عزیزی خادم: راه اندازی لیگ فوتبال مجازی در برنامه من است
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نامزد تصدی ریاست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در صورت پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال، با تعامل کار را در فدراسیون جدید پیش خواهد برد، گفت: اگر شرایط فوتبال روز ما خوب باشد حال مردم هم خوب خواهد بود.

خبرورزشی - شهاب الدین عزیزی خادم در مناظره نامزدهای کاندیداهای فدراسیون فوتبال اظهار داشت:  قبل از اینکه وارد بحث انتخاباتی شویم، باید بگویم که چه مجمع فدراسیون فوتبال من را انتخاب کند یا نه من شکر گزار خدا هستم. من برنامه ای را در اختیار رسانه‌ها قرار دادم. کار کاملا میدانی و تحقیقاتی انجام شده و با بررسی هایی که صورت گرفته امیدوارم بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

نامزد تصدی عنوان ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در فوتبالی که برنامه حاکم نبوده، امیدوارم با برنامه محوری در راستای مجمع حرکت کنیم و رابطه متقابل با مجمع داشته باشیم. خود فیفا، فوتبال را یک تجارت می داند. چرا شرکت های صنعتی ترغیب نمی شوند به فوتبال؟ بحث عدم وجود استراتژی برای درآمدزایی است. برای رسیدن به یک مبحث باید آسیب شناسی کنیم. پروژه تجاری سازی در بحث باشگاهی منفی بوده است.

عزیزی خادم ادامه داد: استراتژی، بازاریابی مدون از برنامه های مختلف و خود برندسازی مجدد فدراسیون فوتبال از جمله برنامه ما است. باید به جزئیات پاسخ دهیم. از تغییر لوگو تا تلویزیون های اینترنتی همه می توانند برای فوتبال درآمدزایی کنند. راه اندازی لیگ فوتبال مجازی هم در برنامه من وجود دارد و پیش بینی بودجه نیز صورت گرفته است.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: استفاده از نیروی انسانی با کیفیت در برنامه ما است چرا که هر جایی سیستم کار خوب از خود تولید کرده، برنامه و نیروی انسانی خوب داشته است. باید نیروی انسانی با کیفیت را در برنامه بیاوریم و با استفاده از آنها برنامه ها را اجرا کنیم. باید فضا برد-برد باشد در غیر این صورت در سیستم دور خودمان می چرخیم. ما کار مطالعاتی کردیم. باید به سمتی برویم که با برنامه کار کنیم و آموزش ببینیم.

وی تصریح کرد: من فوتبال را یک بنگاه باکیفیت اقتصادی می بینم. باید از نیروی انسانی خوب استفاده کنیم و حتی اگر پیدا نکنیم باید فراخوان بدهیم. زمانی که فوتبال خوب باشد حال مردم هم خوب است. یکی از گرفتاری هایی که در بحث توسعه داریم، نگاه موقتی است. این نگاه برای هر کشوری مشکل ایجاد می کند. فدراسیون من کاملا تعاملی خواهد بود.  فوتبال دنیا از کرونا ۱۵ میلیارد دلار آسیب دید. فدراسیون فوتبال باید نقش نظارتی را اعمال کند. باید همه نگاه ها پایدار باشد. باید در مورد مباحث پسا کرونا فعالیت زیادی در همه زمینه ها داشته باشیم.

عزیزی خادم تصریح کرد: همه سیستم ها حتی ابرباشگاه های دنیا آسیب دیده اند. باید برنامه اقتصادی داشته باشیم تا فوتبال را توسعه دهیم. هم در بخش باشگاهی هم در بخش هیات استانی؛ البته نه اینکه پول و بودجه دهیم بلکه باید آنها پروژه تعریف کنند ما هم تامین بودجه کنیم. به ویژه در مناطق محروم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    توي يه مصاحبه نيم ساعته ايشون اگر پنج هزار كلمه ايشون بكار برده باشن، از پنج هزار تا چهار هزار و نهصدتاش رو سعي ميكرد از لغات و اسلنگ هاي انگليسي استفاده كنه كه مثلا بگه خيلي به روزم و بلدم؟؟؟!!! اينكه يه مدير مسلط به زبانهاي مختلف باشه يه مزيت خيلي خوب هست ولي اينكه دايم نوع گفتمانشو عوض كنه كه مثلا ما هم آره يكم بده....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی