نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
انصراف علی کریمی از حضور در تلویزیون/ این برنامه نمایشی است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که برنامه در نظر گرفته شده نمایشی است و به صلاح فوتبال نیست از حضور در تلویزیون برای مناظره در مورد انتخابات انصراف داد.

خبرورزشی - علی کریمی با ارسال نامه‌ای به مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از حضور در برنامه‌ای که برای کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است، انصراف داد.

در نامه علی کریمی آمده است: «احتراما به آگاهی می‌رسانم اینجانب علی کریمی نامزد تصدی سمت ریاست فدراسیون فوتبال سال‌هاست نقاط ضعف فوتبال ایران و راه‌های برون‌رفت از بحران فعلی فوتبال کشور را در قالب مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌ام و اکنون حضور در یک برنامه ضبط شده تلویزیونی و مناظره با سایر کاندیداهای محترم را به صلاح فوتبال کشور ندانسته و آن را بیشتر نمایشی می‌بینم.

صدا و سیما سال‌ها فرصت داشته تا با بررسی وضعیت فوتبال کشور و دعوت از اهالی فوتبال و کارشناسان، نقش خود را به عنوان رسانه در جهت بهبود شرایط فوتبال ایفا کند اما به نظر می‌رسد اکنون در فاصله هفت روز تا انتخابات، ساختن این برنامه چندان به نفع فوتبال نخواهد بود.

لذا ضمن تشکر از دعوت شما برای حضور در برنامه فوتبال برتر، ترجیح می‌دهم برنامه‌های خود را برای اداره فدراسیون فوتبال در فضای دیگر به اطلاع مردم عزیز و اعضای محترم مجمع برسانم».

انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۱۰ اسفند برای شناخت رئیس و اعضای هیات رئیسه برگزار خواهد شد. به همین خاطر شبکه سه سیما از چهار کاندیدای ریاست این فدراسیون دعوت کرده است که برای ارائه برنامه‌هایشان به تلویزیون بروند. علی کریمی، شهاب الدین عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و مصطفی آجورلو گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    دقت کردین کریمی تاحالا به فوتبال برتر نرفته؟؟؟ از چی میترسه؟ آها چون میثاقی مثل عادل نیست که باهاش رفیق بشه و کارهاشو لو نده؟؟؟
    • امیرحسین IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      همین عادل بردش تو نود برنامه با ساکت و کیروش آبروریزی شد کریمی به تپق زدن افتاد که فکر نکنم یادت بیاد)))برنامه میثاقی هم فکر کنم یک بار رفته اگرم نرفته چون میثاقی دعوتش نکرده تا حالا
    • آبکش 6 سوراخه آبی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      علی کریمی و همه میشناسیم. یک مرد فوتبالی واقعی. بارها خودش و چه تو فوتبال چه ایران و چه آسیا و چه دنیا کاملا ثابت کرده و کاملا چشم و دل سیره. پس هیچ نیازی به در و دیوار زدن برای خود نمایی نداره. اگر هم میخواد به خاطر صداقتش و عشق فوتبالیش بیاد تو انتخابات فدراسیون فوتبال با این همه دردسر و مصیبت به یادگار مونده مدیران گذشته فقط به خاطر به جایگاه واقعی رسوندن فوتبال ماست و نجات فوتبال کشور ما از این باتلاقیه که مدیریت نا کارآمد این چند ساله گرفتارش کرده. پس خوبه توی نظراتمون عقل و انصاف و فراموش نکنیم.
    • ایران IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      سخنرانی فنه! مدیریت فنه! درستی و صداقت، هنره! ایران تا حالا هر چی سرش اومده از همین سخنرانیهای غرای بی مایه اس. مدیر گنگ با‌شه اما درستکار باشه!!
  • خونسرد IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    بهتر بابااااا ، میرفتی عین برنامت با ساکت به تپق زدن میفتادی دوتا جمله درست نمیتونستی بگی آبروریزی میشد
  • Alireza IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    دمش گرم رو میثاقی گدا کم کرد
  • فرهاد رضای IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    بنظرم فوتبال ایران خیلی سال هست که سیاسی شده وبه غیر از علی کریمی اون سه فرد دیگه مهرهای آورده شده هستند وشایدم تا حالا یکی ازشون از قبل انتخاب شده
  • کامران5 IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    آفرین کریمی، نکته اصلی رو گفته دقیقا هفت روز مونده به انتخابات فدراسیون، یادشون افتاده فوتبال مشکلاتی هم داره!! اون افرادی که این مشکلات رو برای فوتبال ایران درست کردن کجا هستن؟! با حرف و وعده سرخرمن که نمیشه مشکل رو حل کرد به عمل‌ کار برآید حتما مجری برنامه هم میثاقی یا یه فرد کارنابلد بوده که دستوری سوال بپرسه
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    علی کریمی نباید انصراف می داد. او باید از این فرصت مغتنم برای بازکردن فساد سیستماتیک در فوتبال ایران از سطوح پایه گرفته تا دیگر ارکان این ستمخانه استفاده می کرد و سپس به خاطر انتصاب نه انتخاب فرد مورد نظر کناره گیری خود را اعلام و حضرات را شوکه و آچمز می کرد!
  • محمود RO ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    دمت گرم .دوستان یکبار نامه مدیر ورزش شبکه سه نگاه کنید. معمولا اسم یک نامه برای چند فرد استفاده نمیکنن.تازه اگرم اینکارو بکنن براساس حروف الفبا اسامیرو مرتب میکنن.بعد اسم علی کریمیرو انداخته آخر لیست.بحث اسم نیست بحث اینکه مشخصه صداسیما برای علی کریمی هیچ شخصیتی قادل نیست و این برنامه یه برنامه سفارشی و بی فایده است.جالب اینجا است که اسم فرد مورد نظر آقایونم اول لیست اومده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی