نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ادعای مدیر استقلال درباره میلیچ/ دغدغه جذب بازیکن داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بنا نیست بازیکنی از ما جدا شود تلاش می‌کنیم تمام بازیکنان را حفظ کنیم. از نظر کیفی بهترین تیم لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم بعد از چند سال به قهرمانی که خواسته همه هواداران و جایگاه واقعی استقلال است دست پیدا کنیم.

خبرورزشی - حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: یزدانی که در تیم ما ماندنی شد و میلیچ هم برمی‌گردد. مشکلاتی برای تأمین منابع مالی به وجود آمده بود که رفع شده و در حال آماده کردن مقدمات بازگشت میلیچ هستیم. در مورد این موضوع عبدیان خیلی زحمت کشیده و باید از او تشکر کنیم.

وی در خصوص اینکه این باشگاه به خاطر بسته بودن پنجره بازیکن جدیدی را نمی‌گیرد، ‌گفت: خیر، اصلاً این طور نیست تا امروز تلاش کردیم با بازیکنان مدنظر فکری از طریق مددی و عبدیان صحبت کنیم. امیدواریم با کسانی که رایزنی شده موضوع به سرانجام برسد. ما دغدغه جذب بازیکن داریم و امیدواریم خیلی زود به نتیجه برسیم. بنا نیست بازیکنی از ما جدا شود تلاش می‌کنیم تمام بازیکنان را حفظ کنیم. از نظر کیفی بهترین تیم لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم بعداز چند سال به قهرمانی که خواسته همه هواداران و جایگاه واقعی استقلال است دست پیدا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت US ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    چرامثل مردنمیاییدبگیدمیلیچ محرومه؟حالادلیل محرومیتش هم بماند...
  • شمسعلی. US ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    اگر استقلال امسال قهرمان شود یعنی کلا فوتبال ، کادر فنی ، مدیریت ، بازیکن ، تکنیک و تاکتیک و هر چه که برای قهرمانی یک تیم در لیگ برتر لازم است دروغ است و می شود الا بختکی هم قهرمان شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی