نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
نام بردن سرمربی پورتو از طارمی و کنایه به بازیکنان تازه وارد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پورتو با نام آوردن از مهاجم ایرانی خود با کنایه به سؤالی درباره نتایج گذشته تیمش مقابل ماریتیمو پاسخ داد.

خبرورزشی - تیم پورتو فردا شب در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم ماریتیمو می‌رود. پورتو هفته گذشته موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا تیم یوونتوس را شکست بدهد و با روحیه بالا برای بازی با ماریتیمو آماده شود.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ماریتیمو گفت: پیروزی مقابل یوونتوس از اهمیت مهمی برخوردار بود اما ما پیروزی‌ها را جشن نمی‌گیریم. در پایان فصل، ما می‌خواهیم عناوین و قهرمانی‌ها را جشن بگیریم.

سرمربی پورتو با اشاره به فاصله این تیم با اسپورتینگِ صدرنشین تصریح کرد: باید در مسابقه با ماریتیمو برنده شویم و بعد از آن یک بازی مهم دیگر (با اسپورتینگ) خواهیم داشت اما آن مسابقه تنها در صورت برد مقابل ماریتیمو و کسب سه امتیاز مهم خواهد بود. در غیر این صورت رسیدن به عنوان قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود.

کونسیسائو در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به نتایج سال‌های گذشته پورتو مقابل ماریتیمو، گفت: آیا فکر می‌کنید طارمی، اوانیلسون، فرانسیسکو یا فیلیپ اندرسون درباره نتایج سالهای اخیر در مادیرا (بازی با ماریتیمو) تحقیق می‌کنند؟ آنها فقط آمار است. هر بازی زندگی و داستان خاص خودش را دارد. من به هیچ‌یک از اینها اهمیتی نمی‌دهم. فکر می‌کنم بازیکنان بعد از تمرین به پلی استیشن پایبند باشند و آماری را مشاهده نکنند! آماده سازی بازی هیچ ارتباطی با آمار ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی