نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فروتن: بعضی‌ها دوست دارند، با حاشیه‌سازی مرا از تیم‌ ملی دور کنند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

آزادکار مازنی گفت: متاسفانه بعضی‌ها تلاش دارند تا با حرفها و کارهایشان حاشیه‌سازی و مشکل آفرینی کنند.

خبرورزشی - عباس فروتن، آزادکار مازنی چه بخواهد یا نخواهد، حاشیه دست ازسرش برنمی‌دارد. جوان بابلی و دارنده ۲ طلای ۹۷ کیلوی قهرمانی ‌جوانان جهان را باید یکی ‌از کشتی‌گیران توانمند و مستعد مازندران دانست که اگر اسیر حاشیه‌ها نشود، می‌تواند آینده بسیار خوبی برای خود و کشتی ایران در میادین معتبر جهان والمپیک رقم بزند. حالا از ۹۷ به ۱۲۵ کیلو صعود کرده و سعی دارد در سنگین‌وزن جا بیفتد و جایگاه ارزشمندی که در ۹۷ کیلوی جوانان ‌جهان برای خودش دست و پا کرده بود، در سنگین ‌وزن هم به‌آن جایگاه برسد. هرچند راه سخت و بسیار دشواری است ولی از این جوان پرتلاش و پرانگیزه، بعید و دور از دسترس نیست. 

رقابت او با سایر مدعیان سنگین‌وزن نظیر پرویز هادی، یداله محبی و امین طاهری، به‌ویژه امیرحسین زارع (یکی‌از بهترین سنگین‌وزن‌های حال‌حاضرِ آمل، مازندران، ایران و قهرمان امیدهای‌جهان) روزهای شیرین و دلگرم کننده‌ای برای کشتی‌آزاد کشورمان را نوید می‌دهد. متاسفانه بعضی مواقع، شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که خواسته یا ناخواسته اسیر حواشی شده و مشکلاتی برایش رقم می‌خورد و او را از آرامش روحی و تمرینی دور می‌کند. بعداز این‌که مدتها به اردوی تیم‌ملی دعوت نمی‌شد، گویا دوباره غلامرضا محمدی و کادرفنی تیم ملی او را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرده‌اند. درحالی‌که از بابل راهی تهران بود تا به اردونشینان ملحق شود، گپ و گفتی با او داشتیم که عباس فروتن درپاسخ به سوالات خبرورزشی گفت:

* خدارا شکر شرایط خوبی دارم. هرچند مصدومیت قبلی‌ام کاملاً خوب نشده ولی نسبت به گذشته، الحمدالله وضعیت خیلی بهتری دارم و امیدوارم بتوانم هرچه زودتر با بهبودی کامل، بیشتر و بهتر درخدمت کشتی و تیم‌ملی کشورم باشم.

فروتن: بعضی‌ها دوست دارند، با حاشیه‌سازی مرا از تیم‌ ملی دور کنند

* اصلاً بهانه‌جویی یا توجیه نمی‌کنم. قبول دارم شکست خوردم ولی مشکلاتی بود که منجر به این شکست و ناکامی شد. درانتخابی تیم‌ملی، از ناحیه کتف و کشاله‌ران مصدوم بودم، فیزیوتراپی انجام می‌دادم. به‌خاطر کرونا هم مدت زیادی تمرین درست و حسابی نداشتم. ازنظر شرایط‌وزنی هم کمبود وزن داشتم که این موضوع مزید برعلت شده، در عملکردم تاثیرگذار بود و آن‌جوری که دلم می‌خواست و دوست داشتم نتوانستم کشتی بگیرم. البته هنوز هم کتفم کمی مشکل دارد و احساس درد می‌کنم ولی نسبت به ‌قبل خدا را شکر خیلی بهتر هستم و سعی می‌کنم با مراقبتهای پزشکی و درمانی، هرچه زودتر به بهبودی کامل برسم.

* نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست دارند حاشیه‌سازی کنند. نه‌کاری به‌کسی دارم و نه دنبال حواشی هستم، اما متاسفانه بعضی‌ها تلاش دارند تا با حرفها و کارهایشان حاشیه‌سازی و مشکل آفرینی کنند.

* چه‌کسی گفته من تست دوپینگ ندادم، یا قصد فرار از شرکت در انجام آزمایش دوپینگ داشته‌ام؟! بعضی‌ها دوست دارند با ساختن شایعات و حاشیه‌ها، تمرکزم را برهم بزنند تا با این ترفندها از تیم‌ملی دور شوم.

* هر وقت کادرفنی و مسئولان گفته‌اند و هرجا اعلام کرده‌اند، تست دوپینگ داده‌ام و اصلاً این شایعات صحت ندارد. در مسابقه اخیر، هم تست دوپینگ دادم و هم این‌که همیشه به تصمیم و نظرات کادرفنی تیم‌ملی و بزرگان کشتی احترام گذاشته، اطاعت کرده و مطیع تصمیمات هستم. 

* مدتی به اردوی تیم‌ملی دعوت نشدم، با رعایت پروتکلها و مقررات بهداشتی در منزل خودمان و باشگاه علی آقا شکری‌پور تمرین می‌کردم تا از شرایط آمادگی دور نشوم و مطمئن بوده و هستم که دوباره باید در خدمت تیم‌ملی کشورم باشم. منتظر فرصت بودم و به‌همین خاطر تمرین می‌کردم و در این مدت، سعی داشتم خیلی زیاد از شرایط تمرینی و آمادگی دور نشوم.

* کادرفنی تیم‌ملی برای دعوت یا دعوت به اردو یا انتخابی‌ تیم‌های ملی مصالح و شرایطی را درنظر می‌گیرند. بعضی مواقع کشتی‌گیری را به اردو دعوت می‌کنند یا بعضی مواقع هم صلاح را در این می‌بینند که مدتی به اردو دعوت نکنند. حتماً مصلحت دیدند که مدتی من را دعوت نکردند وحالا هم صلاح دیده‌اند دعوتم کنند، از آقایان غلامرضا محمدی، محسن کاوه و ابراهیم مهربان تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیارم گذاشتند تا بتوانم دوباره برای خدمت به تیم‌ملی تلاش کنم و بازهم کنار اردونشینان تیم‌ملی با کادرفنی تمرین کنم. 

* زمانی‌که به اردوی تیم‌ملی دعوت نشدم، به تصمیم کادرفنی تیم‌ملی احترام گذاشتم و الان هم که مرا دعوت کرده‌اند، از آنها تشکر می‌کنم. هیچ‌کاری به شایعات و شایعه پراکنی‌ها، حاشیه‌ها و حاشیه‌سازها ندارم. فقط تمرین می‌کنم و برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی و کسبِ موفقیت در میادین معتبر، با جان و دل کار می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی