نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
۸ |
۴
ببخشید؛ هر ۳ نفر به درد اداره فوتبال ایران نمی‌خورید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنچه عزیزی خادم، هاشمی و آجورلو خطاب به محمدحسین میثاقی گفتند به درستی نشان داد هر ۳ کاندیدای محترم برای اداره فوتبال ساخته نشدند.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ علی کریمی که چند روز پیش طی نامه‌ای به مدیر شبکه ۳ سیما از حضور در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر انصراف داده بود، حالا با یک مانع دیگر در آستانه برگزاری انتخابات مواجه شده است.

برنامه‌ای که کریمی روی آن انتشار آن در فضای مجازی حساب کرده بود مجوز پخش نگرفت. دلیل این مسئله هم محتوای نامناسب اعلام شد اما پیش از توقیف این برنامه، ۳ کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر حاضر شدند و همه حرف‌های خود را با تقسیم زمان و لابد محتوای مناسب زدند.

با علی کریمی کاری نداریم. فرض کنید او اصلاً در این انتخابات نیست؛ چنان که حتی پخش یک برنامه ساده اینترنتی هم از کریمی و مهدی مهدوی‌کیا دریغ شد اما آنچه عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و مصطفی آجورلو خطاب به محمدحسین میثاقی گفتند (و خوشبختانه برنامه‌شان هم پخش شد) به درستی نشان داد هر ۳ کاندیدای محترم برای اداره فوتبال ساخته نشدند.

نه فقط آجورلو که مدیریت او را در تیم‌های استل آذین و تراکتور ملاحظه کردیم و هرگز از او مدیری در قامت ریاست فدراسیون در ذهنمان تصویر نشد که چهره اتو کشیده و زیاد از حد رسمی کیومرث هاشمی نیز نشانی از ظهور یک رئیس مطلوب برای فوتبال نداشت! عملکرد به شدت ضعیف هاشمی در دوران کمیته انتقالی و سرپرستی او در فدراسیون فوتبال هم هنوز در خاطره‌ها باقی است. وضعیت عزیزی خادم نیز کاملا روشن است؛ او هرگز یک مدیر ورزشی نبوده و استعدادی هم از خود برای سطح مدیریتی وسیع در اندازه‌های ریاست فدراسیون فوتبال نشان نداده است.

باور کنید لازم نبود حتی برنامه‌های این ۳ نامزد انتخابات فوتبال را ببینیم تا به یک جمع‌بندی اساسی برسیم اما برای افرادی که نیمچه تردیدی در همین راستا داشتند، حرف‌ها و ادعاهای پرطمطراق این نامزدهای انتخاباتی فوتبال در برنامه میثاقی نشان داد این مدیرانی که داعیه اداره فوتبال کشور را دارند از آنهایی که پیشتر در همین فدراسیون مدیریت کرده‌اند، مدیرتر نیستند!

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    چقدر بدبختیم که اینا نماینده همون تیم قبلی هستن وبه شعور ما توهین میکنند بدبختیم دیگه کاری نمیشه کرد هرکی محبوب باشه محکوم به فناست.
    • ایران IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      سپاس از خبر ورزشی . جلوی بی عدالتیها باید ایستاد، هر کس در هر پست و کاری که هست. هر اعتراضی یک ضربه چکشه بر پیکر این بی عدالتیها. فساد و بدی فقط هیاهوی توخالیه!
  • jj-club NO ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    تو این مملکت قحطی الرجال هستش. فوتبال که تو قاب شیشه ایی هستش همه میبینن چه خبره و چه کسایی دارن کاندید میشن. حالا ببینید تو جاهایی که مردم و رسانه ها هیچ اشرافی ندارن چه خبرا هست. همه هم انتظار پیشرفت دارن. فرمول پیشرفت خیلی خیلی ساده هستش. شایسته سالاری. خود جامعه بلد هستش که پیشرفت کنه نیازی هم به کسی نداره که از بالا تعیین تکلیف کنه .
  • محمدحسین IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    دقیقا زدید به هدف باید فاتحه فوتبال رو خوند اگر کریمی و مهدوی کیا راس کار نباشند خسته شدیم از حرفهای تکراری همه ابن حرفها رو تاج هم می زد، کفاشیان هم می زد
  • کامی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    به نظرم کریمی و میدوی کیا هم خوب نیستن، یک مورد بگین کریمی مدیر لایقی بوده و میشه روش حساب کرد، اقای استعفا
    • حامد IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      همینکه به اینا نچسبیده یعنی میتونه موفق باشه
    • کامی IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      اقا حامد راستش من مثل شما فکر نمی کنم. چون اگر راهکار داشت خیلی شیک و مجلسی می اومد صحبتش رو میکرد ولی به نظر من این ادم کلا ادبیاتش مثل یک مدیر کارامد نیست
  • گل آقا IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    بنده به شخصه خیلی نگران علی آقا و آقا مهدی هستم.میترسم صداقت ،شجاعت ،جسارت،واز همه مهمتر محبوبیت این دو نفر بین مردم براشون گرون تموم بشه...!نکنه کرونا بگیرن مثل مهرداد و انصاریان....!.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی