تکواندوکاران بلغاری از پس دانشگاه آزاد بر نیامدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دوستانه تیم ملی تکواندو بلغارستان و تیم دانشگاه آزاد با برتری تیم ایرانی به پایان رسید.

خبرورزشیبیست و ششمین دوره رقابت های لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور در حالی از صبح امروز به میزبانی خانه تکواندو پیگیری میشود که تیم ملی تکواندو بلغارستان با هدایت فرزاد ذوالقدری سرمربی ایرانی خود وارد تهران شده و یک اردوی مشترک با تیم ملی تکواندو کشورمان نیز برگزار کرده است.

امروز در چارچوب این مسابقات تیم ملی بلغارستان و دانشگاه آزاد در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند.

در یک دیدار دوستانه به دیدار تیم دانشگاه آزاد رفت. این رقابت ها با قضاوت داوران رسمی فدراسیون برگزار شد که در پایان شاگردان سید نعمت خلیفه در ترکیب تیم دانشگاه صاحب برتری ۷ بر یک شدند.

فرزاد ذوالقدر سرمربی ایرانی تیم ملی بلغارستان که قرار است در رقابتهای انتخابی المپیک برای کسب سهمیه تلاش کند، در وزن ۸۷- کیلوگرم به میدان رفت و در راند طلایی نتیجه را بعد از تساوی ۱۱ - ۱۱ به ابوالفضل غفاری از دانشگاه آزاد واگذار کرد.

محمدرضا لاتی، سهیل ابوالقاسم پور، عرشیا باقری، دانیال بزرگی و سیاوش بیات دیگر نفرات پیروز دانشگاه آزاد در این دیدار دوستانه بودند.

در ترکیب بلغارستان هم دنیل لادژف، السکاندر جرجیف، میتکوجرجیف، ولادمیر دلاکیف، تئودور ازتراکف و کریستین زلاتف به میدان رفتند که «ولادمیر دلاکیف» تنها پیروزی این تیم را بدست آورد.

حسن ذوالقدر مدیرفنی بلغارستان و فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی کشورمان نظاره گر این دیدار بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی