نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رایزنی پرسپولیس برای جذب یک لژیونر/ نادر محمدی در لیست پرسپولیس نیست
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که به نظر می رسید مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مهاجم ایرانی باشگاه پرتغالی به بن بست رسیده است اما هنوز این باشگاه درهای این مذاکرات را بسته شده نمی‌داند.

خبرورزشی - شهریار مغانلو که انتقالش از پیکان به باشگاه سانتاکلارای پرتغال موفقیت آمیز نبوده برای حضور در باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی به نام رضایتنامه طرف است.

تا پیش از این مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن به این سمت رفته بود که مغانلو خواستار سه میلیارد تومان برای نیم فصل شده و همچنین باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۶۰ هزار یورو هم بابت رضایتنامه به باشگاه پرتغالی می داد.

این خواسته مغانلو از سوی باشگاه و کادرفنی پرسپولیس رد شد و به همین دلیل به نظر می رسید که دیگر این مذاکرات راه به جایی نمی برد اما ظاهرا به تازگی مذاکرات دو طرف به شکل دیگری دنبال می شود.

مسئولان پرسپولیس به این بازیکن اعلام کردند دریافت رضایتنامه به عهده خود مغانلو باشد. فعلا رایزنی ها در حال انجام شدن است تا با یک شرایط ایده آل انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان انجام شود.

همچنین در مورد نقل و انتقالات سرخپوشان برخی اخبار از قرار گرفتن نام نادرمحمدی در فهرست مورد نیاز یحیی گل محمدی خبر داده اند که این موضوع صحت ندارد و نام بازیکن پیکان در لیست مورد نظر سرمربی پرسپولیس نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    ای کاش نادر محمدی رو بگیریم و ببریمش آسیا اوت بندازه دهن ملت کف کنه خخخخ
  • حسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    چرا توی ترانسفر مارکت جلوی اسم میلیچ محرومیت خورده؟دوپینگش مثبت شده؟
  • علی IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    خوب شد منجنیق نیاوردن گند میزد تو سیستم تیم همش دیگه میرفتن دنبال اوت دستی این روش قبلا امتحان شده و جلوی فوتبال قشنگ رو میگیره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی