نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرمربی اینتر پس از پیروزی قاطع برابر میلان: از ۲ بازی بعدی‌مان می‌ترسم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته پیروزی قاطع شاگردانش مقابل میلان را نشانه‌ای از پیشرفت آنها دانست هرچند از معرفی تیمش به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در سری‌آ خودداری کرد.

خبرورزشی - آنتونیو کونته سرمربی اینتر پس از پیروزی قاطع  ۳ بر صفر تیمش در دربی برابر میلان گفت: «بازیکنانم شایسته تمجید هستند. آنها به خوبی برای این بازی آماده شده بودند و به معنای واقعی کارشان را در زمین بازی درست انجام دادند. بازی زیبایی بود؛ یک دربی با کلی فشار چون هر دو تیم در بالای جدول هستند. من خوشحالم چون برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم.»

او ادامه داد: «من از دو بازی بعدی‌مان مقابل جنوا و پارما می‌ترسم. به نظر این دو بازی زمانی است که ما باید ثابت کنیم قدمی دیگر برای حفظ جایگاه‌مان در صدر جدول سری‌آ برداشته‌ایم. جنوا از زمانی که بالاردینی سرمربی این تیم شده فقط یک بازی را باخته است. پارما هم اگرچه دچار مشکل است اما تیم خوبی دارد. این دو بازی به ما خیلی چیزها را درباره دستاوردهایی که می‌توانیم کسب کنیم خواهند گفت. درابتدای فصل ما مشکلاتی داشتیم اما الان بازی‌ها را زمانی که کارمان گره می‌خورد بهتر مدیریت می‌کنیم. وقتی که رقبای مستقیم‌مان را شکست می‌دهیم، اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر می‌شود. برد امروز هم ثابت کرد ما در حال پیشرفت هستیم و باید همین روند را حفظ کنیم. کسب نتایج خوب به بازیکنان برای درک تفکرات من بهتر کمک می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی