میخندن. منچستر با اون همه قهرمانی سالهاست هیچی نمیشه اما هواداراش تیموری تشویق میکنه و برای سولشایر کف میزنه. لیورپول ۴ دهه رنگ قهرمانی ندید اما هواداراش چهل سال تیم رو تشویق کردن. خدامیدونه این چند روزه جهان سومی ترین و چیپ ترین حرکات رو از یه سری دیدیم. طرف پاشده اسم اردشیر رو نوشته رو‌ مقوا رفته جلو‌در وزارت تظاهرات!! سه چهارتا بچه که قطعن تا حالا یه بارم نرفتن تمرین تیمشون رو از نزدیک تماسا کنن اینجا با n تا اسم مختلف میومدن شاه فرهاد شاه فرهاد میکردن! شاه کجاست این فرهاد اماراتی؟! حداقل بگین شیخ فرهاد دلمون نسوزه. خجالت بکشین و اسم هوادارتیم رو از رو خودتون بردارین.
  • 6 IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    کیسه است دیگر....
  • محمود IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    چیز عجیبی نیست.درد که درد که پول باشه.درمانشم پوله.ولی ببین چقدر ضایع بوده که کیسه ورزشیم سوژتون کرده
  • محمود همیشه معترض IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    تازه شروع شده بچرخ تا بچرخیم اخر برنامه تماشاییه
  • Retired IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    من نميدونم تجمع هواداران كيسه جلو وزارت چه تاثيرى رو نتايج تيمشون داره ، بيشترين مهره هاى مملكت رو در خدمت دارين در حد دو تيم كامل و با قرارداد هاى نجومى كه همه ميدونند ولى باز هم قهرمان نميشيد ، اين برميگرده به غيرت و تلاش بازيكنان كه بعضى تو زمين راه ميرند . يه نيم نگاه به بازيهاى پرسپوليس و كاملا مشهوده كه بازيكنان اين تيم با غيرت و تعصب مثال زدنى بازى ميكنند و نتيجه ميگيرند اونهم با قهرمانى پى در پى ، حالا هى بگيد وزير و وكيل و سازمان ليگ اخرش هم پرسپوليس ليگ بيستم را هم ميبره به اميد پروردگار . ❤️❤️❤️❤️ ❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی