سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
۱ |
۵
خبر خوب برای هواداران/ می‌توانید به ورزشگاه برگردید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انگلیسی‌ها تصمیم دارند از ماه مِی با حدود ۱۰ هزار نفر به تدریج ورزشگاه‌ها را پر کنند و حتی برای پر کردن کامل ورزشگاه ومبلی در یورو ۲۰۲۰ هم برنامه دارند.

خبرورزشی - طبق برنامه‌ای که روز دوشنبه دولت انگلیس برای رفع محدودیت‌ها در روزهای کرونایی ارائه کرد، می‌توان امیدوار بود از ماه مِی ۱۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه‌ها برگردند.

خبرگزاری «رویترز» اعلام کرد، در مرحله سوم این برنامه اعلام شده که اگر ورزشگاه‌ها همه شرایط را داشته باشند از ماه مِی مجاز هستند بخشی از ورشگاه را پر کنند. پیش‌بینی شده برای مکان‌های بزرگ‌تر تا ۲۵ درصد ظرفیت پر شود و حداکثر تماشاگران به ۱۰ هزار نفر برسد.

این تصمیم در حالی گرفته شده که ۲۳ مِی ۲۰۲۱ آخرین هفته لیگ برتر انگلیس برگزار خواهد شد و به این ترتیب تیم قهرمان می‌تواند امید داشته باشد کنار هوادارانش جشن بگیرد.

از طرفی ماه ژوئن رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ (که به سال ۲۰۲۱ موکول شده) برگزار خواهد شد و میزبان دیدارهای انگلیس هم ورزشگاه ومبلی است. انگلیسی‌ها امیدوارند که در این دیدارها هم حداکثر جایگاه‌های ورزشگاه را پر کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادر IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    امیدوارم که فوتبال ایران هم چنین شرایطی را پیدا کنه.دیدن فوتبال بدون حضور هوادارآن از طریق تلویزیون هیجان خیلی کمتر داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی