ادعای مدیر استقلال درباره میلیچ/ دغدغه جذب بازیکن داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بنا نیست بازیکنی از ما جدا شود تلاش می‌کنیم تمام بازیکنان را حفظ کنیم. از نظر کیفی بهترین تیم لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم بعد از چند سال به قهرمانی که خواسته همه هواداران و جایگاه واقعی استقلال است دست پیدا کنیم.

خبرورزشی - حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: یزدانی که در تیم ما ماندنی شد و میلیچ هم برمی‌گردد. مشکلاتی برای تأمین منابع مالی به وجود آمده بود که رفع شده و در حال آماده کردن مقدمات بازگشت میلیچ هستیم. در مورد این موضوع عبدیان خیلی زحمت کشیده و باید از او تشکر کنیم.

وی در خصوص اینکه این باشگاه به خاطر بسته بودن پنجره بازیکن جدیدی را نمی‌گیرد، ‌گفت: خیر، اصلاً این طور نیست تا امروز تلاش کردیم با بازیکنان مدنظر فکری از طریق مددی و عبدیان صحبت کنیم. امیدواریم با کسانی که رایزنی شده موضوع به سرانجام برسد. ما دغدغه جذب بازیکن داریم و امیدواریم خیلی زود به نتیجه برسیم. بنا نیست بازیکنی از ما جدا شود تلاش می‌کنیم تمام بازیکنان را حفظ کنیم. از نظر کیفی بهترین تیم لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم بعداز چند سال به قهرمانی که خواسته همه هواداران و جایگاه واقعی استقلال است دست پیدا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت US ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    چرامثل مردنمیاییدبگیدمیلیچ محرومه؟حالادلیل محرومیتش هم بماند...
  • شمسعلی. US ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    اگر استقلال امسال قهرمان شود یعنی کلا فوتبال ، کادر فنی ، مدیریت ، بازیکن ، تکنیک و تاکتیک و هر چه که برای قهرمانی یک تیم در لیگ برتر لازم است دروغ است و می شود الا بختکی هم قهرمان شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی