نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
۰ |
۰
تجلیل و تقدیر فدراسیون از ۳ داور پیشکسوت کشتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم تجلیل از ۳ داور پیشکسوت و بازنشسته کشتی امروز برگزار شد.

خبرورزشی - در این مراسم از سالها تلاش و زحمات صادقانه عباس نمازیان، جلیل سیف‌الله‌پور و بهروز نجف‌قلی‌پور ۳ داور پیشکسوت و بازنشسته کشورمان ( نمازیان یکی‌از داوران کشورمان است که موفق به دریافت سوت المپیک شده است) تقدیر و تجلیل شد. 
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون‌کشتی دربخشی از سخنانش در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه پیشکسوتان در کشتی گفت: داوران هم جزء مهمی از جامعه کشتی محسوب می‌شوند و ما نیز تلاش می‌کنیم به‌صورت مستمر از پیشکسوتان و موسپیدان جامعه داوری کشتی کشور تجلیل به‌عمل آوریم.

در ادامه عباس نمازیان داور بین‌المللی بازنشسته، دارای سوت المپیکی که سابقه ریاست بر کمیته داوران، کمیته لیگ و ..... در فدراسیون‌کشتی ادوار گذشته را در کارنامه دارد، با اشاره به این‌که در شرایط فعلی و حال‌حاضر اداره فدراسیون‌کشتی کار بسیار سختی است، گفت: به‌رغم همه مشکلات و سختی‌ها، فدراسیون توانسته شرایط مطلوبی را برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و اداره امور مهیا کند.کار فدراسیون‌کشتی در تجلیل از پیشکسوتان و داوران کشتی بسیار پسندیده است و از فدراسیون می‌خواهم این‌کار تداوم داشته باشد و مربیان پیشکسوت نیز مورد تجلیل قرار گیرند.

جلیل سیف‌اله‌پور نیز با قدردانی از نگاه ویژه فدراسیون‌کشتی به پیشکسوتان در بخشی از سخنانش گفت: ما داوران خوبی داریم. داوران کشتی ایران، جزء سالم‌ترین داوران کشتی دنیا محسوب می‌شوند.

دراین دیدار و مراسم صمیمانه، ناصر فروتن مشاورعالی فدراسیون درامورداوری، محمدابراهیم امامی سخنگوی ‌فدراسیون، محمد مصلایی‌پور رئیس و مسعود رستمی‌پور دبیر کمیسیون داوران نیز حضور داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی