نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
۱۵ |
۵
گل‌محمدی: خیلی خوب دفاع کردیم و از ضدحملات استفاده کردیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: نیمه اول پایاپای بود و بازی خیلی نزدیکی را شاهد بودیم.

خبرورزشی - یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۵ بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. نیمه اول پایاپای بود و بازی خیلی نزدیکی را شاهد بودیم. ما در نیمه دوم خوب دفاع کردیم و از همه موقعیت‌ها خوب استفاده کردیم و به پنج گل رسیدیم. واقعاً جای تبریک به بچه‌ها دارد که خیلی خوب بعد از اینکه حریف فشار آورد،‌ دفاع کردند و خوب ضدحمله زدند. از بازی و نتیجه خوشحال هستیم. از میزبانی گل‌گهر هم تشکر می‌کنم. ضمن اینکه باید به مسئولان شهر سیرجان بابت این استادیوم زیبا تشکر کنم و تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: برای خودم هم این نتیجه (برتری ۵ بر صفر) غیرقابل تصور است، ولی وقتی توپ وارد دروازه شود این نتیجه هم رقم می‌خورد. ما در خیلی از بازی‌ها موقعیت زیاد داشتیم، ولی استفاده نکردیم، از جمله بازی با مس رفسنجان، ولی امروز توپ‌ها وارد دروازه شد و موفق شدیم این نتیجه را به ثبت برسانیم.

گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: به همه مسئولان بابت این  ورزشگاه زیبا تبریک می‌گویم. از استقبال همه پرسپولیسی‌های سیرجانی هم ممنون هستیم. آنها خیلی به ما انرژی دادند. فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. حریف موقعیت‌هایی برای زدن گل در نیمه اول داشت، ولی ما توانستیم به گل برسیم و بازی درگیرانه و فیزیکی و سختی بود. در نیمه دوم بچه‌ها خیلی خوب دفاع کردند و از ضدحملات استفاده کردند. خوشبختانه از تمام موقعیت‌ها هم استفاده کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. به هواداران قهرمانی نیم‌فصل را تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. گل‌گهر هم تیم خوب و منسجمی است و در ضربات ایستگاهی هم خیلی خطرناک است. ما خیلی خوشحالیم از این نتیجه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یحیی امپراتور
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      واقعا امروز توپ هامون گل شد زمین خوب و باز.،بازی کردن تیم گل گهر کار رو ساده کرد یحیی نشون داد نیمه مربیان خوب میبره
    • مولر از برلین ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      با انکه پرسپولیس تنها تیمی هست که معدل قهرمانی را تا حالا حفظ کرده. ولی تیم چند تا ایراد اساسی دارد که نمی شود در اینجا مطرح کرد. اقای کادر فنی اون دو سه ایراد را بر طرف کنید. تیم به در دو پست به بازیکن نیاز دارد!!
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      تا آخرش پشت یحیی خواهیم بود . یحیی تا اخر ما حامی تو هستیم
  • باحقارت لُنگی ام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یحیی مو مصنوعی دیگه بهونه نداری که؟؟؟!! بدستور تو بابا مسعود داره باز استقلال رو بهم میریزه..راه رو هموار میکنه برای تیم پیروزی...!! باز گریه زاری نکنی؟؟؟ واقعا خنده داره یه تیم مثل استقلال که از هر نظر اصالت و تمدن و افتخار از تیم پیروزی بالاتر باشه ولی زمین تمرین نداشته باشی...!! با اتوبوس بری به شهرستان.. سه فصله استقلالی ها نمی تونن یه مدیر عوض کنن ولی یحیی مومصنوعی سه سوته رسول پناهی که پته یحیی رو ریخته بود رو آب برکنارش کرد...!!.یحیی جون تقویم لیگ چطور خوبه؟؟ یحیی جون بنظرت موج چهارم کرونا چی بازی برگزار کنیم؟؟..یحیی جون چند تا ستاره دیگه میخای بابا مسعود برات بگیره؟؟؟
    • Retired IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      دوست عزيز استقلالى ، ايكاش بدون توهين و مسخره كردن أشخاص به خاطر هر نقص ظاهرى اونها كامنت ميگذاشتى . اين حركت شما اصلا جالب نيست و منصفانه هم نيست ، موفق باشيد .
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    آره دیدیم سلطانی فر خیلی خوب دفاع میکرد
    • امیرحسین IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      ‏ولی وزیر قبلا نهایتا یه گل میزدا ! این تعداد گل کار خود رییس جمهوره:)))
    • بهبودی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      گودرز حالا چرا داری گریه می کنی. با این روحیه ی بالایی که تو داری خودزنی هات رو نمی بینی. یه دفه تو عمرتم که شده تصمیم درست بگیر. پرسپولیسی شو خیال خودت رو راحت کن. مرگ یه بار شیونم یک بار. فقط اگه روزی خواستی پرسپولیسی بشی خواهشا نوع روحیه ت رو تغییر بده.
  • عامیرزا IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    عجب بازی بود همه حامیان پرسپولیس توش گل زدن، هم وزیر پرسپولیسی، هم هدایتی هم تخت زوانچی هم امیرقطر هم اینفانتینیوی پرسپولیسی.فقط یه گل هم حاج فتولاح میزد ششتایی میشدن میرف پی کارش.فقط تلخک عابیا فیروزخان کریمی هنوز شک داره اون گل بخودیه توپ به پا خورده یا پا به توپ یا دکل به توپ!! بنده خدا براش مهمه قوانین رو واسه تجمع فردای عابیا بهتر توضیح بده.پیشنهاد میدیم این گل رو بنام فری مجتریدی یا عارش برهانی یا حنیف عمران زاده بزنین. ثواب داره تیم ملی نبردنشون گناه دارن.الخ
  • محمود IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    چی بگم آخه که تکراری نباشه.آفرین.صد آفرین.ماشا الله.دمت گرم.عزیزمی.خسته نباشی.آقایی.امپراطوری.کاربلدی.چی بهت بگم واقعا؟درد و بلات بخوره رو سر کیسه کشا
  • عبداله شولیپور IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یه سال سلطانیفر پنج.سال.هم.....واقعا دگ بسه تا...شود هرانکه نتواند دید
    • لونگ بر باد رفته IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      این فساد یه جا دامنتون رو بدجوری میگیره
  • مهرداد تاجی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یحیی چرا دیگه گریه نمی کنی ..؟؟ یادته میگفتی نمیخان بذارن ما قهرمان بشیم..نمیخان ما جام بگیریم....!!خخخ
  • mohsen IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    این تیم عالی هست و با جذب یک مهاجم خوب و یک مدافع وسط برای آسیا و قهرمانی در لیگ تقویت می شویم با کمترین تغییرات و حفظ ثبات تیم باعث حفظ هماهنگی در بین تیم می شویم و ثبات در تیم در این سالها خیلی به تیم کمک کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی