نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جنجال دوباره وزیر ارتباطات/ معذرت نمی‌خواهم؛ بگذارید فحش بدهند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وزیر ارتباطات گفت: بابت استوری شب گذشته چرا باید عذرخواهی کنم، مگر توهین کردم یا مگر تاریخ را من رقم زدم؟

خبرورزشی - محمد جواد آذری جهرمی در خصوص استوری که شب گذشته منتشر کرد و باعث ناراحتی هواداران و پیشکسوتان استقلال شد، توضیحات زیر را ارائه داد. از دیدگاه وزیر ارتباطات، اتفاقی رخ نداده که او بابت آن از کسی عذرخواهی کند:

*بروید تفکراتتان را عوض کنید. کری خواندن من ربطی به فوتبال ندارد. وزیر که صبح تا شب در لباس وزیر نیست. من وزیر هستم و البته یک شهروند. من هم می‌توانم در حوزه ورزش هم اظهار نظر کنم. این تفکر پیرمردانه را کنار بگذارید. همه اعم از گزارشگران و کارشناسان... نظر دارند. کجای دنیا اینگونه است؟ من نظر ورزشی‌ام را در کمال احترام گفتم، مردم کری می‌خوانند اما نمی‌دانم چرا ناراحت هستید؟

*مگر چه اتفاقی رخ داده است؟ یک تیم قهرمان شده است، ما هم حرف زدیم. فحشش را به من می‌خواهند بدهند، چرا شما ناراحت هستید؟ من حرفم را مودبانه و محترمانه زدم. اینکه فحش می‌دهند تقصیر من نیست.

*اصل اساس ورزش دو قطبی است. فوتبال را برای کری خواندن گذاشته اند.جریانات سیاسی باعث می شوند که دو تیم وحدت داشته باشند. همواره این دو تیم رقیب هم هستند، من هم یک شهروند هستم. حرف من تاثیر گذار است ولی دیگری هم حرف زده و جواب داده، ایرادش چیست؟ شما در شبکه رادیویی کری نمی‌خوانید؟ شما در آنتن زنده هر کری علیه من خواندند پخش کنید ولی من ایراد نمی‌گیرم.اگر ورزش را به جوان‌ها بدهند همه چیز خوب می‌شود و اینگونه نمی‌شود که استقلال در عرصه مدیریتی هشتش گروی نهش نباشد.

جنجال دوباره وزیر ارتباطات/ معذرت نمی خواهم، بگذارید فحش بدهند!

*اگر ۵۰ درصد مردم پرسپولیسی هستند و ۵۰ درصد استقلالی باید کری خوانده شود. چرا شما فکر می‌کنید من باید حرفی بزنم که همه قبول کنند؟ در دولت آدمهای بزرگ‌تر از وزیر هم استقلالی هستند، چه ایرادی دارد؟ اصلا استقلال و پرسپولیس بیایند منابع درآمدی خود را شفاف کنند آن وقت ببینید که هزینه کرد و منابع در آمدی آنها کجا بوده است. چه آقای سلطانی‌فر و چه افراد دیگر ریالی به تیم دیگر بیشتر کمک نکرده‌اند. اصلا استقلالی‌ها یک نفر را بیاورند که به من حمله همه جانبه کند.ایرادی دارد؟ خواهشا فوتبال را سیاسی نکنید. فوتبال فضای کری خوانی ایراد ندارد. در خانه من یک پسرم استقلالی است و یک پسرم پرسپولیسی. در خانه با فرزندان خودم هم کری می‌خوانم. اجازه بدهید فضا باز باشد. از شب گذشته یک عده در حال تخلیه انرژی هستند و به من توهین می‌کنند، من حرفی زدم؟

*چرا باید عذرخواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟ مگر تاریخ را من رقم زدم؟ مگر  آقای خلیل زاده ننوشت آرزوی شما خاطرات ما است؟ او دیشب هم به من زنگ زد و گفت می‌خواهم مطلبی را منتشر کنم و من هم گفتم ایرادی ندارد. آنها هم حق دارند. آقای فنونی زاده هم مطلبی نوشت،  ما حتی با این فرد چند جلسه فوتبال بازی کردیم  و با هم دوست هستیم. فضای ورزش جوانمردانه است و هر کُری مودبانه‌ ای ایرادی ندارد. من گفتم هر استقلالی علیه من کری خواند شما پخش کنید، من اصلا ناراحت نمی‌شوم. من هم یک جوان هستم و بی ادبی نکردم، جمله دوم من طوری بود که یک عده گفتند آقای وزیر شما درست گفتید دو ستاره استقلال دست نیافتنی است. 

در این زمینه بیشتر بخوانید:

پاشازاده وزیر ارتباطات را تهدید کرد/ جگر داری در استادیوم کُری بخوان!/ مسئولی که بچه است نباید اینگونه کُری بخواند

عکس| طعنه سنگین وزیر ارتباطات به استقلال!

حمله هواداران استقلال به اعضای هیئت مدیره/ خودمان جواب آذری جهرمی را می‌دهیم!

واکنش رئیس هیئت مدیره استقلال به کری‌خوانی وزیر ارتباطات/ جناب وزیر؛ رویای شما خاطرات ماست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آفرین آقای جهرمی . آذری جهرمی یک کیسه سوز هست . آقای جهرمی از کیسه کشا عذر خواهی نکن . عالی هستی جهرمی
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      خب الان این حرفو زدی چیزی از استقلال کم شد؟ نه فقط خودتو کوچیک کردی
    • به نام فرش و پورسانت IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      خب این کامنت شعور نداشته شما رو نشون میده... با همچین کاربران و همچین وزیری پیشرفت نمیکنیم
    • 2_5_3 IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      الان بهتون میگیم لنگ حکومتی دلیل داریم
    • #بابا مسعود IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      عزیزم مافیا اون قهرمان میشه
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      من منظورم با جهرمی بود.... با کیسه مافیا نبودم
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      من منظورم با جهرمی بود نه کیسه مافیا
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      هیچ کدام از کیسه کشا لیاقت جواب دادن ندارند. فقط یک‌چیز در جواب فرش و پورسانت. اسم خود تو شعورت را نشان می دهد وقتی بدون هیچ دلیلی تهمت می زنی به یحیی شعور خودت را نشان دادی . خبر ورزشی اگر عدالتی هست انتشار بده
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      مهندسی های لیگ برتر فصل (1399-1400)....... 1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). 4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      - در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). می بینید 11 امتیاز مهندسی شده فقط در نیم فصل اول به صورت زیرکانه ای به پرسپولیس هدیه داده شد و اگر این 11 امتیاز هدیه داده نمی شد در پایان نیم فصل اول پرسپولیس با 19 امتیاز از 15 بازی در رده دهم جدول بود. ولی ببینید با مهندسی کردن نتایج پرسپولیس رو از رتبه دهم جدول به رتبه اول جدول انتقال دادند و این تیم رو قهرمان نیم فصل کردند.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      تیم حکومتی تازه بر فرض اگه باشه اونی هست که رئیس جمهور برای تشویق تیم محبوبش میره ورزشگاه کیسه‌کش گلم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      بذارید مهندسی های نیم فصل اول رو مرور کنیم. ابتدا اعلام کردند بازی سوپرجام پرسپولیس و تراکتور باید 5 آبان برگزار بشه ولی دیدند که هم بازیکنان پرسپولیس آماده نیستند و هم از لحاظ مدیریتی این تیم مشکل داره. بعدا گفتند اشکالی نداره این بازی رو میندازیم برای نیم فصل یا 15 هفته بعد یا اینکه برگزارش نمی کنیم چون تو این شرایط اگه برگزار کنیم باخت پرسپولیس حتمیه. اگه برگزار نشه بهتر از این هست که بذاریم پرسپولیس ببازه. اما وقتی استقلال برای بازی سوپرجام درخواست کرد چند هفته بازی به تعویق بیفته سریعا 3 روز قبل از برگزاری بازی، نتیجه رو 3 بر صفر به نفع پرسپولیس زدند و یک جام کاغذی به این تیم هدیه دادند. اینکه استقلال گفته بود به تعویق بیفته به خاطر مهندسی های خودشون بود که دست نشانده های وزیر در هیئت مدیره استقلال، قرارداد تیام و جبارف و امید ابراهیمی رو از روی عمد تمدید نکردند در حالی که شفر چند ماه قبل اون این رو متذکر شده بود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      آقای محمد جواد آذری جهرمی توجه کن حالا که شما حق شهروندی خودت می دونی که کری بخونی بذار منم بگم هدفت از کری خوندن چیه چون منم حق شهروندی دارم. شما برای این این استوری رو گذاشتی که ذهن هواداران هم استقلال و هم پرسپولیس رو از روی گرونی های جامعه و 8 برابر شدن قیمت ها و کاهش شدید پول ملی و افزایش 1000 درصدی قیمت ماشین و مسکن و ناتوانی در اداره مملکت رو منحرف کنی به سمت دیگری تا با این بازی ذهنی چند ماه دیگه ذهن هواداران فوتبال رو گول بزنی. همه این استوری ها مهندسی شده و برنامه ریزی شده انجام شده. فکر نکن خبر نداریم. لطفا به خاطر حق شهروندی من این پیام منو چاپ کنید و تبعاتش هم به گردن و مسئولیت خودم.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      چرا بازیکنان کیسه بخاطر دوپینگ و کتک کاری محروم نشدند بازیکنان صبای قم بخاطر دوپینگ ۱ سال محروم شدند اما بازیکنان کیسه محروم نشدند . امیر آبادی بازیکن کیسه گفت به دلیل اینکه پارتی و حمایت بابا محمود را داشتیم محروم نشدیم . نمونه ای از کمک داوران یار سیزدهم کیسه به کاج . هفته دوم گرفتن پنالتی اشتباه برای کیسه و گرفتن آفساید اشتباه به نفع کیسه و خراب کردن موقعیت تک به تک تیم فولاد توسط داور با گرفتن آفساید اشتباه . هفته سوم بازی کردن میلیچ دوپینگی و نگرفتن ۱ پنالتی برای ماشین سازی هفته سوم . هفته پنجم نگرفتن ۱ پنالتی برای صنعت نفت و آفساید گرفتن گل سالم نفت آبادان . نمونه های دیگری از کمک های یاران سیزدهم کیسه یعنی داوران به این تیم . نگرفتن ۱ پنالتی ذوب آهن و اخراج نکردن بازیکن کاج. نگرفتن ۲ پنالتی برای آلومینیم اراک در بازی مقابل کاج . اخراج نکردن عارف غلامی در دربی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      ادامه کامنت قبلی . کاربر مافیایی فوتبال ایران یک بار اسم علی اسن کامنت را گذاشته بودی لازم نبود با اسم لنگ مافیایی فوتبال ایران دوباره همان کامنت را بگذاری . نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه . نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . کمک های داوران به کیسه تمامی ندارد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      ادامه کامنت قبلی . کاربر مافیایی فوتبال ایران یک بار اسم علی اسن کامنت را گذاشته بودی لازم نبود با اسم لنگ مافیایی فوتبال ایران دوباره همان کامنت را بگذاری . نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه . نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . کمک های داوران به کیسه تمامی ندارد
    • امیرحسین IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      خود دادگاه CAS گفت سوپر جام حق پرسپولیسیه و تایید کرد که استقلال تخلف کرده و فرار کرده ولی هنوز کودکان استقلالی قبول ندارند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      با توجه به صحبت های درست و منطقی "لنگی ها مافیای فوتبال ایران" من پرسپولیسی دیگه حرفی برای گفتن ندارم و خیلی دوست داشتم خودمون قهرمان نیم فصل بشیم نه مهندسی شده. تو این چند سال هم اکثر جام هایی که آوردیم مهندسی شده و کاغذی و جعلی بوده. خودمون هم می دونیم ولی خوب کار بابا مسعود و با هماکاری سهیل جان عزیزمونه
    • پاسخ به امیر حسین IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      ما هم با نظرت موافقیم. سازمان لیگ بازی پرسپولیس با نساجی رو 3 بر صفر به نفع نساجی می کرد چون پرسپولیسی ها گفتند به هیچ عنوان بازی نمی کنیم و بعد پرسپولیسی ها می رفتند CAS شکایت می کردند. در این صورت هرچی که اعلام می شد ما هم قبول می کردیم. بحث ما هم سر همینه که چرا یک بام و دو هوا
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      کاربر مافیایی فوتبال ایران بی‌منطق جواب کامنت من را انر میتوانی من بده نه اینکه با اسم من کامنت بگذاری دوچرخه سوار کیسه کش. واقعا هم متوهن هستی هم بی منطق
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      آقای لنگی مافیا ایران اینا براتون تسکین درد شماها خوبه چون پرسپولیس از داوری نه سود کرده نه زیان این استقلال بوده که‌پنج امتیاز از داوری سود برده که میشه ۱۹امتیاز و باید میرفت رتبه‌۱۱ ام جدول
    • {...} IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      اقای جهرمی واقعیت رو میگه ... مسئولین افتخار میکنند پرسپولیسی هستند چون پر افتخار ترین تیم ایرانه #کیسه کش نباشیم
    • کوهیار IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      این کیسه کش های هوچی گر فکر میکنن کی هستن که هرکس حرفی برخلاف میلشون بگه باید عذر خواهی کنه!!؟؟یادمه چند وقت پیش که آریا عظیمی اسم اسطرلاب ماچونی رو اشتباه تلفظ کرد علم عثمان برپا کردن وفریاد وامصیبتا سر دادن که چی شده؟اسم یک اجنبی رو بد گفتن و بزرگترین توهین ها رو به هم میهن خودشون انجام دادن الان هم فکر کردن که دوباره با کولی بازی به هدفشان میرسن،اما کور خواندن...دمت گرم آقای جهرمی،عذر خواهی نکنی ها
    • حدیث ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      تو که الان داری این حرف رو میزنی توهین میکنی یا هر چی چیزی از من یا حالا استقلال کم نمیشه فقط خودتو داری خراب میکنی هر چی میخوای بگو چیزی از ارزش های استقلال کم نمیشه فقط داره از احترامی که برات قاعل هستیم کم میشه
    • پاک و سپید IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      به جهرمی حَرَجی نیست پاچه خواری تو و امثالهم رو کجای دلمون بذاریم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • لنگ IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      ساکت بابا تو دیگه چی میگی با اون ستاره جعلی تون که فکر کردین مردم خرن باور میکنن اون ستاره جعلی نیست لنگی سوراخخخخخ
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آذری جهرمی واقعا کیسه سوز هست . جهرمیباعث سوختن کیسه کشا شده . کیسه کشا بسوزید معلوم که به پماد و یخ نیاز دارید
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      اصلاح می کنم جهرمی باعث
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      آقای وزیر اگه جرات داری واسه سپاهان و تراکتور کری بخون
    • یه تماشاگر IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      برات متاسفم... استقلالی ها و پرسپولیسی ها به هم احترام میزارن... این وسط یه عده آدم بلانسبت اح مق میخان تفرقه و توهین ایجاد کنن دیگه اونا مشکل دارن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      کاربر یه تماشاگر اسم دوم یکی از کاربران استقلالی هست که هر روز به من توهین می کند . این دوچرخه سوار از احترام حرف می زنه در صورتی که داره به‌ من توهین می کند و میگه اح مق . کیسه کش تو خودت با این کامنتت شعورت را نشان دادی
    • یه تماشاگر IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      من استقلالی ام و فقط تاحالا دو کامنت زدم و این دومیشه.. اولیش هم یه سوال از مسئولین سایت بود.. چجوری به تو توهین کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در حقیقت اصلا من کاربر سایت نیستم. فقط واقعا این طرز حرف زدنت به درد خودت میخوره
    • یه تماشاگر IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      من به شما توهینی نکردم. من مثال زدم گفتم یه عده آدم.... منظورم با شما نبود.. ولی واقعا یکم رو خودت کار کن
    • کی روش IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      آقایون ،لطفا بهم دیگه توهین نکنید،نظراتتون باهم مخالفه،دشمن که نیستید
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    دليلي نداره شما عذرخواهي كني. شما هم مثل بقيه مردم دنيا حق داري از تيمي حمايت كني و از فوتبال لذت ببري. چطور زمانيكه حسن خميني، روبروي فردوسي پور از علاقه شخصيش به اس ميگفت يا پسرش همه جوره از اس حمايت ميكرد و با حجازي عكس ميگرفت به هيچ پرسپوليسي بر نميخورد. حالا براي شما خار شده تو چشم کیسه کش جماعت؟؟؟!!! کیسه کشا مثل همیشه بسوزید
  • امیرحسین IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    عضو شورای شهر انواع توهین را به پرسپولیس کرد ولی خب پرسپولیس مثل بعضی ها هوچی گر نبودند که شروع کنند اعتراض و داد و فریاد
    • مولر از برلین DE ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      کم کم داره از این وزیر خوشم می اید. نه اینکه پرسپولیسی باشد بخاطر نگرش اش . اندیشه خوب. زاویه دید خوب عالی. لایکی وزیر جوان. شجاع هستی بروزی!!!!!!!!
  • 4 در 6 IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    دمت گرم کاملا درست گفتن ...اون عضو شواري شهر توهين کرد به پرسپوليس کيسه ها لال بودن الان که مودبانه کري خونده شد زبون باز کردن
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    هرکسی که میخاد دیده بشه از استقلال مایه میزاره... این بزرگی تیم ما رو نشون میده. قطعا قصدش این بوده که تیتر رسانه ها باشه
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آقای وزیر خداوند شفات بده
    • استقلال عشق IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      ايشالا /:
  • Blue Love IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    خب یعنی خودت فحش خوردن رو دوست داری؟؟ حالا اگه به پیروزی توهین میشد تموم لنگی ها عصبانی میشدن بعد الان ژست روشن فکرانه گرفتن!!!!
  • به نام فرش و پورسانت IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    خب این کامنت شعور نداشته شما رو نشون میده. وقتی همچین وزیر و همچین کودکانی داریم به جایی نمیرسیم
    • به نام فرش و پورسانت IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      منظورم با کسی بود که کامنت اول رو گذاشته
    • امیرحسین IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      تو هم با اسمت شعورت نشان دادی)
  • مسعود IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آقای وزیر جوان کری خوانی خوب است ولی نه برای شما!!!! کسب درآمد حلال خوب است ولی اگر به شما بگویند یک کیسه پیاز و سیب زمینی بردارید و در میدان انقلاب بفروشید می پذیرید. مرد مومن شما در لباس یک وزیر کری می خوانید نه یک شهروند!!! آنهم وزیری که بیشترین درآمد تیم لنگ از سوی شرکت های زیر مجموعه وزارت جنابعالی تامین می شود. شما بهتر است تمام هم و غم تان صرف بهبود زیرساخت های مورد نیاز شبکه های اجتماعی و اینترنت رو به اضحملال کشور کنید تا به جای فحش دعای مردم بدرقه راهت باشد.
    • محمد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      جالبه مربی و بازیکنان تیم های حریف را محروم میکنند تا پرسپولیس نتیجه بگیره بعد کری هم میخونن
  • مجهول الهویه US ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    البته باید خدمت جناب وزیر عرض کنم که پرسپولیس باز هم بازی شش تایی دارد و یکی الشباب امارات است و دیگری ملوان و پیکان و البته بازی هشت تایی هم دارد که راه آهن است و با هم هسنت که یادم نیست و اینها مهم نیست، برای هواداران خوشحال کننده است ولی واقعا اینقدرها هم حیثیتی نیست. من طرفدار رئال مادید هستم ولی وقتی بارسلون هشت تا خورد از بایرن، این نشانه کوچک بودن بارسلونا نیست، بارسلون همواره تیم بزرگی است و همین بزرگی از او یک رقیب ساخته است. پرسپولیس با نتایج پرگل شکست هم خورده است و اینها همه خاطره هستند و درس. من از کار ایشان خوشم نیومد ولی سخت نگیرید حرفی زده خب جوابش را هم شنیده است.
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      یکم حرفتون برام گُنگ بود....
    • مجهول الهویه IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      اولا چون گفته بودند که رکود استقلال شکستنی نیست خواستم بگم بازهم شش تایی داریم و هشتت تایی هم داریم پس تیمهایی بودند که به قول وزیر این رکورد را شکستند/ دوما خواستم بگم این موضوعی نیست که به جان همدیگر بیفتیم. اینقدرها هم مهم نیست که هی یادآوری کنیم چه بازیها را چه افتخارات را. و اگر یادآوری کردیم از دست هم ناراحت نشویم. کار هیئت مدیره استقلال برای من عجیب تر از کار وزیر بود، خیلی سخت نگیرید.
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      آها الان گرفتم
    • لنگی های سوراخ IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      فک کنم شما خواب زیاد میبینی
  • #بابا مسعود IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    سال دیگه بیا کوری بخون البته برای تیم 14 و 15 بنویس خدا شکر سقوط نرکدیم بابا مسعود میره
    • 4444444 IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      اینو خوب اومدی
    • کامل پرسپولیسی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      سال سال این چند سال هر سال میگیم دریغ از پارسال ( سال دیگه که نه اصلا سالهای دیگه هم شما رو خواهیم دید ) ان شاءالله
    • امیرحسین IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      بابا مسعود بره استقلال به جایگاه همیشگیش(دسته سه)سقوط می کنه
    • ناشناس IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      کامل جون،ازسن وسالت خجالت بکش،پیرمرد
  • MGH IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    استراتژی خیلی خوبی انتخاب کردی آقای وزیر جوان! توی این آب گل آلود تو هم واسه ماهی های خودت تور پهن کردی!!! این بابا خیلی نا محسوس فعالیت های انتخاباتی خودشو شروع کرده و برای طرفدار جمع کردن کجا بهتر از پرسپولیس استقلال!! شک نکنید اگر الان اوضاع استقلال خوب بود ایشون الان در قامت یک استقلالی متعصب خودشو نشون میداد. نه پرسپولیسا از پستاش ذوق کنند و نه استقلالیا بهشون بر بخوره. این بابا سیاستمداره و حرفاش فقط در راستای تفکرات سیاسیشه. البته خیلی دوست داره اینطوری بشه ولی مردم بیشتر از اون چیزی میفهمند که این آقا و اطرافیانش فکر می کنند. به هدفش که برسه دیگه هیچی براش مهم نیست.
  • قانون منع بکار گیری استراماچونی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    بله کری خواندن هیچ اشکالی ندارد در صورتی که عدالت بین دو تیم بر قرار باشد نه اینکه تا استقلال وضعیتش خوب میشه یا سرمربی فراری میدن یا تمام روزنامه ها تیترشون سرشار از فشار به استقلال میشه در غیر اینصورت نمک ب زخمیه که خود وزیر درست کرده ... و از شما پرسپولیسی ها که فکر میکنن استقلالی‌ها بهونه میارن و....خودتون فکر کنید چجوری میشه تو یه دوره بسیار کوتاه چهار ساله تمام جام های نداشتتون رو بگیرید و استقلال دقیقا در همین دوره هر موقع رسید صدر جدول یجوری کوبوندنش
  • شمسعلی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    خب در قالب شهروند مثل هرکسی دیگه نظر و کری مخصوص خودشو خونده.شما چرا ناراحت شدید؟؟انگار طرف نباید کری بخونه.خوبه با ادب کری خونده و ناسزا نگفته.یکم میزان جنبه خودتون رو بالا ببرید
  • نادي الكيسه السعودي IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    خودشون با خودشون دعوا دارن به اين وزير گير ميدن!! وقتي با كمك داور ميبرند كه وزير و وكيل در كار نيست!!
  • میلاد سرخ US ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    درود بر شما آقای جهرمی شجاعت و صداقت شما قابل تحسین است
  • استقلال قهرمان IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    کری خوندن و تحریک کردن هواداران یه تیم برای یه وزیر کشور واقعا زشته و فقط شخصیت خودتون رو زیر سوال بردید
  • فقط فرهاد IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    این نه تنها بهترین وزیر دولت هستش واقعا هم راست میگه باید تفکر عوض بشه و گرنه تمام دنیا بالاتر از وزیرش طرفداریشون رو نشون میدن
  • محمود IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    خوب به این جمله توجه کنید:در دولت آدمهای بزرگتر از وزیر هم استقلالی هستن.بزرگتر از وزیر رئیس جمهوره.همونی که بعد صعود پرسپولیس به فینال علنا از شادی مردم گلایه کرد.به همین خاطرم بود که رسول پناهو انداختن به جون پرسپولیس تا فینالو از دست بده.دیگه آدم چی میتونه بگه جز تاسف برای کیسه کشا
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      چی میگی؟ من بودم به خاطر طارمی با اردوغان حرف زدم؟
    • امیرحسین IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      اون شایعه کودکان استقلالی بود و پرسپولیس آخر سر محروم شد اکثر سایت ها گفتند که رییس جمهور استقلالی هست
    • لنگ حکومتی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      آل کثیر لنگ رو به فنا داد کس دیگه ای مقصر نیست
  • عامیرزا IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    من شخصن هیچ ارادتی به این دولت و وزارش مخصوصن وزیر پرسپولیسی!! که اینقدر که به پرسپولیس ضربه زده وبه عستقلال کمک کرده زنوزی و انصاری به عستقلال نکردن! ندارم که اگه صبر ونجابت وغیرت پرسپولیس نبود با اینکارهایی که عرب ورسول پناه کردن کل تیم تاحالا پاشیده بود وبین همه بازیکنان و مسئولین اختلاف ودرگیری بود و الان ما بجای عستقلالیا وسط جدول در حال گریه بودیم! ولی نکته ضخیم مطلب اینه که حامیان حکومتی عستقلالیا در خفا و پشت و زیرپرده از تیم سوگلی شون با ژست عوامفریبانه بیطرفی، حمایت میکنن و برعکس مثه وزیر پرسپولیسی پاس رونالدینیویی میدن! والقا میکنن از ما حمایت میشه ولی اگه یه وزیر جوان(فارغ از کیفیت مدیریت در تخصص خودش که اون بحثش جداست)از تیم مورد علاقه اش با صراحت وصداقت مکتب پرسپولیسی! دفاع کنه وکری بخونه زشت و قبیحه ولی انصاری و زنوزی هر کمک پنهانی وهر توهینی با اسم مقدس پرسپولیس کنن وحاج فتولاح تو نشریه اش هر تمسخر ولودگی با ما کنه عین ثوابه! اینجاست که باز فرق دو مکتب رو بوضوح میبینین. وتو چه میدانی که عستقلالی بودن چیست! هوادار ارتش سرخ باشید تا رستگارشوید. د کوچک د بزرگ.الخ
    • لونگ دوپینگی۷ IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      عامیرز عبدالله هروقت یه دونه از اون جامهای امجدیه رو فتح کردین بدون کمک سیاسیون بیا اینجا قلم فرسایی و در افشانی کن ولی گاهشمار رفتن پاپاهاتون شروع شده و بازگشت به دوران بدون دوپینگ هم نزدیک و نزدیکتر
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    نباید کری میخوند. چون هر تیمی برای رقیبش کری میخونه کیسه در حد رقیب نیست
    • استقلال کبیر IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      هر وقت لنگ تونست یه بار قهرمان آسیا بشه که البته هیچوقت نمیتونه بشه شما لنگیا بیاین برای ما کری بخونین هیچ رقمه به ما نمیخورین
  • علی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    کجای دنیا یه وزیر میاد اینجوری کری میخونه؟! تو که نباید سطح خودت رو تا حد یه هوادار کودک پائین بیاری قربون اون تیک دهن قشنگت برم من
  • استقلالی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    .این استقلال حقا که کری هم لازم ندارد خودش دارد ویران که شده .ویرانتر می شود
  • 57سال عقده و حسرت IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آقا شما با این کریهای بچه گانت داری مردم رو باهم درگیر میکنی تو که یه آدم عادی نیستی مثلا وزیر این مملکتی هرچند که شما لنگیها همتون فهمتون در همین حد بیشتر نیست ولی اگه به کریه و خیلی ادعاتون میشه یه قهرمانی آسیا بیارین 57 ساله میرین و برمیگردین بخدا ایرسوتر نوشهر اندازه شما رفته بود آسیا تاحالا یه قهرمانی داشت حداقل.. از کل تیمهای ایرانی بیشتر رفتین آسیا خجالتم خوبه
  • فری عشقی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    احسنت حرف حساب!!! آقایان داداشی های کیسه بابت شیش تایی شدن کیسه هم باید جهرمی بیاد ازتون عذر خواهی کنه. آقای جهرمی اشکال نداره با این تاریخ سازی که بچه های پرسپولیس در این دهه کردن و از اون ور این افتضاحی که تیم کیسه(الستقلال ) با هم راهی یه مدیران،پیشکسوتان،مربیان،و بازیکنای بی غیرت و عشقه پول رقم زدن این سه چهار ملیون هوادار تیم کیسه هر شب هر روز به دنبال یه بهانه برای تخلیه خودشون ان زیاد اهمیت نده. تاریخ و واقعیت رو نمیشه پاک کرد عزیزای کیسه.
  • داری جون IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    این وزیر را به خاطر این که مثل فسیل شده ها فکر نمی کنه دوست دارم. اگر طرفداری یک وزیر را به اسم حکومتی بودنشان می گذارید که وای بر شما. آقای روحانی هم طرفدار استقلال است چه ربطی داره. جمع کنید این جل و پلاس مسخره ی تعصب بی منطق تون را
  • امیر IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آقای جهرمی من یک پرسپولیسی ام اولا شما اگر وظایف وزارتت رو هم مثل هواداریت انجام می دادی خیلی خوب بود ن اینکه فقط دنبال... دوما استقلالیای عزیز اگه یه کم تقصیرات ضعف تیمتون را به عهده می گرفتید و اینقدر ننه من غریبم در نیاورده بودین اینجا نبودین ... مهندسی در نتایج که همه جا میگن بیشتر به نفع کدوم تیم هست... بازیکن گرفتن هم که نگم بهتره ... اومدید نادری را بدبخت کردین با پولهای... وسوسش کردین و این ندیدبدید هم که اومد استقلال و سوخت البته که موهاش خییییلی قشنگ شده.... گفتید مدیرعاملو عوض کنید کردن ... گفتید مربی عوض کنید کردن... و... تا زمانی که اینطوری عمل کنید همین آش و همین کاسه... زنده باد ارتش سرخ آسیا زنده باد اقا یحیی، حمیدخان، داش کریم، افشین خان، داودخان، صخره اسیا، و همه باغیرتای پرسپولیس... و به قول استقلالیای ضعیف نفس زنده باد بابا مسعود خخخخخخخ
  • آرین IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    نه آذری جهرمی پرسپولیسیه و نه مسعود سلطانیفر این وسط اعضا دولت از هر فرصتی برای تشویش و انحراف افکار مردم و عدم تمرکز برروی مشکلات معیشتی ودزدی مسئولان استفاده میکنند وچه فرصت و گزینه ای بهتر از فوتبال که یک جامعه ده ها میلیونی رو پوشش میدهد.دوستان استقلالی و پرسپولیس خیلی ازاین قضیه ناراحت ویاخوشحال نباشید.این حرکتها دعوت علنی به شورش و نامنی اجتماعییه در این وانفسا نهادها وارگانهای امنیتی کجا هستند!! خدا میداند.
  • پرسپولیسی ام♥️ IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    بخدا همه جهان این جوریه براچی این جوری میکنین دوروز تواین دنیا زنده ایم غصه میخورین وزیر مملکت کری خونده!!!!!مردم سی سخت دارن ازسرما یخ میزنند وزیر مملکت نشسته کری میخونه
  • ناشناس IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    جناب آقاي جهرمي وزير محترم . استقلالي ها همين جوري هستند . وقتي هوا بنفع شان است بيرون مي آيند كري ميخوانند و اما اگر هوا بنفع شان نيست ميروند تو سوراخ خبري ازشان نيست . اينها از حرف شما ناراحت نشدند از تيم شان كه روزبروز در حاشيه ميره و نتيجه نگرفته ناراحت هستند چون كاري از دستشان بر نميايد . مانند ان كساني هستند كه در دعا زورشان نميرسه فقط فحش ميده
  • ناشناس IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    اين استقلال نياز به كري ندارد . چون خودشان در حال فروپاشي هستند رئيس
    • دلال لنگی IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      پس چرا اول فصل یحیی گل ممدی تون داشت گریه زاری می کرد و میگفت نمیذارن ما قهرمان بشیم..؟؟!!!! هدایتی و عابدینی و رویانیان و سیاسی و الان هم سلطانی فر چنان حمایت تون کردن که لنگ در تاریخ به خود ندیده بود..وگر لنگ الان هم مثل اون سالهایی که برای درخشان و استیلی و دایی حیا کن رها کن راه انداخته بودن برای یحیی شون راه مینداختن...
  • ناشناس IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    جناب بزرگوار . آخه كيسه ارزش داره جنابعالي در باره اش حرف بزنيد . يك پيشكسوت بزرگ تو استقلال ببن پيدا ميشه تا بگي تيم بزرگ . از كاپيتان گرفته تا مربي و.... با هم درگيرند
  • علیمحمد US ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    شما فرمودید عذرخواهی نمیکنم که مثلا خیلی مردی وبرای آینده رای لنگی ها را داشته باشی هیچ عیبی نداره گذر پوست به دباغ خانه میفته
  • بهروز IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    سلام بروزیر ورزشی....درودبرتمام ورزش دوستان..بخصوص پرسپولیسی ها ی عزیز
  • رسول IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    دمت گرم آقای جهرمی ، کری بخشی از فوتباله و حق هواداران تیمها که بعضی ها میخوان با بی ادبی کری بخونن و بهتره از شما یاد بگیرن چطوری کری بخونن . دوستدار تمام پرسپولیسی های عزیز
  • سیفور IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    من فقط یه جمله به کلیه پرسپولیسها میخوام بگم از بزرگترین وکوچکترینشون که از کری خوانی میناوند درس عبرت بگیرید
  • صمد IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    اشتباه میکنه کسی به شما بهترین وزیر بعدازانقلاب فحش بده / مگه شما به کسی فحش دادید؟ دنیا به پرسپولیس افتخارمیکنه . مگه حاج حسن خمینی یا حسن روحانی یا محموداحمدی نزاد شیشتقلالی هستن کسی خدای ناکرده به ایشان فحش داده/ تازه اقای جهرمی خداوکیلی مودب ترین و درستکارترین وشفاف ترین وحقیقت گوترین وزیر بعدازانقلابه/ بنابراین همه به احترام شما تمام قد می ایستیم /چون سرور استقلالی
  • علی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    هر چه بیشتر هواداران تیم پیروزی رو نگاه می کنم بیشتر افتخار میکنم که یک تاجی هستم...
  • پرسپولیسی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    معلومه دوستاره استقلال که باچارتاتیم درجه پنج اسیابرگزارشده دست نیافتنی چونکه الان هرتیمی که به فینال برسه بایدازبین سی ودوتیم درجه یک آسیابه این جایگاه برسه
  • حسین IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    خیلی اقایی اقای وزیر
  • صادق IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    دم وزیر کبیر گرم / کیسه کشارو دیوانه کرده /با سرمیخوان برن تودیوار / بی عرضگی وباختهاشونو میخوان بندازن گردن این واون / ولی بیاری خدامیرن دسته سه چون هم قبل از انقلاب هم بعدانقلاب کیسه کشا حکومتی ان وباید ازصفحه ی روزگارمحوبشن / هامنزرت لبنان وچمدان بنگلادشوبردن میگن ستاره داریم ولی ستاره شون مثل ستاره های کبریت بیخطر توکلیه / کیسه یادت باشه جهرمی سرورته/ به کوری چشم دشمنان هرسال قهرمانیم
  • ناصرالدین شاه IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    احسنت جناب جهرمی.الحق که شجاعتت نشان از لیاقتت دارد.استقلالی ها به جای سوزش یه کم واقع بین باشین برین بالا کامنت ها رو از اول نگاه کنین ببینین چند تا لایک مثبت و منفی خوردین
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    خبر بد برای کیسه . خطیبی سرمربی تراکتور شد. دیگه باید به فکر کسب مقام سوم باشی.
  • علی US ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آقای وزیر ایکاش بجای کری خونی به وظایفت میرسیدی که این وضع اینترنت و سایر ارتباطات کشور نباشه
  • Ali IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    تیم حکومتی لنگ اصلا بااین تیم فوتبال ایران را خراب کردن
  • #کیسه نباشیم IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    درود بر پرسپولیسیای کبیر و استقلالیهای پشیمون از انتخاب تیم لطفا هرچه سریعتر پرسپولیسی شوید با رمز هشتگ #کیسه نباشیم
    • نادی الکیسه IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      بنده خداها گردنگیری حمایت تیمشون می‌کنن! مگه غیر از باخت چی براشون داشته دو ستاره در توهم که معلوم نیس کی بوده کجا بوده با کی بود؟ فیفا که خیال خودش راحت کرد و گفت قبل ۲۰۰۳ آسیا بی آسیا! حالا نمی‌دونم اینا به چی دلشون خوشه؟
  • شایان IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    سلام لطفا بازی نخورید سوابق این آقا بررسی کنید متوجه میشید هدفش از این کارا چیه .جوانان ایران همه باهم دوست هستند چه پرسپولیسی چه استقلالی یا سپاهانی و طرافدران تراکتور و بقیه تیمها .خواهشا کوری بخونید ولی توهین نکنید تا باعث تفرقه نشه.
  • دخترسرخ IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    کیسه کشا ب شما شام نمیدن چ برسه ب جام تا کی میخاین کمبودا و باختای تیمتونو گردن وزیر و دولت و... بندازین؟؟؟
  • اکبر IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    این اقا میخواد کاندیدای ریاست جمهوری بشه باتوجه به شرایط ویژه انتخابات فکر می کنه با این کارش می تونه نظر طرفدارهای پرسپولیسرو جلب کنه
  • شایان IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    دوستان تا قبل از اظهار نظر وزیر از مشکلات اینترنت و سایر مواردی که تخت مسولیت این فرد هست کامنت می زاشتین الان چند روزه که همه درگیر این اظهار نظر هستین .و کسی در مورد مشکلات حرف نمی زنه.لطفا مواظب باشیم بازی نخوریم.کوری خوندن اشکال نداره ولی توهین نکنید تا باعث تفرقه نشه.
  • شناسنامه فوتبال ایران(پرسپولیس) IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    با عرض سلام خدمت تمام بچه ها خدمتدون بگم که چقدر فرهنگ باید پایین باشد که یه کری خوندن به صورت مودبانه وشیک را اینقدر حساسیت نشون بدند یک عده ای. وقتی منطق نباشد دست میندازی به هر قیمتی که شده کم وکاستی ها را گردن کسی یا کسای دیگری بندازید. افتخار تیم آبی به دو ستاره ای هست که هر کدوم از ستاره ها را با دو الی چهار بازی که پیروز شده اند حالا با چه تیمهایی (مثل محمدای مالزی....)را کاری نداریم .آمده اند وخودشون بر روی پیراهنشون زده اند.(ای اف سی هم از این دو تا ستاره اطلاع ندارد). یک کشور ویا یک قاره به من معرفی کنید که بابت چهار تا بازی یک ستاره رو پیراهن تیمی زده باشد. مسلما" نیست چون با عقل جور در نمیاد مگر اینکه سطح شعور و کمبود شخصیت تیمی وکمبود جام باعث شده باشد تیمی چنین کاری بکند. اما ستاره روی پیراهن پرسپولیس حاصل ده فصل قهرمانی یعنی نزدیک به 300 بازی در شرایط مختلف آب وهوایی و.... . خوب هر عقل سلیمی این دو موضوع را میگذارد کنار هم میبیند این کجا و آنها کجا. پس دل خودتون را به این دو ستاره قلابی خوش نکنید که هیچ ارزشی ندارد.(خودتونم میدونید)
    • ۰۰۰۰ IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      اولا تو که چیزی نمیدونی دهنت رو الکی باز نکن دوم . اون دوتا ستاره برای دو بار قهرمانی اسیاست سوم . چهار برد دربی باعث شده به ما آبی پوشان بگن ۴ تایی ها و ربطی به ستاره ها نداره بی سواد چهارم . اون یکی ستاره شما الکی و جعلیه که به دلایل الکی زدین روی سینتون اینو همه میدونن
  • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    حرف حق همیشه تلخ چقدر خودتون میخای با تعصبات بیجا گول بزنید تیم رقیب باتلاش و زحمات بازیکنان وکادر فنی اش و صبر و شکیبایی هیات مدیرش به قهرمانی میرسه ماهم خودمون با حرفای بیجا گول میزنیم اگه یه ذره منطق داشته باشیم درک میکنیم که ما فقط بازیکنای میلیاردی میگیریم کسی نیست ازشون استفاده درست بکنه یاد گرفتیم به تیم رقیب توهین کنیم هیچ وقت نمیخایم خودمون درست کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی